Živjo,
zanima me sledeče. Moja kišta ne napolni akumulatorja, moram vžigat s klemami že tretjič v 24 urah. Malo je nadležno vedno nekoga iskati, da zraven pripelje avto in da vžgem svojega. Ta problem se je začel pojavljati z malo hladnejšimi dnevi in takrat, ko predhoden dan vozim in imam prezračevanje na drugi najmočnejši stopnji ali na najmočnejši. Sedaj tudi če nimam prezračevanja, noče vžgati. Prvič še obrne mašino, vendar ne dovolj, da bi avto vžgal, naprej pa potem sploh ne daje kontakta oziroma samo malo "zabrunda".
Sedaj me pa zanima, je lahko kaka povsem banalna stvar ali bo potrebno menjati akumulator oziroma alternator?
Koliko stane kak Energy booster za nafilat akumulator, ima kdo, kako se obnesejo in se jih da polniti na 220 V v domači vtičnici? Klje jih sploh kupiti?
Avto je Škoda Felicia '95 letnik, akumulator nazadnje menjan že nekaj let nazaj. Nekega vložka v avto tako ne mislim dati, saj bi ga kasneje najraje kar komu podaril ali prodal za simbolno ceno, pa naj ga zjaha do konca, če ima željo, samo da vzame in plača prepis, saj avto tudi rjavi že po pragovih in prtljažnih vratih, pa še manšeta na volasnki letvi bi se morala menjati, saj avto čudno ropota v levih ovinkih, ostalo je pa OK, vreden pa je avto tretjino popravila ... Torej, če bi kdo vzel avto, ko kupim novega, mi tudi lahko "stisne" zasebno sporočilo
Za kakšno ugodno rešitev glede vžiga, se pa že vnaprej zahvaljujem, rabim še vseeno, dokler ne najdem avta, ki bo zamenjal obstoječega. Javni prevoz v času razsajanja prašičje gripe je pač škodljiv, kot so ugotovili na Top Gearu
zanima me sledeče. Moja kišta ne napolni akumulatorja, moram vžigat s klemami že tretjič v 24 urah. Malo je nadležno vedno nekoga iskati, da zraven pripelje avto in da vžgem svojega. Ta problem se je začel pojavljati z malo hladnejšimi dnevi in takrat, ko predhoden dan vozim in imam prezračevanje na drugi najmočnejši stopnji ali na najmočnejši. Sedaj tudi če nimam prezračevanja, noče vžgati. Prvič še obrne mašino, vendar ne dovolj, da bi avto vžgal, naprej pa potem sploh ne daje kontakta oziroma samo malo "zabrunda".
Sedaj me pa zanima, je lahko kaka povsem banalna stvar ali bo potrebno menjati akumulator oziroma alternator?
Koliko stane kak Energy booster za nafilat akumulator, ima kdo, kako se obnesejo in se jih da polniti na 220 V v domači vtičnici? Klje jih sploh kupiti?
Avto je Škoda Felicia '95 letnik, akumulator nazadnje menjan že nekaj let nazaj. Nekega vložka v avto tako ne mislim dati, saj bi ga kasneje najraje kar komu podaril ali prodal za simbolno ceno, pa naj ga zjaha do konca, če ima željo, samo da vzame in plača prepis, saj avto tudi rjavi že po pragovih in prtljažnih vratih, pa še manšeta na volasnki letvi bi se morala menjati, saj avto čudno ropota v levih ovinkih, ostalo je pa OK, vreden pa je avto tretjino popravila ... Torej, če bi kdo vzel avto, ko kupim novega, mi tudi lahko "stisne" zasebno sporočilo
Za kakšno ugodno rešitev glede vžiga, se pa že vnaprej zahvaljujem, rabim še vseeno, dokler ne najdem avta, ki bo zamenjal obstoječega. Javni prevoz v času razsajanja prašičje gripe je pač škodljiv, kot so ugotovili na Top Gearu