I
Kako je pomembna ET številka? Trgovec mi ponuja ET 40, homologacija pravi ET 46...
Kako je pomembna ET številka? Trgovec mi ponuja ET 40, homologacija pravi ET 46...
Na HMC Atosu, tisti mali enoprostorec, so bile tovarniške Alu feltne. Za zimske gume sem kupil v Avstriji jeklena platišča (made in France) in prenesel čez carino na maloobmejno propustnico. Pri montaži sem opazil, da je sredinska luknja platišča toliko izbočena, da platišče sede na disk, "centrirna" luknja pa ostane pred tistim obročem na disku. Zračnosti je bilo za vrh ploščatega izvijača.Centrirni obrocek JE vazen. Ze ime ti pove, da centrira. Samo z vijaki bo treslo. Na Yarisu se tudi feltna uleze na centrirni rob, samo ti tega nisi videl.
Če imaš v homologacijskem kartončku vpisan ET felten, bo ustrezen samo ta, ki je vpisan. ET 40 pri homologiranem ET 46 ne bo šel skozi. Razen če greš nova platišča dodatno homologirati. V tem primeru bo odločilo, kaj je proizvajalec felten napisal v TÜV certifikat, ki bi ob nakupu moral biti priložen ali pa ga snameš iz spletne strani proizvajalca. Če je tvoj model avta tam podprt, moraš ta dodaten ET še vpisati v homologacijski kartonček, kar te bo stalo cca 35 €.Kako je pomembna ET številka? Trgovec mi ponuja ET 40, homologacija pravi ET 46...
Kako je pomembna ET številka? Trgovec mi ponuja ET 40, homologacija pravi ET 46...
Nič. Dokazati morajo vzročno povezavo med nepravim ET in nesrečo.
Bodo pa, ce bo kak mrtev. Sej sam odvijacis feltno in pogledas, kak ET pise. Vse za zavrnitev odskodnine.
Nič. Dokazati morajo vzročno povezavo med nepravim ET in nesrečo.