Audi Allroad 2006

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.792
190
63
Živjo,

Zanima me tale Allroad 3.0 TDI
Kake tipične napake, kje se da dobit ugodno dele zračnega vzmetenja,...?

lp
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.758
437
83
Goriška
www.avtopro.si
Glede motorja - 2.7/3.0 TDI sta precej dobra motorja. Izredne težave imaš lahko z DPFom (seveda odvisno od načina vožnje), nekje po 200.000 km pa se začnejo pojavljat težave z loputami v sesalnih kolektorjih (motor ima seveda zaradi V6 zasnove 2 sesalna kolektorja). Nova sesalna kolektorja z električnima aktuatorjema sta original približno 1000-1100 EUR, dobi se tudi obnovljene (sam sem jih zmontiral že nekaj, pa ni nobenih težav - v bistvu so obnovljeni narejeni še bolje kot original). Tretja opcija je programski izklop delovanja teh loput (tudi to sem naredil že kar nekaj ljudem - deluje brez problema). Drugih posebnih težav načeloma ni (kar se tiče motorja).
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Čisto laično; čemu potem to služi, če deluje, glede na tvoje navedbe; popolnoma brez problemov tudi ko izključiš te zadeve? Dvomim da so samo za okras, brez neke dodane vrednosti... Dvomim da bi VAG šel v strošek za nekaj nepotrebnega...
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.758
437
83
Goriška
www.avtopro.si
Sem morda napisal, da so samo za okras ter brez dodane vrednosti? Nisem.

Mešalne lopute služijo ustvarjanju turbulentnega toka zraka pri vhodu v izgorevalno komoro. Posledica tega je bolj homogena zmes zraka in goriva, prednost katere se izraža predvsem v nižjih emisijah. Tega sistema nima samo VAG, ampak tudi precej ostalih proizvajalcev (Mercedes, BMW, Fiat ...).

Načeloma ni nobena stvar na nobenem motorju nepotrebna, vendar je mogoče ponuditi alternativne rešitve, ki so cenovno ugodnejše (in ne povročajo problemov). Presoja kaj lahko povzroči probleme in kaj ne, je na plečih izvajalca modifikacij (pa tudi če govorimo o čisto tretji zadevi - npr. chiptuningu). Na koncu pa ima vedno vsak pravico do lastne izbire.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Poba, si tak kot moja najstnica... Takoj povzdiguješ glas... Sem samo lepo vprašal in če odmislim prva dva stavka, najlepša hvala za korektno razlago. Nisem vedel.
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
He he če je to lastnik se bojim da te lahko po tobak pošlje.....
grims-1.gif
Aja ti tega ne vidiš in ne znaš pogledat....Privat je že od leta 93
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
So? Dejstva še vseeno ne spremeni. Od kdaj je privat je dokaj nepomemben podatek. Znam tudi sam poiskati podatke in jih povezati.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.758
437
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Poba, si tak kot moja najstnica... Takoj povzdiguješ glas... Sem samo lepo vprašal in če odmislim prva dva stavka, najlepša hvala za korektno razlago. Nisem vedel.

Nisem povzdigoval glasu, je pa res, da sem nekoliko občutljiv na površno branje.
smile-1.gif


@dsf: Nisem lastnik in niti najmanj ne mislim nikogar pošiljati po tobak. Kajenje namreč ubija.
evil.gif


Sedaj pa dovolj off-a, tema je Audi Allroad 2006.
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Ko smo že pri tem modelu,menda je problem zračno vzmetenje. Kaj pa ostala mehanika, podvozje , kardani,roke, končniki, neke kritične točke ?
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.792
190
63
Kakšen je kaj plan servisiranja?
Kakšna je normalna življenjska doba določenih komponent?

lp
 

maurice

Pripravnik
30. apr 2008
867
2
18
Bom še jaz vprašal malce glede stroškov.
Koliko pride tko približno, če tak avto pripeljem na servis in rečem, da bi rad imel zadeve poštimane, tko kot treba, v nulo.
Ali pa če sem preveč na široko zastavil - koliko pridejo diski in ploščice, za začetek?
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.297
366
83
Mah peljat na servis in rečt vse poštimajte pri Audiju je jama brez dna. Zmeraj se najde kaj kar vrže error na računalniku. Vem, ker imam Audija:-/. Blazine so jeba, rabljene ali obnovljene okoli 600 somov ena, kompresor je tam ene 400 neoriginalen, skratka predrago (vem, ker sem na svojem menjal prednji dve in še kompresor, v enem letu). Plus delo... Pa katalizatorji bodo zasvetili (če še niso) pri tej starosti. Saj veš kako je, folk te Audije prodaja tako, da jih vrže na OBD, resetira napake, voziš 2 dni pa imaš light show spet gor.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
kdo pa pravi, da so vsi audiji taki?

s posebnostmi so pa zmeraj problemi, pri audiju je to očitno multitronik menjalnik in pa zračno vzmetenje

en povprečen a4, to pa samo tankaš in voziš in po 300+ jurjih in 10 letih še vedno nekako zgleda, če nisi ravno gradbinc
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Poznam enega starejšega...mislim da 2004, zdajle so ga začele zajebavat blazine pri 400+ kkm.

Če se ne zmišljuje se je avto kar izkazal.
zmaga.gif
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Kolega je imel A4 Qatro kupil slabo vzdrževanega, ves čas neko sranje, na koncu je skontal da ga bo tisto leto popravilo stalo več kot je avto vreden.Kupil starega Passata tdi cca 2000 letnik brez napak, avto dela kot šus
 

raners

Majstr
4. mar 2008
2.894
498
83
Hja, metat vse avte (audije) v en koš ni glih realno... Tudi sam imam audija (a4, letnik 2004) in ni nobeih problemov (moram potrkat), prevoženih že skoraj 300k km...

Drugače pa je avto v naslovu teme TOP avto - moje (realne) sanje
wink-1.gif