Avto občasno težko prižge

darlev

Fizikalc
18. apr 2008
687
55
28
Ljubljana
Poznavalci rabim vašo pomoč....
Avto vsaj 1x na dan tezko vžiga (nima veze al je hladen al ze ogret motor). Ko se to zgodi je pa tako da vedno vžge v tretjem poizkusu vendar najprej ne pokaze vrtljajev (vrtljaji na 0, motor se slisi) ko nato takoj spet ugasnem motor in prizgem se pa vklopi tudi obratomer?? Parkrat se je zgodilo tudi to da je med speljevanjem ugasnil...
Smo avto peljali na tester vendar pokaze vse ok.
Gre se za avto Kia ProCeed 2010 bencinc.
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Obrati motorja se poberejo iz senzorja motorne gredi, ce elektronika nima tega signala motor nemore uzgati ker ne ve v kateri poziciji je. Torej napaka je tam nekje.
 

darlev

Fizikalc
18. apr 2008
687
55
28
Ljubljana
Samo predvidevam da bi potem to na testerju (pri uradnem serviserju) zaznalo ali se motim? Drugace so nam na servisu rekli da mozno da so svecke?

Drugace pa garancije ni vec ker ima avto 190.000km do sedaj prepeljanih brez izrednih stroskov...

Kdo iz glave ve kok pribljizno stane ta senzor?
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Eno sem milion% preprican - svecke tu nimajo popolnoma nobene veze. Ne poznam kiine diagnostike so pa svetlobno leto za europejci vsi ozkooki kar se tega tice.
 

darlev

Fizikalc
18. apr 2008
687
55
28
Ljubljana
Ma ja sej to mi gre na zivce.... Pravijo da po vsej vrjetnosti so svecke ce bo potem isto bodo pa naprej razmisljali.... What?? Lohk mi 20 stvari zamenjajo za brez veze potem bodo pa odkrili da je recimo fora "samo" v senzorju glavne gredi..
 
Nazadnje urejeno:

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.387
328
83
Citat:
Uporabnik poldo pravi:
Eno sem milion% preprican - svecke tu nimajo popolnoma nobene veze. Ne poznam kiine diagnostike so pa svetlobno leto za europejci vsi ozkooki kar se tega tice.

KIA ima že dolgo tako kot drugi evropske vbrizge, ceedka pa 1.6 CRDI 2006-2012 BOSCH EDC16 C 39, pomeni tudi šobe in visokotlačno črpalko BOSCH, od 20012 naprej ima pa EDC17 ECU Bosch, tudi 1.4 dizelček, enako kot audi, vw itd. :D
guess what, tudi 1.6 16V GDI bencinar 2012 naprej ima Boschev bencinski ECU Motronic M :D, enako ima že od leta 2006 tudi njihov 1.4 16V bencinar


Drugič bolje, da ne komentiraš :D

najverjetneje je težava v senzorju glavne gredi, naj lastnik obišče drug servis
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.387
328
83
kvalitetni testerji lastne diagnoze med pregledom in vžiganjem s štarterjem "ne vržejo ven" in kažejo obrate glavne gredi
tako da pri ogledu parametrov natančneje ko ne vžge pogledaš, ali kaže obrate motorja - če jih ne, je opcija še osciloskop direktno na senzor ali pa se vsaj kablažo do senzorja preveri, da ni kje preribana
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.737
425
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Citat:
Uporabnik poldo pravi:
Eno sem milion% preprican - svecke tu nimajo popolnoma nobene veze. Ne poznam kiine diagnostike so pa svetlobno leto za europejci vsi ozkooki kar se tega tice.

KIA ima že dolgo tako kot drugi evropske vbrizge, ceedka pa 1.6 CRDI 2006-2012 BOSCH EDC16 C 39, pomeni tudi šobe in visokotlačno črpalko BOSCH, od 20012 naprej ima pa EDC17 ECU Bosch, tudi 1.4 dizelček, enako kot audi, vw itd. :D
guess what, tudi 1.6 16V GDI bencinar 2012 naprej ima Boschev bencinski ECU Motronic M :D, enako ima že od leta 2006 tudi njihov 1.4 16V bencinar


Drugič bolje, da ne komentiraš :D

najverjetneje je težava v senzorju glavne gredi, naj lastnik obišče drug servis

To, da ima Boschev računalnik še ne pomeni kaj dosti glede diagnostike. Lep primer je recimo PSA EDC15 vs ostali. Tako da - v tem primeru bi se kar strinjal s poldom.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.137
9.257
113
EU
Senzor naj sam ven vzame. Optično pregleda glavo, ohišje, konektorje in dovodne kable.
Po potrebi s krpo obriše nesnago na senzorju, montira nazaj in proba zaštartati motor.
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
@ Hondi take neboluze kot si tu nametal raje hrani zase. Servisiranje vozil prepusti avtoserviserjem.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.387
328
83
se pravi vidva me (en na lep drugi na manj lep način) hočeta prepričat, da ta trenutek če priklopimo to vozilo na diagnozo, ne bo kazalo obratov glavne gredi med verglanjem? In to samo zato, ker je BOSCH motorni računalnik vgrajen v znamko KIA?
prej sem spregledal, da je bencinc...
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
se pravi vidva me (en na lep drugi na manj lep način) hočeta prepričat, da ta trenutek če priklopimo to vozilo na diagnozo, ne bo kazalo obratov glavne gredi med verglanjem? In to samo zato, ker je BOSCH motorni računalnik vgrajen v znamko KIA?
prej sem spregledal, da je bencinc...

Obrate BO kazalo, če je senzor in ožičenje ok, NE BO jih pa kazal če je kaj v tej relaciji narobe. Ne bo ti pa tester zabeležil napake.
Sem pa nedvomno privrženec vmesnika, ki ga vtakneš med konektor(je) ECUja in ECU in z (digitalnim) osciloskopom spremljša kaj se dogaja.... Mimogrede, v živo ga še nisem videl pri nikomur - pa bi bilo dobro...
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.387
328
83
vemo, signal glavne gredi si lahko z osciloskopom ogledamo direktno na konektorju motornega računalnika, se strinjam
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.737
425
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
se pravi vidva me (en na lep drugi na manj lep način) hočeta prepričat, da ta trenutek če priklopimo to vozilo na diagnozo, ne bo kazalo obratov glavne gredi med verglanjem? In to samo zato, ker je BOSCH motorni računalnik vgrajen v znamko KIA?
prej sem spregledal, da je bencinc...

Ne, niti približno nisem mislil tega. To je eden izmed osnovnih parametrov. So ostale zadeve, kjer so velike razlike med proizvajalci, pa čeprav uporabljajo istega proizvajalca (celo isto družino) motornih računalnikov.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.387
328
83
467716-post_slo.gif


oba dobro veva, da je v primeru napake na senzorju glavne gredi zadevo možno diagnosticirati z EOBD parametri in po potrebi osciloskopom
še enkrat napišem, spregledal sem v začetku, da gre za bencinca, zato so bili odgovori usmerjeni v Boschev EDC, ki je odlično podprt z univerzalno diagnostiko večjih znamk (Bosch, Texa, Delphi...). Tudi bencinca smo že popravljali in to ravno z BOSCH diagnostiko in nismo imeli težav z branjem parametrov.

no, kakorkoli, v kolikor ima lastnik varianto obiska delavnice v LJ, naj to sporoči na privat, da ga napotim v ustrezno delavnico
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.531
5.578
113
Kakorkoli....sicer zelo laicno mnenje
smile-1.gif
ampak kar ti hoce crash povedat je to kar sem tud sam opazu da recimo pri VAGu lahko gledas vse zivo ze z zelo poceni kitajskimi kloni...pri korejcih pa nic od tega ne pali...edin dober (original) servis z veliko
diagnostike....katerega OT ocitno ni bil delezen...
sem dal original v (....)!

Ta pristop z sveckami
smile-1.gif


Doziveli to s strani HY servisa....AMPAK v 90's...cukanje pri lantri mk2...menjali 3x svecke...špule....benz filter...pol izven garancije smo jim ga pa raje staro za novo uvalili
smile-1.gif


ko googlam za nazaj je bil pa v 90% senzor pretoka zraka...redko tudi ECU
smile-1.gif
 

darlev

Fizikalc
18. apr 2008
687
55
28
Ljubljana
Da malo updejtam problem... Mi je moj serviser tudi nato rekel da svečke nimajo nobene veze z tem. Smo pa za foro zamenjali svecke glede na to da bi jih slej ko prej moral pa tudi strošek ni bil velik.
Je pa sedaj tako da je od tega že cirka en teden in se problem ne pojavlja več oziroma se je samo še enkrat ne vem pa če je bil vzrok spet isti (vžgalo mi je v drugo vendar normalno z vrtljaji). Se pa avto na dan vžiga in ugaša vsaj 5 -10 krat. Je pa tudi res da takrat ko so avto priklopili na tester so nekaj tudi čistili kable... Mogoče je bolj to pomagalo
Kot pravim pred tem se je problem pojavil 100% vsaj 1x na dan....