Ne me narobe razumet ampak tu ni neke visje matematike. Vodstvo oz doloceni linijski vodje imajo dolocene cilje. Dolgorocne, srednjerocne, kratkorocne. Poleg analiziranja podatkov iz javno dostopnih virov se lahko odlocijo tudi za pridobivanje podatkov ki niso javno dostopni. In tu se gradi in uporablja agenturna mreza. Nekatere ljudi se isce za tocno dolocen podatek, za doloceno nalogo, z nekaterimi se dela dolgorocno in bodo morda koristni sele cez leta. In tako ima nek (reciva mu case officer) nalogo, da siri agenturno mrezo, ki bo pridobivala podatke o Avstriji. Morda pa nek drugi CO dobi nalogo da izve kaksno je stalisce avstrije do arbitraze med SLO in HR. Namen je torej lahko razlicen.
In potem analitiki s pomocjo ze znanih podatkov o osebah zacnejo profilirat tarce. In ko ena ustreza, se do nje pristopi. In v neki tocki bo moral CO povedati (direktno ali pa po ovinkih) tarci kaksne so njegove zelje. Ker tistih nekaj, ki so sodelovali pri profiliranju, tarci tega ni povedalo, pa so morda bili na vec pijacah z njo kot pa CO.
Ampak enkrat je treba povedat za kaj se gre, kaj zeli CO od tarce in kaj ji ponuja v zameno. Kontra ponudba bazira na profilu ki so ga izdelali analitiki - ce je tarca hazarder mu lahko ponudis denar....lahko pa mu zagrozis z razkritjem njegove odvisnosti njegovim nadrejenim...
itd...
In ravno zato je vedno mozno, da tarca rece NE in da to celo prijavi varnostnim organom. Tu pa sedaj pridemo do varovanja samega postopka. In ce je bilo vse narejeno vsaj priblizno na nivoju, potem tarca ne ve pravega imena COja, se nikoli nista dobila v lokalu kjer so kamere, itd... in posledicno lahko (v tem primeru) SOVA celo zanika vpletenost.
Oni te vedno lahko prijavijo policiji. IN? Med prijavo in dokazljivostjo je lahko zelo velik razkorak in tu pride do izraza ali je delavec, ki je pristopil do tarce, ravnal samozascitno.
Zato pa je nefer udrihat kar napocez - vedno so tarce, ki recejo ne in zaradi tega se nima smisla sekirat. Je pa morda za preverit kako so jo pred tem sprofilirali.