Citat:
Uporabnik Scorp84 pravi:
Te novi jajčki, so pa že toliko napredovali v vdobnosti (vsaj zadnjih 10 let in izjema grande punto), da se komot voziš na dolge relacije. Samo prtljaga je problem.
Meni avto, mrzel dela max 2-3 min na bencin. Če prej spelješ s parkirišča ali pa vsaj dodajaš gas, pa še hitreje preklopi na plin. Novi euro5/6 motorji, precej boljše prenašajo plin. Vsaj kar se tiče porabe. Edino malo je jeba s ventili, če ne skrbiš tko kot je treba (dodatno mazanje).
Poznam enega, ki ima Astro na plin z euro4 motorjem in ima ogromno porabo, v primerjavi z mojo, ki ima euro5 motor. Je pa izguba moči minimalna, vsaj pri pospeševanju (tudi meril) ni bilo neke opazne razlike. Pri Astri z euro4 motor, pri 130km/h začne ogromno žret in od tam naprej, krivulja pada, vsaj kar se tiče moči. Pri moji, pa pri 130 imam še tam 8-8,5l porabo. Hitreje se večinoma ne vozim in tudi ne opazim izgube moči, pri prehitevanju in na avtocesti. Pri stari astri, je kar opazna izguba moči.
Lahko še dam ostale meritve, pri 110 km/h imam 6,6l, 120 km/h pa tam okrog 7.1l. Mestne vožnje pa večinoma 9,5l, pozimi 9,8l. Pri 180-190 km/h je pa 12-14l
. Se pa z avtom dela 40k letno in je ene 80% mestne vožnje. Vozim pa večinoma lepo in po 180k je še vedno prva sklopka, čeprav je že počasi zrela za menjavo. Tako da pri mestni vožnji, že nekaj prišparaš, sploh če se veliko km dela.
Preden sem ugradil plin, sem imel rekord 5.2l, povprečna hitrost 95 km/h. Sem dal kar hitro vgradit, plin tako da se mi zdi, da je na plin, poraba višja od 0,5-0,7l pa tja do 1l. Spet odvisno od obratov oz. načina vožnje.
Novejši avti imajo boljše izgorevanje, tudi manj je prostora med batom in ventili. Zaradi tega je boljši izkoristek, ampak zdaj so bolj na udaru ventili. Pri stari Astri tip že 200k samo vozi, nič ne merka in nima nobenega dodatnega mazanja. Medtem ko je pri novih nuja. Sem srečal v pol leta, dva avta (isti tip motorja, kot pri mojem), katerema je ventile uničilo. Je pa vprašanje, kako sta skrbela s podmazivanjem. Žal tovarniškega avta z LPG nisem še vspel testirati ali se s kom pogovoriti, ki ima več izkušenj. Tako da edin to, kar berem da imajo od standardne različice, drugačne ventile.
Drugače če se ne dela več kot 15k km na let, ne vidim smisla kupovati avto na plin ali pa dizel. Je pa res, da so cene pri nas, sploh pin dol padle. Sploh v tujini, je toliko bolj poceni in sem predkratkim 800 km prevozil, za 24e. Se dobi plin že za 40 centov/liter