FYI, Shopsy za iOS je v razvoju.
Na Androida smo vsi skočili zato, ker je najbolj razširjen mobilni OS pri nas, predvsem pri ciljni skupini (majhna in mikro podjetja), ki gledajo na vsak evro. Sodelavecc ravno testira Shopsy na Huawei telefonu (60€ pri BigBangu), ki deluje brez težav. Zraven rabiš še mobilni tiskalnik (85€), ki ga ob enoletni vezavi (154,8€+DDV) podarimo.
Kar se tiče pa popolne rešitve v oblaku, pa je primerna za pisarniško delo, ko je verjetnost izpada elektrike in/ali interneta minimalna. Ko si mobilen in imaš vrsto neučakanih strank, pa mislim da je stvar jasna. Prodaja v trgovini je nekje vmes in gre predvsem za težave z internetom. Pred kratkim sem šel nek petek na upravno enoto, kjer so bili cel dan brez interneta oz. dostopa do registra (po celi Sloveniji) in lahko si predstavljaš gospoda, ki je moral vzet dopust, da je prišel tja uredit papirje in so mu rekli, da žal ne vedo kdaj bo napaka odpravljena (lahko čez 5min ali pa naslednji dan). Potem pa računaj škodo, če ne moreš prodajat cel dan, ker ti "oblak" ne deluje.
Zato FURS v času fiskalizacije predvideva način za izdajo računov tudi če ostaneš brez interneta. Blagajna mora tudi delovati offline, sicer smo naredili korak nazaj. Bo pa FURS ponujal rešitev na njihovem strežniku (se pravi v oblaku) za tiste, ki uporabljajo vezano knjigo in ne izdajo več kot 5 računov na dan.Seveda brez šifranta artiklov. V aplikacijo vsakič v celoti natipkaš račun, FURS ga potrdi s kodo EOR in ga natisneš. Če internet ne dela, pa napišeš na roke in v roku dveh dni še vneseš podatke na FURSov strežnik.