Ate Power zavorni diski in ravnanje/brušenje

Odyssey

Pripravnik
9. okt 2007
756
3
18
Zdravo!

Zanima me če se dajo ATE power zavorni diski tudi "podrejat", namreč začelo mi je tresti pri zaviranju (čuti se na zavornem pedalu da malo nabija)

zgledajo takole:
2736274364_85d544ca77.jpg
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
6.948
1.260
113
Citat:
Uporabnik Odyssey pravi:
Zdravo!

Zanima me če se dajo ATE power zavorni diski tudi "podrejat", namreč začelo mi je tresti pri zaviranju (čuti se na zavornem pedalu da malo nabija)

zgledajo takole:
2736274364_85d544ca77.jpg

Niso to novi ?

Jaz diskov nebi "popravljal" ampak kupiš nove.
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Če so res zviti, se jih ne splača, lahko pa da so samo napačno utečeni (90% "zvitih" je samo napačno utečenih), se lahko brusi, vendar se bo čez nekaj časa spet ponovilo. Če ni kruto, bi jaz še nekaj cajta vozil, za naprej pa sam najbolje veš.

AvtoFun, a zato, ker je ATE disk, je pa to neka huda znanost, ki se ne more pregret? Dve kili jekla v obliki talerja za župo, isti koorac kot dela TRW, brembo, spidan, sumitomo, akebono ... Ne tako hvalit robe samo zato, ker je dojče. Saj so dobri strojniki, ampak ~30 EUR za OEM-spec disk je cena, pri kateri dvomim, da jih delajo v umetni atmosferi in v obvladljivih pogojih.
 

Odyssey

Pripravnik
9. okt 2007
756
3
18
Če se po 25.000 km niso utekli skoraj nemogoče. Se pa vozim po slabših cestah, na svoji poti doslužbe se peljem čez 2-3 gradbišča na cesti.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
No mislim da te je malo čas povozil, ATE že dolgo ni več Nemški disk. Ker pa si tako pameten si sam poišči kdo je kupil ATE
wink-1.gif
Drugače pa ker že opažam da si jaki znalec nam prosim povej, nam ki ne vemo, kako se disk pravilno uteče?
 
Nazadnje urejeno:

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Ne bova delala epske burke iz tega, ker smo vsi po vrsti eni navadni garažarji, razen par kredibilnih izjem, ki se redko oglasijo.
Zanimiv link in branje:
http://www.zeckhausen.com/bedding_in_brakes.htm
Mac77 je v temi napisal, sicer za svoje ate diske, da so bili prevlečeni.

S tujim znanjem se sicer ni za hvalit, tudi kolega, ki na šihtu razvija avto, med vikendi pa piple dušo dirkalnim avtom pa gokartom, pravi isto. Pa ne pozna linka, ne se sekirat.
grin1.gif


Pa še nekaj se moram popravit od prej, preden bo spet kak bumerang priletel - diski so iz sive litine.
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.021
118
63
okolica mesta
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
No mislim da te je malo čas povozil, ATE že dolgo ni več Nemški disk. Ker pa si tako pameten si sam poišči kdo je kupil ATE
wink-1.gif
Drugače pa ker že opažam da si jaki znalec nam prosim povej, nam ki ne vemo, kako se disk pravilno uteče?

Kakor vem so italjani kupili firmo
wink-1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Heh ko bi zadeva vsaj v nemščini bila napisana, moja angleščina je bolj švoh
smile-1.gif
Torej po domače kako bi ti "utekel" diske?
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
..samo da pripomnim,,
med diski so velike razlike, imam izskušnje z noname diski in z diski od knorr.
..očitna razlika predvsem zaradi zdržljivosti, pri enih so se mi nenormalno hitro pojavile razpoke, česar pri knorru ni,..vendar je knorr točno enkrat dražji
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Heh ko bi zadeva vsaj v nemščini bila napisana, moja angleščina je bolj švoh
smile-1.gif
Torej po domače kako bi ti "utekel" diske?

Zagreješ jih z normalno vožnjo, potem pa v serijah parkrat silovito zabremzaš z 90 na 30 brez ustavljanja. Ko se učinek bremzanja poslabša (kake štiri serije na navadnem avtu), nehaš in voziš naprej, da se shladijo. Potem še vse skup enkrat ponoviš pa si fertik. Prvič boš mogoče videl kako sapico dima ali pa še to ne. Disk bo postal modrosiv in s tem "temperaturno obdelan".
smile-1.gif


Tisti, ki ne uteče diskov, jih bo deloma prej ali slej zaradi okoliščin v prometu. Pri tem pride do neenakomernega nanašanja prašnih delcev na disk in čez čas začneš čutit judder.
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.378
213
63
Pri ravnanju diskov se odvzame zelo malo materiala, je pa fajn, da jih ravna nekdo, ki ve kaj dela. Meni je ene diske, ki do res noro tresli zrihtal en star strugar v Mariboru in po 9.000km še vedno zavirajo kot novi.

LP,

Milan
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
brezveze, ko so zviti dam nove in konec, roba je dandanes tako poceni da se ne splača tega delat razen bobni..
to se dela na kamionih vendar je to taka mašina ki struži disk ko je namontiran in se vrti pesto tako da je 100% ravno.
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Čakaj ne štekam prav kako v serijah? Prižgeš avtomobil, diske pri normalni vožnji ogreješ potem pa z lepega na polne iz 90 na 30 zabremzaš in zopet pospešiš na 90 in do 30 in zopet in zopet ali kaj misliš s temi serijami? Kako to misliš da se učinek bremzanja poslabša?

lp
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.332
9.721
113
kod Džej-Zija
To utekanje propagirajo kot edino pravilno. Za dirkalne avte je utekanje še bolj brutalno, ker ne zavirajo iz 90 na 30, ampak še iz višjih hitrosti. Do 30 pa zato, da se avto ne ustavi popolnoma in da ploščice ne pustijo na disku odtisa.

Pa še tisto o zmanjšanem zavornem učinku: če se postopek ponovi dovoljkrat, se pregreje cel zavorni sistem in pride do fadinga, zmanjšanega zavornega učinka. Ko do fadinga pride, naj bi postopek začasno prekinili, dokler se sistem malo ne ohladi. Vendar naj bi avto ne stal, ampak nadaljeval s počasno vožnjo, spet, da se ne bi pustil odtis ploščic na disku.
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Citat:
Prižgeš avtomobil, diske pri normalni vožnji ogreješ potem pa z lepega na polne iz 90 na 30 zabremzaš in zopet pospešiš na 90 in do 30 in zopet in zopet ali kaj misliš s temi serijami?

Točno to. S polne bremzaš, potem pa takoj pospešuješ naprej.

Citat:
Kako to misliš da se učinek bremzanja poslabša?

Normalno je, da z zagrevanjem bremz avto bremza čedalje bolje, dokler ne prideš do tako visoke temperature, da frikcija začne padat, temperatura pa seveda samo še raste. Koeficient trenja pri bremzah določa kritično temperaturo - višji kot je, manjša temperatura je potrebna za pojemanje. V osnovi maš dva tipa ploščic - nižji koeficient, visoka temperatura = ploščice z delci jekla, bakra, stekla in keramike; višji koeficient, majhna temperatura = organske ploščice, ki majo delce iz celuloze in poliakrilnega nitrila ("guma"). Organske so zadnje cajte tudi zaradi ekologije skoraj stalnica na novejših avtih najbolj prodajanih razredov.

SAE izdaja revijo Automotive Engineering, če koga zanima. Vedno se najde kaj zanimivega, vse je pa napisano na poljudnoznanstveni način. Celi letniki se dajo dobiti tudi v p2p knjigarnah.
evil.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
..na začetku je treba biti bolj nežen na bremzah da se ploščice vležejo na diske in grabijo po celi površini pol je vse ok.
Če že na začetku bremzaš na ful se lahko materijal pregreje ker na enih delih pride do veliko večjega trenja in potem do prevelikih temperaturnih razlik in se lahko disk deformira ali pa ploščica zažge..
..S tem da vidim dim od diskov se jaz nebi igral..
..Se pa pri precej znamkah dogaja da se zvijejo tudi original zavore,,recimo Audi je imel tak problem da je zvijalo diske, čeprav so bili nameščeni spet originalni se je zgodilo enako, probleme so imeli tudi ob dežju da ob nenadnem zaviranju za trenutek ni bilo učinka ker so bili zaščitni pokrovi za diske napačno dimenzionirani, napaka se je odpravila z zamenjavo zaščitnih pokrovov