Avto občasno težko prižge

darlev

Fizikalc
18. apr 2008
692
65
28
Ljubljana
No zgleda sem ga prehiter pohvalil....
smirk-1.gif

Se mi je spet zgodilo isto... Sem se pa probal za foro sedaj voziti "brez obratomera" če se bo avto kaj čudno obnašal pa ni nobene razlike... Sem pa opazil še nekaj da ko se vžge avto in obratomer ne dela gori lučka za ključ?
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Kakorkoli....sicer zelo laicno mnenje
smile-1.gif
ampak kar ti hoce crash povedat je to kar sem tud sam opazu da recimo pri VAGu lahko gledas vse zivo ze z zelo poceni kitajskimi kloni...pri korejcih pa nic od tega ne pali...edin dober (original) servis z veliko
diagnostike....katerega OT ocitno ni bil delezen...
sem dal original v (....)!

Niti pod razno nisem imel v mislih kitajskih klonov, na splošno sploh nisem govoril o diagnostičnih orodjih.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.086
5.659
113
Razumem da mas alergijo pred kitajskimi kloni
smile-1.gif


Ampak povedal oz nakazal si identicno stvar...švabe se da danes 300x lažje tweakat kot katerokoli drugo znamko...

Po težavnosti dostopanja do motorne in druge elektronike poševnooki izdelovalci še posebaj izstopajo...

zato danes VAGa pod kozolcem šravfa že vsak Оoko.....korejcev se pa vsi otepajo...pa ne zato ker bi se tolk vec kvarli kot ostali ampak ker so bolj specifični...
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.548
434
83
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Prav, goni svojo, čeprav nima nobene veze s tem, kar sem jaz govoril.

ma vem jaz točno, kaj si mislil

dajmo raj deca napotit v kvalitetno delavnico :D
 

darlev

Fizikalc
18. apr 2008
692
65
28
Ljubljana
Spet update... Danes se mi je 2x ugasnil ko sem pocasi pripeljal do krizisca uizy. Zgodilo se je vedno ko sem pritisnil sklopko... Hitrost ni bila vecja kot 10 km/h... Joj joj kok mi grejo taki priblemi na k....
cool-1.gif
 

fulgur

Zelenc'
10. avg 2024
8
2
3
Živijo, gospodje, bom kar tule vprašal, ker sumim, da bi lahko imel istu problem.

Sem lastnik Kia Sportage III 2013 1,7 CRDI EX URBAN (motor D4FD). Avto že nekaj časa ne vžiga več tako, kot je nekoč. Včasih vžge relativno hitro, večkrat pa moram tudi več sekund verglat, da vžge. Poleg tega - kar je glavni problem - pa se mi dogaja, da avto kar naenkrat ugasne med vožnjo. V večini primerov se to na srečo zgodi ravno še na dovozni poti, ko speljem. To se je zgodilo tako pozimi pri zelo nizkih temperaturah pa tudi že poleti, ko je bilo zunaj 25 stopinj. Prvič pa se je sicer to zgodilo letos pozimi, ko je bilo zjutraj zelo mrzlo (-10 stopinj). Enkrat - kar pa res ni fajn - pa se je celo zgodilo, da je avto kar naenkrat ugasnil na pospeševalnem pasu na avtocesti.

Na armaturki nikoli ni nobena lučka posvetila.

Moj mehankar garažer ni našel težave. Rekel mi je sicer, da so bile tri vžigalne tuljave za zamenjati in jih tudi je zamenjal, vendar problem ostaja.

Kaj mi je storiti? Kaj bi lahko bil problem? Bojim se iti na nek pooblaščeni Kiin servis na diagnostiko, ker nobena lučka sploh ne sveti poleg tega imam z njimi bolj slabe izkušnje.

Hvala za pomoč.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.414
5.690
113
crdi nima vžigalnih tuljav.
Mogoče žarilne svečke?

Če ne vžge ni goriva. mogoče pade nafta v cevi in rabi predn jo v pumpo potegne?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
" Moj mehankar garažer ni našel težave. Rekel mi je sicer, da so bile tri vžigalne tuljave za zamenjati in jih tudi je zamenjal, vendar problem ostaja."

Bile so grelne svečke, priporočljivo bi bilo menjati vse 4...
 

fulgur

Zelenc'
10. avg 2024
8
2
3
Da, se opravičujem, šlo je za grelne svečke in ne vžigalne tuljave. Sicer pa je pa avto star 11 let. Je možno, da je ugašanje avta med vožnjo in dolgotrajnejše vžiganje avta kakorkoli povezano?
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

darwin

Majstr
17. avg 2007
592
369
63
Enkrat - kar pa res ni fajn - pa se je celo zgodilo, da je avto kar naenkrat ugasnil na pospeševalnem pasu na avtocesti.
Tole je pa res fucked up situacija. Ne glede na odsotnost lučk, bi ga bilo smiselno priklopiti na tester, da se vidi, če jim tam kaj pokaže.
Koliko časa ga pa imaš? Včasih lahko prvi (drugi, peti) lastnik zjebe avto tako se ne splača več kaj dosti vlagati vanj. Koliko ima pa km prevoženih?
 

darwin

Majstr
17. avg 2007
592
369
63
Jaz bi šel na tester. S KMAGom tudi sam nimam najboljših izkušenj. Ne vem, koliko ti je odročno, ampak včasih so Kranj pohvalili.

Kozolčarji znajo biti fajn za rutinske stvari, pri kakšnih bolj specifičnih zadevah pa včasih niso v najboljšo pomoč. Kolegu relativno nov avto ni vžigal (sicer druga znamka) in ga je vozil h mehaniku, vsaka dva tedna je nekaj drugega zamenjal, stroški računov so se seštevali in ko je imel tega dovolj, ga je peljal na uradni servis, kjer so napako pravilno diagnosticirali in odpravili in od takrat mu avto dela bp.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.771
6.758
113
pri taščici
Kak specialist avtoektricar mogoce.
Meni je podobna delala Astra dolgo let nazaj.
Zadevo je "trofnil" Kogovsek v Dravljah, v prvo. Tudi nacin popravila mi je bil všeč.
Najprej zamenjava tole, če ne bo ok , poracunava kupnino pri naslednjem delu (tega pa zamenjava nazaj s starim).
Kako dela danes nimam pojma.
Meni je avto ugasal brez razloga in ni nazaj vzgal. Niti po 5 minutah verglanja. Ko pride vlečna, pa vžge v prvo kot se nikoli nic zgodilo pred tem.
Vzigal je sicer normalno.
Primer slabega vziga na Merivi.
Pri 170kkm je razlog slabega vziga lahko slab starter. Klice po obnovi. Imel tako tezavo pri Oplu.
Prej je crknil starter kot original aku (star deset plus let). Namrec, zamenjal sem aku, pa se vedno ni vzgal občasno. Potem je bila diagnoza "znucan" starter.
 

fulgur

Zelenc'
10. avg 2024
8
2
3
Pri meni “zelo lepo“ vergla… in hec je v tem, da kdaj res skoraj takoj vžge, včasih pa rabi več časa… pa tudi avto sam od sebe med vožnjo ugasne res redko…
 

Mirc4u2c

Pripravnik
19. okt 2019
123
24
18
Jaz bi si tudi sposodil temo, če slučajno kdo ve kaj. Sem vprašal že več ljudi pa noben ne ve..


Problem je na Golf 5 1.9 tdi, avto hladen skoraj vedno "cuka" , ko se začnem peljati prvih 300-500m, potem dokler ne zapiska 3x in se prižge oz. začne utripat lučka za ročno/zavore (rdeča). Ta lučka 3x zapiska in potem celo pot utripa že zelo dolgo in prej ni blo problema z cukanjem, pa mehanik ni našel problema, tudi računalnik ne pokaže nič. Trenutno je problem samo ta, da avto cuka oz. zgubi moč za sekundo ali 2, kot, da se črpalka za gorivo nebi vklopila pravočasno? Nekaj z elektroniko? Potem, ko neha cukat je vse super, dokler se čez 2 ali več ur spet ne začnem peljat, ko je motor hladen oz. preteče več časa po vožnji. Tudi, če dam gas do konca je isto, zgubi moč.