Audi crkne

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.329
356
83
39
In sicer, ko ga zalaufaš, po par sekundah crkne.

Če daš malo gasa dela BP.

1,9 TDI, 81kW, AFN.

Pred kratkim so bili zamenjani komplet filtri in olje.

Pa mikro jermena in šponarji, ker je jermen utrgalo. Verjetno sta bila poškodovana po manjšem trku, ko je bilo treba zamenjati odbijač in hladilnik.

Kaj bi lahko bila krivda?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.651
113
Učasih to tud mene mal zeza......pa podrkam varovalke pr nogi pa je OK
17758-icon_confused.gif
 
Nazadnje urejeno:

o0o0ki

Pripravnik
21. apr 2008
323
0
16
Ljubljana
Tut bencinar more zalaufat (in laufat) brez dodajanja gasa. Tut men včas crkne, če ne dam gasa. Ampak to se malokrat zgodi..
tongue-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.651
113
Sm pa ke se mi zgodi da ko šratam normalno brez gasa kot se vse normalne avte štarta.....zavergla....nardi par obratov pa crkne k da bi se uklopla blokada vžiga......če pa pr tem mal gasa pohodm...da se obrati dvignejo nad štandgas obrate pa pol ne crkne in začne delat normalno!

To pride 1x 2x na 2 mesca...pol pa zgine......sam nevem al alarm jebe kj al je kak senzor gredi (selenoid)....jebat ga avto ma 11let....kj že mora zezat
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.074
6.922
113
pri taščici
Samo ko je mrzel ali vedno?
Baje se to da rešit softversko..... kaj več bo kdo drug napisal o tem, mislim pa da na avtoelektronika nekaj piše o tem
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.651
113
ne ne dau sm mu samo stran......je bla nastavljena na 1,9tdi sam se očitno reseirala.....sj upam da ni tolk retard da si ne bi znal sam nastavt na svoj avto
sprasujem se.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.651
113
81kW = cca 111KM...se prav A3/A4 90KM/110KM maš opcije avto izgublja moč druga pa je avto stežka vžiga ponavadi ko je mrzel, tudi vroč!
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.651
113
http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/index.htm?md=18
Power loss on TDI 90s and 110s over 3,000rpm can be cured by replacing a thin hose that runs from the exhaust, near the turbo, to the ECU.

Zanimivo na RSRjui ti za tole zaračunajo.......skor 30ksit...oz mal mn kt 200eur....plus da ti šarjo po elektroniki
frown-1.gif


Popravilo merilcev pretoka zraka na vozilih VW, Audi, Seat in Škoda s TDI motorji.
Zadnje čase se dogaja, da pri veliki večini tovrstnih vozil, po prevoženih cca. 40.000 km odpove merilec pretoka zraka.

Simptomi so:
- vozilo nima več moči nad 3000 vrt./min
- ne dosega več take končne hitrosti kot nekoč

Mi imamo za vas STALNO rešitev:
optimiranje krmilnega programa v motorni elektroniki tako, da avto kljub pokvarjenemu merilcu še vedno deluje normalno.
Taka rešitev pride v poštev pri vseh vozilih, tudi na tistih, kjer je bil narejen ČIP TUNING.


Cena tovrstnega popravila je 125 eur ( 29.955 sit).
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.651
113
http://www.ebooksquad.com/2007/11/07/audi-hints-and-tips-common-problems-troubleshooting.html

Očitno mava oba probleme z blokdo vžiga....sam ti na audiju jst pa na hyundaiu....vlaga dela svoje očitno!
smile-1.gif


ENGINE DOESN’T START

FAULTEngine doesn’t start or stalls briefly after the start - ECU disabled CAUSE: The ECU is intermittently disabled Because of a fault in the immobiliser (transponder).Due to corrosion on the connectors of the immobiliser control unit there are often loose connections.

SOLUTION: If the immobiliser control unit has no fault stored, the cause is a loose contact or an excessive transition resistance on connectors or earth connection. · Check the earth cable and earth contact for the immobiliser control unit. · The cables of the control unit must be routed free of tension. · With height adjustable steering wheels make sure the cable to the reading coil has enough clearance. Observe the maximum adjustment range of the steering wheel. · Attach the loose cable from the reading coil with a cable binder at a suitable point, as near to the control unit as possible.