Avto do max 600eur?

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
Gledam tle po netu pa so v izbor za tak denar prisli:
Clio 1.2, 1.4
Seat Arosa najmanjsi motor najcenejsa reg
punto
Lanos
saxo

Nekak mi je padu v oci tale seat arosa a je to zanelsjiv motor ali pregnita koreta, oziroma kako bi jih razvrstili po lestvici od najboljsega do najslabsega?
 
Nazadnje urejeno:

kazamurnik

Fizikalc
3. avg 2008
1.604
5
38
Hyundai Accent 1,5 (klima,ABS)......moja sestra ga prodaja...lahko povprašam če te zanima
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Arosa. Kolega jo ima. Dizelco. Čip notr. Leti ko potrebna pra*ca...
wink-1.gif
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
še en glas za cliota.
dober motor za ta letnik, delov preveč, če ni rje, nimaš kaj falit.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik Viper_XxL pravi:
Je pa manjša od vseh, mikro avto takorekoč.

Jaz bi Clia, ok avtek, delov ko dreka in poceni.

V tem cenovnem rangu sem tudi jaz za clia. Ampak obvezno facliftanega z novejšim d7f 1.2 motorjem. Motor je super in s samimi clioti ni nekih hudih problemov. Poceni delov pa vsepovsod polno. Accenti so tudi vzdržljivi, samo ne vem pa kako je z vzdrževanjem.
 

zajfa

PEPČEK 2007
26. nov 2007
1.022
0
36
Mrzli vrh nad Žirmi
Jest bi tegale Accenta kar zakuro, kot ga imam l.98, modelno 99, ampak ga ne bom ga namreč bom zgonu do kraja pa tud po gmajni se bom začel vozt
Avto ma realne kilometre, redni servisi, stanje kilometrov 126000km, kot prvo mi pije olje 5l/10.000km, rjave zadnje obrobe (avto ni bil zaleten), na AC mi avto plava menda amortizerji, nad 120km/h je avto tako hudo glasen, kot golf 2 DIZEL, ko se vsedeš notri moraš merkat, da se ne udarš v rob strehe še vsaki se je udaru, ko je šel v moj avto, pač korejci, ma pa moj 2xairbag, elek.pomik stekel, cz,servo....mislim še golf 2 D je imel 400.000 km pa je bil 2x boljši, kot ta Korejc, samo pri golfu je manjkal servos.

Če se boš odloču za Accenta merkaj na porabo olja, obrobe, amortizerji to ma pomoje vsak zanič.
Sam tud če tolk olja pije enim dela še dolg.
Zdej mi je avto še začel delat tktktktk je*ana gara mr bi poslušu brata takrat, da ne kupovat to.
 
Nazadnje urejeno:

Focus

Pripravnik
27. okt 2007
871
12
18
Luna
Citat:
Uporabnik zajfa pravi:
Jest bi tegale Accenta kar zakuro, kot ga imam l.98, modelno 99, ampak ga ne bom ga namreč bom zgonu do kraja pa tud po gmajni se bom začel vozt
Avto ma realne kilometre, redni servisi, stanje kilometrov 126000km, kot prvo mi pije olje 5l/10.000km, rjave zadnje obrobe (avto ni bil zaleten), na AC mi avto plava menda amortizerji, nad 120km/h je avto tako hudo glasen, kot golf 2 DIZEL, ko se vsedeš notri moraš merkat, da se ne udarš v rob strehe še vsaki se je udaru, ko je šel v moj avto, pač korejci, ma pa moj 2xairbag, elek.pomik stekel, cz,servo....mislim še golf 2 D je imel 400.000 km pa je bil 2x boljši, kot ta Korejc, samo pri golfu je manjkal servos.

Če se boš odloču za Accenta merkaj na porabo olja, obrobe, amortizerji to ma pomoje vsak zanič.
Sam tud če tolk olja pije enim dela še dolg.
Zdej mi je avto še začel delat tktktktk je*ana gara mr bi poslušu brata takrat, da ne kupovat to.

Pol pa se čudiš da si pepček leta.
Pomoje se fejst razumeš v avte.

Aja gls za cliota. Arose majo probleme z motorji mislim, da 1.0. Naj me gdo popravi, če se motim.
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Predvidevam da gledaš letnik tam okoli 98-99. V tem primeru ti na podlagi lastnih izkušenj Seata odsvetujem. Sem imel Ibizo 98 letnik z mašino (1.4, 60konjev), pa je šlo v falus praktično vse kar je šlo lahko. Menjalnik crknil pri 105k (serijska napaka), termostat šel trikrat, dokler ga nismo nadomestili z neko aftermarket kovinsko zadevo, klima crknla pri cca 110k. Prebilo je dihtngo na glavi, kar sploh ne bi bilo tako kritično, če nebi ob razdrtju mašine ugotovili, da je še blok porozen. Ob manjši vlagi se je scufalo elektroniki (večkrat). Enkrat se je strgalo računalniku za vbrizg goriva in je blo spet treba menjat pol mašine. Potem je šla loputa za zrak oziroma nek ventil tam okoli. Raznih malenkosti, kot je naprimer odpoved brisalcev v najhujšem snežnem metežu, sploh ne bom našteval
grin1.gif


Edina dobra lastnost Seata je, da dobiš relativno poceni rezervne dele. To, da so mašine v Seatih in VW povsem iste pa malce dvomim. Vsaj kar se kvalitete tiče. Sosed je imel polota istega letnika, z enako mašino in opremo pa je naklepal 200k brez večjih problemov. Bad luck? Tud možno
smile-1.gif



http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2917225&show=1

Kaj takega? Baje ful trpežne konzerve
smile-1.gif
 

Tusi

Fizikalc
3. sep 2007
1.234
1
38
Sam imam accenta sedaj dve leti, letnik 1996, motor 1.3. Kupil sem ga za 300€, malce poškodovana šoferjeva vrata in seveda standardno, gnila zadnja blatnika. Popravljal nisem še nič od tega. Imel je 190.000 km, sedaj jih ima 227.000. Dela kot urca. Zamenjal sem mu zadnje amortizerje (kupil rabljene za 20€). Olja dolijem ravno liter na 10.000, seveda ga pa ne gonim, lepo 110 po avtocesti. Pokuri pa ob taki vožnji ravno okrog 6l/100km. No, menjal sem še karter za 80€, ker je stari pregnil. Torej vzdrževanje zelo poceni, če se ga malo paziš.

LpT
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.076
113
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Predvidevam da gledaš letnik tam okoli 98-99. V tem primeru ti na podlagi lastnih izkušenj Seata odsvetujem. Sem imel Ibizo 98 letnik z mašino (1.4, 60konjev), pa je šlo v falus praktično vse kar je šlo lahko. Menjalnik crknil pri 105k (serijska napaka), termostat šel trikrat, dokler ga nismo nadomestili z neko aftermarket kovinsko zadevo, klima crknla pri cca 110k. Prebilo je dihtngo na glavi, kar sploh ne bi bilo tako kritično, če nebi ob razdrtju mašine ugotovili, da je še blok porozen. Ob manjši vlagi se je scufalo elektroniki (večkrat). Enkrat se je strgalo računalniku za vbrizg goriva in je blo spet treba menjat pol mašine. Potem je šla loputa za zrak oziroma nek ventil tam okoli. Raznih malenkosti, kot je naprimer odpoved brisalcev v najhujšem snežnem metežu, sploh ne bom našteval
grin1.gif


Edina dobra lastnost Seata je, da dobiš relativno poceni rezervne dele. To, da so mašine v Seatih in VW povsem iste pa malce dvomim. Vsaj kar se kvalitete tiče. Sosed je imel polota istega letnika, z enako mašino in opremo pa je naklepal 200k brez večjih problemov. Bad luck? Tud možno
smile-1.gif



http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2917225&show=1

Kaj takega? Baje ful trpežne konzerve
smile-1.gif

Bad luck?

Ibiza z istim motorjem starejša še za dve leti samo redno vzdrževanje pa je še vedno pri hiši (od novega) ... aja menjalnik je pa bil menjan (cca. 300 EUR z delom in novo sklopko)!
cheer.gif


1.4 8V motorji so znani kot zelo zanesljivi in neproblematični; zdej če si imel ti porozen blok je pa zgleda to že iz tovarne prišlo tako.
 
Nazadnje urejeno:

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
To, da so mašine v Seatih in VW povsem iste pa malce dvomim. Vsaj kar se kvalitete tiče. Sosed je imel polota istega letnika, z enako mašino in opremo pa je naklepal 200k brez večjih problemov. Bad luck? Tud možno
smile-1.gif

[/url]

Sosed je imel preprosto srečo. Ti motorji in menjalniki so enaki v ibizah, fabijah in polotih. Vsi pa si v povprečju delijo isto nesrečo.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Imam novejšo ibizo s takim motorjem in lahko samo odsvetujem. Motor je preprosto zanič in pika, ker vse kar da od sebe je ropotanje in požrešnost. Da je zanesljiv in neproblematičen se pa tudi ne bi strinjal. No, nezanesljiv je cel avto, motor je samo pika na i.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Od kje vam take ideje o nezanesljivosti seatov. Moj foter je imel Cordobo 1.4 letnik 1995 bolj ali manj je menjal olje in tankal, skratka skoraj izključno servisni posegi v skladu s tistim v servisni bukvi. Res pa so bili servisni posegi delani redno.