Audi A4 Tdi, 130 KM, l.2004 - vbrizgalne šobe

top_shit

Pripravnik
13. maj 2011
555
0
16
Vem, da to ne spada v to rubriko (bi moral vpisat pod "Kupim"), a ker je zadeva nujna prosim, če ima kdo kak pameten kontakt za dobit rabljene vbrizgalne šobe za zgoraj omenjeni avto, se priporočam. Na netu sem našel že vse, sam za moj model ne. Morajo pa bit ravno za 130 konjskega (sem zvedel).

Cene novih so menda kar visoke , zato iščem rabljene (s čim manj kilometri).

Pa ne mi reč, da jih ima kdo od vas doma? No, takšne sreče pa mislim nimam (mam pa vsaj nesrečo, da so mi riknile...).

Ima kdo izkušnje s tem servisom ?

LP in hvala
 

krentip

Pripravnik
26. dec 2010
440
0
16
Tole je isto kot da bi kupoval rabljene čevlje. Svetujem ti da pokličeš v kakšno avto trgovino da boš ugotovil koliko sploh stane. Kupi novo.
 

SpEkTr

ex mroizo
19. jul 2007
1.553
37
48
45
ebay is your friend
smile-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Korenjak?
Včasih nardi kot je treba včasih te proba nategnit,..ponavadi te hoče nategnit.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.747
1.530
113
Tudi jaz ne priporočam rabljenih.

Priporočam pa mehanika, ki je pošten in ve, kaj dela:
http://www.avtomehanika-arcon.si/

Šobe znajo tako obnoviti, jih nato stestirati in ti tudi nato povedati v kakšen stanju so - če so za kaj ali pa da res rabiš nove.
 

top_shit

Pripravnik
13. maj 2011
555
0
16
Hvala vsem. Avto je popravljen. In niso bile šobe.

Zgodbica je takšnale: najprej je bil sum na vodilo šob, pa ni blo to. Nato je bila narejena diagnostika, ki je pokazala okvaro na 3-tjem cilindru. Kao injektor. Ker pa je avto nenormalno kadil, se je odprla mašina in .... počen bat !!

No, zdej je zrihtano. Cilinder je bil (k sreči !!!)OK, ojnica tudi in injektor(ji) tudi.
Vzrok (če bo še kdo kdaj imel tak problem): poškodovano tesnilo pri 3-tjem cilindru.

Nekako tako, če sem pa narobe napisal, se pa opravičujem. Nisem strojnik.


Meritev, ponovna diagnostika, je sedaj pokazala, da je kompresija dobra na vseh 4- ih cilindrih, prav tako pa iimajo šobe odstopanje manj, kot 1%.

Evo ...

EDIT: če bo kdo kaj rabil, pa upam, da ne: nov injektor stane cca. 600 EUR, obnovljen pa cca. 380. Damn.
 
Nazadnje urejeno:

top_shit

Pripravnik
13. maj 2011
555
0
16
K sreči dokaj malo .... na uradnem bi blo precej več.

 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Citat:
Uporabnik top_shit pravi:
Hvala vsem. Avto je popravljen. In niso bile šobe.

Zgodbica je takšnale: najprej je bil sum na vodilo šob, pa ni blo to. Nato je bila narejena diagnostika, ki je pokazala okvaro na 3-tjem cilindru. Kao injektor. Ker pa je avto nenormalno kadil, se je odprla mašina in .... počen bat !!

No, zdej je zrihtano. Cilinder je bil (k sreči !!!)OK, ojnica tudi in injektor(ji) tudi.
Vzrok (če bo še kdo kdaj imel tak problem): poškodovano tesnilo pri 3-tjem cilindru.

Nekako tako, če sem pa narobe napisal, se pa opravičujem. Nisem strojnik.


Meritev, ponovna diagnostika, je sedaj pokazala, da je kompresija dobra na vseh 4- ih cilindrih, prav tako pa iimajo šobe odstopanje manj, kot 1%.

Evo ...

EDIT: če bo kdo kaj rabil, pa upam, da ne: nov injektor stane cca. 600 EUR, obnovljen pa cca. 380. Damn.

Pa ne da si res tako nesposoben in so te sparili 380€ za obnovljen injektor?
smile-1.gif
Keri mojster te je to sparil če ni skrivnost? :D Lp
 

top_shit

Pripravnik
13. maj 2011
555
0
16
Znaš brat?

Potem beri še enkrat


pa še enkrat

pa še enkrat


No, kje piše, da sem zamenjal šobe?


Cenik pa najdeš na Korenjakovi spletni strani (za obnovljene šobe).
 

top_shit

Pripravnik
13. maj 2011
555
0
16
Saj to sem potem že zvedel ... sicer ne za 200, malo dražje.

Ampak, kot pravim, k sreči to ni blo to ...