Antifriz

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.591
468
83
Kamele0N , tisto je lakmusov papir in seveda se ga dobi kjerkoli. Recimo

Hondi, jaz pa mislim da operejo, niti ni treba termostata dol, pač pa vrtno cev v povratek iz notranje pečice in zaokroži skozi njo in motor. Malo zapreš spodnjo cev parkrat, da še stene opereš, odzračevalni čepi ob tem odprti itd..
Hladilnik je pa sploh enostavno oprati.
Jaz na koncu še s kompresorjem na isto način spiham ven vodo, saj seveda ostane not in je trda.
Nato pa antifriz in destilirsno v razmerju 50:50.
Fertik
od desetih mehanikov to stori 1, mogoče ampak res mogoče 2
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.474
5.766
113
od 100-tih strank se mogoče en strinja s tem, da se mu menja hladilno tekočino. čeprav je šele 4 leta stara in prav lepe barve.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Eno vprašanjez za majstre. Kako koncentriran - najbolj je lahko antifriz? Me zanima zaradi vožnje po izrednem mrazu.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.668
340
83
www.kacnje.eu
Sem pa ravno pred eno uro bral v navodilih za Passata. Piše takole: Deleži dodatka k hladilni tekočini mora za zaščito hladilnega sistema motorja vedno znašati vsaj 40 %, tudi če v toplem vremenu ali podnebju sredstvo proti zmrzovanju ni potrebno.
Če iz podnebnih razlogov potrebujete močnejšo zaščito pred zmrzaljo, lahko delež dodatka hladilni tekočini povečate. Delež dodatka hladilni tekočini pa kljub temu ne sme presegati 60 %, sicer se zaščita pred zmrzaljo in hladilni učinek zmanjšata.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Ja glih dvakrat na zimo nebi menjaval, oz. "redčil". Torej če imaš na -40 namešanega, a kaj škodi, da večino časa voziš na +10 do - 10°C?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.133
4.112
113
Dokler se ne voziš na 50C+ in vlečeš 3T prikolice ne bo razlike. Če se ti pa avto poleti pregreva je pa najboljše imet najnižjo predpisano koncentracijo ki ti še ne zamrzne. Voda ima namreč precej boljše lastnosti odvajanja toplote kot antifriz.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Bajkman

luka51

Guru
16. avg 2007
14.474
5.766
113
nič ne škodi če maš -40 mešanco tudi če ne voziš na tako hladnem.
Je pa napisal utiševalec zakaj je brezveze furat premočn koncentrat.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.267
5.638
113
Zmešaš 50/50 kot dela cela Slovenija in ne delaš drame....to je za kolk.... - 36C ponavadi...

Manj antifriza....manj alkalne rezerve v sistemu...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Bajkman in Hondi

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.711
159
63
Kamele0N , se glede Glysantin G65 (TL 774-L) že kaj več ve. Kar vem, je komercialna oznaka G12EVO, da se ga lahko doliva k ostalim G12 predhodnicam, zato je evolucija, je super duper izboljšan, mislim si, da napredek pri vseh vrstah zašit. Ampak kaj pa trajanje?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.267
5.638
113
Našel sem edino Penrite dokument, da 8 let ali 500.000km. Ali je to zanesliva informacija ali ne, je pa že drugo vprašanje:


Očitno neka izboljšana verzija pinky antifriza.....je LLC (long life cookant)....pa ni bio/eko kot G13

Iz tega zapisa sklepam da se lahko meša z: G13 in G12++

SUITABLE FOR USE WHERE SPECIFICATIONS BELOW ARE REQUIRED
(FOR OUT OF WARRANTY SERVICE)
VW TL 774 J
VW TL 774-G
 
  • Všeč mi je
Reactions: Bajkman

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.711
159
63
Tako skope informacije so okrog tega poglavja. Hvala za tale članek. Treba torej pogledati servisno vzdrževanje Audija, novejšega od 2019 recimo.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.267
5.638
113
Antifrizi so znanstvena fantastika....ni tukaj logike!

Proizvajalci zanalašč komplicirajo da te priklenejo k nakupu njihovega dragega antifriza...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Bajkman

tony

Guru
23. jul 2007
9.722
1.518
113
Po mojem je to tumač, da bi bi res delovalo b.p. To je vpliv zelenih mušnic (get it?) iz Bruslja in pregovorne škrtobe pri vzdrževanju.

Dva primera, zakaj to gre le na papirju:
-znane scene pri Renoju, kjer ti star AF požre pečko (menjal ga ni nihče, nikoli)
-znane scene na VWju, ki je z namenom podaljšati življe. dobo AFja do cca. večnosti v blok motorja vgradil vrečke silika gela. Te so po nekaj letih seveda počile in zamašile pečko. Prvi so se nad mankom gretja začeli pizditi Kanadčani, če je fabrika kasneje kaj spremenila pa nimam pojma... Najbrž nič.

Celo japonci sanjajo o long life AFju, in bi ga prvič menjali pri ene 125k km, nato pa vsakih 30k km... Kakšno čudo je to? Sam sem se raje držal BMWjevih 4-letnih intervalov in ga dal letos zamenjati - seveda sem se moral skoraj skregati. No, sem pa za nagrado za vztrajnost v jap. jajček dobil nalit original BMW AF :aplauz: :bonk: