Peskanje & prašno barvanje Hedl, Celestrina. Pri njemu sem dal delat vsaj 4 komplete (takrat še ni imel peskanja, samo barvanje), pa so vsi kompleti zdržali brez vidne degradacije tudi preko 10 let (tisti, ki je še v garaži).MB okolica, kdo je sedaj IN? rabimo 4 kom. alu prepeskat pa pol na mat črno špricnit - al kak se to dela?
Peskanje je malo dražje, barvanje pa ne (sploh če je prašno, dvoslojno).Zdaj gledam cenik enega drugega v MB 80€ za 4X peskanje + 25 ali več po kolesu za barvanje. Je to realna cena?
Vijaki so dimenzionirani da prenašajo vso obremenitev. Sredinska luknja je samo za centriranje. Ko kupiš Alu platišča dobiš zraven plastične centrirne obročke, ker je platišče izdelano za več različnih tipov vozil.Vprasanje glede alu platišč...
Kolega mi ponuja platišča, ki po vseh karakteristikah ustrezajo mojemu avtu, le premer sredinske odprtine je večji za 1 mm.
Torej moja original platišča so 5x114, 7.0J, sred. luknja 66,10
Platišča za zimski komplet, ki se mi ponujajo s strani kolega, pa so 5x114, 7.0J, sred. luknja 67,10.
Zanima me le, ali imam lahko kak problem, če je luknja 1 mm večja ?
Platišče vem da bom lahko privil na avto, a bo vsa masa na vijakih in nič na centrirnem obroču. Je to lahko problem za vožnjo ?
Predpisi in zahteve za teh. pregled me ne zanimajo v tem primeru, saj bodo ta platišča le za drugi set, in ne bodo nikoli šla na teh. pregled.
Lp
Bala, bala!skoraj vsak, ki prodaja nova aluplatisca, prodaja tudi centrirne obrocke. cena za stiri bi morala biti okrog 15 eur.
brez obrockov bo treslo pri 90km/h in naprej.
span ima tudi kovinske, npr oz platisca imajo malce drugacno sredinsko in tu plasticna niso najboljsa izbira.