Audi SQ5 TDI

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
ksz

Resnično ne razumem več tega kvazi-SUV trenda. V osnovi 20-colska platišča? To na brezpotjih koristi kako? Saj vem, da takšni avti vidijo makedam samo na kakšnem parkingu, ampak tole mi je že bedasto vse skupaj. V bistvu izgleda kot enoprostorec z limuzinsko notranjostjo. Mogoče pa dekovci skrivoma posegajo med enoprostorce, zamaskirane v non-suv?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Jebiga, nimaš pojma ali pa imaš zdravo pamet.
Pokaži mi enega Q5, ki je bil kupljen za na teren. Zgolj enega.

Ps: a ti rabiš cherokeja kaj na terenu?
grims-1.gif
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Mislim, da potrebujemo novo avtomobilsko kategorijo. Še iščem primerno ime. Q5 na terenu? Pred parimi tedni so v bližnji okolici popravljali cesto, kolone zaradi semaforjev ob konicah dolge tudi po 3, 4 kilometre. Medtem ko sem se sam veselo prevažal po kolovozih tudi v slabšem vremenu (= veliko blata), so vse Q5, Q7, X3, X5... pridno stali v koloni. Ampak imajo quattro in x-drive in 4matic...

Jeep sicer vidi teren večkrat, kot sem si mislil, da ga bo. Bi ga še bolj pogosto, pa žal nimam časa. Si bo treba enkrat vzet eno popoldne in poln tank bencina + ena kanta za rezervo. Resnici na ljubo tudi zame drži rek, da se ne upam pol toliko, kot avto zmore. Bo treba samo še koga poiskat za družbo (+ da te lahko kdo potegne ven, če kje obtičiš).
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
46
Citat:
Uporabnik trigga pravi:
ksz

Resnično ne razumem več tega kvazi-SUV trenda. V osnovi 20-colska platišča? To na brezpotjih koristi kako? Saj vem, da takšni avti vidijo makedam samo na kakšnem parkingu, ampak tole mi je že bedasto vse skupaj. V bistvu izgleda kot enoprostorec z limuzinsko notranjostjo. Mogoče pa dekovci skrivoma posegajo med enoprostorce, zamaskirane v non-suv?

Jaz samo cakam na "miselni" (beri: modni) preskok vecine lastnikov SUV-ov na hibride. Zdaj imajo izgovor varnost in preglednost - kasneje, ko bodo pa hibridi v modi, to nenadoma ne bo vec pomembno, ampak bojo vsi nenadoma postali greenpissovci in bo SUV overkill
hysterical-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Citat:
Uporabnik MViper pravi:
Citat:
Uporabnik trigga pravi:
ksz

Resnično ne razumem več tega kvazi-SUV trenda. V osnovi 20-colska platišča? To na brezpotjih koristi kako? Saj vem, da takšni avti vidijo makedam samo na kakšnem parkingu, ampak tole mi je že bedasto vse skupaj. V bistvu izgleda kot enoprostorec z limuzinsko notranjostjo. Mogoče pa dekovci skrivoma posegajo med enoprostorce, zamaskirane v non-suv?

Jaz samo cakam na "miselni" (beri: modni) preskok vecine lastnikov SUV-ov na hibride. Zdaj imajo izgovor varnost in preglednost - kasneje, ko bodo pa hibridi v modi, to nenadoma ne bo vec pomembno, ampak bojo vsi nenadoma postali greenpissovci in bo SUV overkill
hysterical-1.gif

Smisel SUV-ja (oziroma bolje rečeno terenskega vozila) ni v nizki porabi, ampak v go-anywhere-anytime faktorju. Seveda ima to svojo ceno. Se mi pa zdi, da avtomobilska industrija še vedno živi enih 10 let nazaj in ustvarja avte za svet, ki ne obstaja. Oziroma s proizvodnjo ustvarjajo povpraševanje. Na kratko, bedarija.
Ker resnici na ljubo tile SUV-ji (govora je o x- q-...) niti za na visok robnik splezat niso dobri, ker se zaradi nizkega preseka gum hitro uničijo platišča, če nisi pazljiv.
rolleyes-1.gif
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
46
Sej se strinjam.

Ampak SUV-i z 20" feltnam so tako kjuuuuuuuut, no.. Pa se King Of The Road si, ce ga imas
hysterical-1.gif
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
nepozabna in edinstvena izkušnja pa je ko 200, 300 konjičev spraviš v galop, ampak sčasoma pride ovinek....
razočaranje na celi črti
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
46
Zato pa kupis dekuca, ker gre ko po tirih in ne mores nikakor odletet s ceste
srce-1.gif
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Citat:
Uporabnik MViper pravi:
Sej se strinjam.

Ampak SUV-i z 20" feltnam so tako kjuuuuuuuut, no.. Pa se King Of The Road si, ce ga imas
hysterical-1.gif

To me spomni na mojega, prejšnji lastnik je na zadnji odbijač napopal "king of the mountain"
hysterical-1.gif

Takoj je letela dol.

20" feltne na naših cestah so muka. Ampak glavno da zgleda
srce-1.gif
 

mitja155

Pripravnik
19. apr 2008
569
12
18
43
LJ
Če pogledamo profil povprečnega Q5 fahereja je jasno. Všečno je visoko sedenje, mestna uporabnost in pa dejstvo da v prvem snegu ni treba lopate imeti s seboj. In da gre tudi čez kakšen kolovoz normalno brez da bi nasedel. Pa teli Q5 in X3 se prov fajn peljejo za SUVe. Ni pa športnik kot od average alter userja honda z ALU wingom.
smile-1.gif


lp
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
3
38
SUVi so za tiste bolj tamale, da se počutijo tavlki na cesti, na parkingu, v mcdrive oz. kjerkoli že so in za (malo) bolj obilne, da je dovolj prostora v kabini
grims-1.gif
Pa za tiste ki bi radi bili glavni na cesti lol

Niso pa ti "športni" terenci za na teren. rofl Tudi pelješ se ne preveč športno v primerjavi s športno limuzino... Pa visoko sediš, kot da si v tovornjaku. Torej zakaj?? Glej prvi stavek.

Zgleda, je dovolj bogatih v tem segmentu(prvi stavek) in prodaja lepo teče oz. verjetno celo narašča.
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Citat:
Uporabnik rawr pravi:
SUVi so za tiste bolj tamale, da se počutijo tavlki na cesti, na parkingu, v mcdrive oz. kjerkoli že so in za (malo) bolj obilne, da je dovolj prostora v kabini
grims-1.gif
Pa za tiste ki bi radi bili glavni na cesti lol

Niso pa ti "športni" terenci za na teren. rofl Tudi pelješ se ne preveč športno v primerjavi s športno limuzino... Pa visoko sediš, kot da si v tovornjaku. Torej zakaj?? Glej prvi stavek.

Zgleda, je dovolj bogatih v tem segmentu(prvi stavek) in prodaja lepo teče oz. verjetno celo narašča.

S pravimi gumami gredo ti "terenci" dlje kot si večina ljudi upa.
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
en običajen A4 s quatrro ga poseka na celi črti teža in predvsem težišče naredita svoje
 

mitja155

Pripravnik
19. apr 2008
569
12
18
43
LJ
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
en običajen A4 s quatrro ga poseka na celi črti teža in predvsem težišče naredita svoje

Za tiste ki bi pa še vedno imeli dvignjen avto, pa sedeli kot v limuzini pa imajo a4 allroad ali pa a6 allroad.. v slednjega potem notri daš še 313 konjski motor iz SQ5 pa je
smile-1.gif