Alternato je fuč - posledica česa?

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.237
1.396
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Odvisno, kako se meri napetost. Če je baterija v dobrem stanju, odprte dnevne luči, ostali porabniki pa izključeni, so vrednosti okoli 14,2-14,5V OK. Z vključeno klimatsko napravo pa je tudi 13,8V OK.

14,8 pa pol več ni ok ?
 

Raven

Voodoo
25. jul 2007
749
0
16
42
KSZ..

evo, mi je danes uspel Kogovšek spedenat avto - neka ploščica je šla, 150€.

Mam pa zdej en drug problem - prej se mi je šipa čisto dol spustila, če sem pritisnil na gumb, zdej moram pa držati gumb, da se mi spusti do dol... pa sem nekje že nekaj bral kaj je to vzrok, samo sem že pozabil...? Verjetno bodo moral kej preprogramirat računalnik ne?
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.591
1.122
113
Titograd
Bogve, tudi moja je na skoraj novem avtu imela ta problem, po enem dežju pa se je okno znova normalno obnašalo
smile-1.gif
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.358
307
83
39
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Raven pravi:
KSZ..

evo, mi je danes uspel Kogovšek spedenat avto - neka ploščica je šla, 150€.

Mam pa zdej en drug problem - prej se mi je šipa čisto dol spustila, če sem pritisnil na gumb, zdej moram pa držati gumb, da se mi spusti do dol... pa sem nekje že nekaj bral kaj je to vzrok, samo sem že pozabil...? Verjetno bodo moral kej preprogramirat računalnik ne?

enkrat zadrž tipko neki časa
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Odvisno, kako se meri napetost. Če je baterija v dobrem stanju, odprte dnevne luči, ostali porabniki pa izključeni, so vrednosti okoli 14,2-14,5V OK. Z vključeno klimatsko napravo pa je tudi 13,8V OK.

Jaz sem nameril direktno na akumulatorju ob ugasnjenih lučeh je bilo cca 13,8V ob prižganih pa cca 13,6V. Vsi ostali uporabiki izkučeni. To je potem premalo? Kaj pa bi lahko bilo potem krivo pri alternatorju?