Avto Moto Černe - najem vozil ... baje policija...

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Seveda, ker bi imeli na zalogi samo tisto, kjer lahko potegnejo max dobiček. Za dobro strank se jim pa j***.
Dokler jaz na ta način lahko dobim cenejši avto, bo zame v redu. Reklam je pa tako ali tako že preveč. Je pa res, da bi revije težko dobile testni avto od sivih uvoznikov, zato razumem tudi tebe.
smile-1.gif
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Najbrž je nelegalno in nelojalno tudi to, da prodajajo nekaj, za kar nimajo poskrbljenega servisa.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Veliko trgovin oziroma trgovcev artikle samo prodaja, ne pa tudi servisira... pač greš na servis tja, kjer to delajo. In tudi avto pelješ tja, kjer jih servisirajo...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Najbrž je nelegalno in nelojalno tudi to, da prodajajo nekaj, za kar nimajo poskrbljenega servisa.
Če bi bil servis brezplačen, potem bi tole držalo.
Ampak s servisi se prav lepo služi, tako da to nima niti najmanjše veze. Pooblaščenci bi bili lahko celo srečni, da obstajajo sivi uvozniki. Saj vemo, kakšna je potem lahko tarifa za servis takega vozila, a ne?
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Najbrž je nelegalno in nelojalno tudi to, da prodajajo nekaj, za kar nimajo poskrbljenega servisa.
Če bi bil servis brezplačen, potem bi tole držalo.
Ampak s servisi se prav lepo služi, tako da to nima niti najmanjše veze. Pooblaščenci bi bili lahko celo srečni, da obstajajo sivi uvozniki. Saj vemo, kakšna je potem lahko tarifa za servis takega vozila, a ne?
Nimam v mislih opravljanja rednih servisov, ampak bolj izpolnjevanja garancijskih servisov. Če nekaj prodajaš, moraš poskrbeti tudi za uveljavljanje garancije. Tega ti prodajalci nimajo urejeno, najbrž bi bilo pametno da uredijo v sodelovanju z uvoznikom.

*Namreč, če jaz kupim nov avto pri Černetu in že z novim avtom nekaj ni v redu (se ne ujema oprema, manjkajo slovenska navodila, problem z ključem), pričakujem da mi to porihtajo še pred oziroma ob prevzemu avta, ne pa me z novim avtom pošlje na pooblaščen servis, kjer me malo postrani gledajo ... in klicarijo na vse strani, če ima avto opravljen nulti servis, ima sploh garancijo, mi ga vzamejo v delavnico(?) ...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Dajmo malce bolj natančno to pogledat, ne metat vse v isti koš.
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:Nimam v mislih opravljanja rednih servisov, ampak bolj izpolnjevanja garancijskih servisov. Če nekaj prodajaš, moraš poskrbeti tudi za uveljavljanje garancije. Tega ti prodajalci nimajo urejeno, najbrž bi bilo pametno da uredijo v sodelovanju z uvoznikom.
Tudi pri garancijskih popravilih servisi niso v izgubi. Namreč dobijo plačano s strani tovarne, verjetno pa ne toliko kot pri običajnih posegih. To, da je avto uvožen je pa isto kot če kupiš pri enem prodajalcu, potem greš pa garancijsko popravilo izvajat k drugemu prodajalcu. Tudi ni fer do tega zadnjega ali kako?
Citat:
*Namreč, če jaz kupim nov avto pri Černetu in že z novim avtom nekaj ni v redu (se ne ujema oprema, manjkajo slovenska navodila, problem z ključem), pričakujem da mi to porihtajo še pred oziroma ob prevzemu avta, ne pa me z novim avtom pošlje na pooblaščen servis, kjer me malo postrani gledajo ... in klicarijo na vse strani, če ima avto opravljen nulti servis, ima sploh garancijo, mi ga vzamejo v delavnico(?) ...
Ne razumem. Če ti sprejmeš nepopoln avto od prodajalca, potem si ti bedak in te lahko na pooblaščencu enostavno pošljejo nekam. Če kaj manjka ali te prodajalec nategne, potem to lahko terjaš le od njega. Ne bo pooblaščenc popravljal ''napak'' nepooblaščenca. Če pa npr. manjka ključ in se ti to dogovoriš s sivim uvoznikom, potem ti ga bo itak pooblaščenc normalno zaračunal in spet ne vidim težav. Čeprav v tem primeru moraš biti malo bedaka, kajti verjetnost, da je s takim avtom kaj narobe (ukraden) ni mala.
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Citat:
Uporabnik Schumi pravi:
Uvoznik placa oglasevanje direktno iz svojega zepa?

Kaj si pa mislil, da je oglaševanje za SLO dilerje zastonj?
confused-1.gif


Vidim, da imate eni res malo napačne predstave koliko se zasluži na določenih zadevah in koliko je stroškov s saloni, šolanji, opremami za delavnico, računalniki...

mtl...garancijska popravila so pozitivna ničla in daleč od kakšnega zaslužka, je pač nujno zlo, ki ga je treba opravit.
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.128
12
38
Ja zdaj se mi pa smilijo revezi. Celo zivljenje delajo z minusom. Smrc smrc...

Kot kmetu mu pac nikakor ne gre v glavo zakaj bi nekdo postavljal salon, servis in se sel prodajo avtomobilov, ce nima nic od tega. Minimalna marza na novem, nicelna na garancijskih, drago oglasevanje iz svojih zepov, place precej zaposlenih, roba na lagerju. Kaj pa je potem se ostalo? Servis in prodaja rabljenih? Torej to dvoje preplacamo kot norci?
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik feler pravi:
Davčna ti ga vzame, in jih sploh nič ne zanima, čeprav ti kot kupec nisi nič kriv. Glede na to da so ti avti novi 20-30% cenejši kot pri uvoznikih potem je že jasno da nekaj ne špila.
Tole sem skopiral iz drugega foruma, vir je bil v financah:

Pri nakupu vozila iz tujini pogosto pride do utaje davka, zaradi česar vam Durs v skrajnem primeru lahko prepove razpolaganje z vozilom

Pri nakupu vozila iz tujine velja previdnost, opozarja Durs. Na področju trgovanja z rabljenimi avtomobili ugotavljajo namreč precejšnjo število davčnih utaj. Gre za prodajne verige, ki z vozili trgujejo mimo uradnih zastopnikov, ključen pokazatelj za pozornost pa je po navedbah Dursa predvsem nizka cena, ki je praviloma nižja od tržne. Če davčna uprava utajo davka ugotovi, kupcu lahko prepove tudi razpolaganje z vozilom, kar je letos doslej storila v 58 primerih.
Kupcem rabljenih pa tudi novih vozil iz tujine Durs tako svetuje, naj pred nakupom opravijo vpogled v register neposestnih zastavnih pravic in zarubljenih premičnin pri AJPES, kjer so poleg sklepov davčne uprave, lahko vpisane tudi pravice tretjih oseb. Vpogled v register je brezplačen in je mogoč preko spletne strani http://www.ajpes.si/rzpp/ [+] . Kot identifikacijsko številko, ki jo zahteva iskalnik na tej spletni strani, se vpiše identifikacijska številka vozila (VIN), t. i. številka šasije.

Če kupite poceni avto, pazite, da vam ga davkarji ne zaplenijo - poceni ste ga najbrž dobili zato, ker so preprodajalci utajili davek

Davčna uprava je začela pritiskati na kupce avtov z 20 do 30 odstotkov nižjo ceno od tržne. Ti lahko na spletni strani agencije za javnopravne evidence in storitve (AJPES) na podlagi vpisa šasije avta ugotovijo, ali je njihov prodajalec osumljen utaje davka. Če je, davčna uprava (Durs) lahko kupcu avto tudi zapleni.

Gre za tako imenovani sivi trg z avtomobili, v katerem v verigi sodeluje več fizičnih in pravnih oseb iz EU, slamnata podjetja se lahko pojavijo tudi zunaj EU. Gre za verige mimo uradnih zastopnikov za prodajo motornih vozil. Ker se izogibajo dajatvam in davkom, lahko avto v Sloveniji kupite ceneje od siceršnje tržne cene. To je, opozarjajo na Dursu, prvo znamenje, da z nakupom avta nekaj ni v redu.
Poštenost trgovca zdaj lahko preverite
Če Durs ugotovi, da vaš prodajalec v preteklosti za katerikoli avto ni plačal davkov oziroma je bil udeležen pri celotni verigi utaje davka, ga na svoji spletni strani označi, da ima neposestno zastavljene ali zarubljene nepremičnine. Če kupite vozilo pri nepoštenem trgovcu (tudi če so bili za vaše vozilo davki plačani), tvegate, da se vam prepove ali omeji razpolaganje z vozilom ali ga celo zapleni, pravijo na Dursu.
Durs opozarja na trgovce, ne avtomobile

Da se temu vsaj delno izognete, pred nakupom preglejte register neposestnih zastavnih pravic in zarubljenih premičnin pri AJPES. V njem so vpisane zastavne pravice, tudi Dursa, če je premičnina le vpisana v ta register. Podatke dobite brezplačno prek spletne strani ( http://www.ajpes.si/rzpp [+] ). V iskalnik le vpišete številko šasije oziroma identifikacijsko številko vozila. Če je zastavna pravica vpisana, potem se pred davkarji ne boste mogli sklicevati na nevednost. V obdobju od 1. januarja do 20. junija letos je Durs že izdal 58 sklepov o prepovedi razpolaganja z motornimi vozili. Od tega gre za osem avtomobilov višjega cenovnega razreda. Sklepi so vpisani v omenjenem registru.

Če ni bil plačan davek lahko preveriš tukaj:
http://www.avtocenter.si/avto-katalog/?p=CheckCar






Larifari!
Ce imas racun na katerem je razvidno da si prodajalcu placal DDV ti ne morejo nic, razen ce ti dokazejo da si vedel da DDV ni placan.Drzava je se trenutno popolnoma nemocna proti takim prodajalcem in potem v vsemi mogocimi stvarmi grozijo kako lahko odvzamejo avte samo da se folk malo ustrasi.
Ce bi bilo tako kot je napisano v zgornjem postu bi morali odvzet malo vec kot 58 avtomobilov.
Dobededno ti ne morejo nic, je pa normalno da te obiscejokriminalisti in sprasujejo dolocene zadeve.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Schumi pravi:
Ja zdaj se mi pa smilijo revezi. Celo zivljenje delajo z minusom. Smrc smrc...

Kot kmetu mu pac nikakor ne gre v glavo zakaj bi nekdo postavljal salon, servis in se sel prodajo avtomobilov, ce nima nic od tega. Minimalna marza na novem, nicelna na garancijskih, drago oglasevanje iz svojih zepov, place precej zaposlenih, roba na lagerju. Kaj pa je potem se ostalo? Servis in prodaja rabljenih? Torej to dvoje preplacamo kot norci?
Uvoznik ne postavlja salonov - in pisal se o uvoznikih, ne o prodajalcih (to dvoje niti približno ni isto). Ker "sivi" so težava za uvoznike, ne dilerje ...
Trdim samo, da sivi izkoriščajo to, da uvozniki delajo v dobro znamke ... Če bi jih država prisilila, da dajo od vsakega prodanega avta uradnemu uvozniku plača določen znesek za kritje stroškov oglaševanja, logistike (rezervn ideli), papirologije, uničenja izrabljenih vozil, pa če bi se striktno držali tega, da morajo biti SLO navodila ipd, ne bi imel nič proti, da imajo potem še vedno cenejše avte (ko oz. če bi jim ratalo). To bi bila potem dobra konkurenca in zdrava konkurenca - sedaj je pa to le nelojalna konkurenca.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Ni res. Če veš ali če bi moral vedeti, da davek ni plačan ... In v kategorijo "če bi moral vedeti" (čisto pravilno) sodi kupovanje 30% cenejšega avta. Če ljudem ni jasno, da tu nekaj ne štima (bodimo realni: vsem je, ampak pač tvegajo), potem je prav, da ostanejo brez avta.
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Pri sivih lahko dobiš tudi avto, ki ga pooblaščeni nima...
In ko je treba avto servisirat na pooblaščencu nimajo niti filtrov, potem greš v neko trgovino kjer prodajajo neoriginalne dele pa ti po katalogu najprej prodajo napačne dele ker tvoj avto kot "ne obstaja" ko pa natančno pregledajo vse možnosti sicer pogruntajo da omenjeni tip obstaja( kako drugače ,če se pa vozim z njim), cene pa znajo biti krat 2 napram rednemu modelu
 

motofix

Pripravnik
18. feb 2008
92
1
6
Ljubljana
Citat:
mtl...garancijska popravila so pozitivna ničla in daleč od kakšnega zaslužka, je pač nujno zlo, ki ga je treba opravit.

No to ni res. Garancijska popravila so čisti zaslužek. Gre pa nekako takole:

Crkne en del ki stane uvoznika 100 eur. On ga zamenja , zaračuna delo po normativu ki ga postavi tovarna. Cena garancijske ure je odvisna od parih dejavnikov, se pa največkat giba nekje cca 70-80% od redne delovne ure ki se računa naprimer za servis.

Plus tega uvozik dobi na rezervni del (parts mark up) Tudi ta je odvisen od različnih dejavnikov, se pa giba od 20-60% na ceno kupljenega dela. Se pravi dobi povrnjenih od 120 do 160 eur, plus delovne ure.

Garancijska popravila niso nikoli minus za uvoznika, samo čisti zaslužek.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.446
425
83
Citat:
Ce imas racun na katerem je razvidno da si prodajalcu placal DDV ti ne morejo nic

Mnenje DURS-a je precej dobro povzel SJTV1. Pred časom so se podobne utaje dogajale pri (pre)prodaji naftnih derivatov. In rezultat je bil, da so na koncu za manjkajoč davek terjali zadnji člen v verigi, končnega kupca. Vsem papirjem navkljub. Ne vidim razloga, da dacarji tokrat ne bi ravnali enako.

B.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Citat:
Uporabnik dsf pravi:
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Pri sivih lahko dobiš tudi avto, ki ga pooblaščeni nima...
In ko je treba avto servisirat na pooblaščencu nimajo niti filtrov, potem greš v neko trgovino kjer prodajajo neoriginalne dele pa ti po katalogu najprej prodajo napačne dele ker tvoj avto kot "ne obstaja" ko pa natančno pregledajo vse možnosti sicer pogruntajo da omenjeni tip obstaja( kako drugače ,če se pa vozim z njim), cene pa znajo biti krat 2 napram rednemu modelu
Če si (so) toliko iznajdljiv, da se potrudiš pri nakupu, se boš pa še pri servisiranju in nabavi rezervnih delov. Saj tu na alter-ju kar pokajo od iznajdljivosti...
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Citat:
Ce imas racun na katerem je razvidno da si prodajalcu placal DDV ti ne morejo nic

Mnenje DURS-a je precej dobro povzel SJTV1. Pred časom so se podobne utaje dogajale pri (pre)prodaji naftnih derivatov. In rezultat je bil, da so na koncu za manjkajoč davek terjali zadnji člen v verigi, končnega kupca. Vsem papirjem navkljub. Ne vidim razloga, da dacarji tokrat ne bi ravnali enako.

B.






zato ker nimajo zakonske podlage.Pri naftnih derivatih je pa slo za trosarino koliko se jaz spomnim.Najebal pa ni nihce, vsaj do zdaj.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.522
1.126
113
Ja madona! Danes, če bo človek želel kupiti avto, bo že prodajalca moral preverjati online al kaj? Bo to kmalu tudi pri izdelkih nižje vrednosti???
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.999
1.440
113
Na tvojo žalost, nekateri poznajo(mo) zadeve v avto industriji in zadeve niso ravno črne, tako kot jih ti opsiuješ.

Vsaka resna znamka letno "deli" denar za promocije, izobraževanje, nagrade, poseševanje prodaje, itd.

Servis pa sploh ne bom omenjal, ker se bo narod držal za glavo.
hysterical-1.gif