''...je danes v Ljubljani povedala evropska komisarka za promet Violeta Bulc, ki se je povzpela v tovornjak in sama preizkusila sistem. Motor je seveda vžgal.''
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
ni problema. potem pa dajmo še zmontirat omejitve hitrosti. sej ni problema, če gps zazna da si znotraj cone trideset ti ne dovoli hitrej vozit.
...
Citat:
Uporabnik map pravi:
Ne se bat. Tudi če pride pri nas v zakonodajo, bo samo črka na papirju. Kaj pa če moj avto žena uporablja, ali mati ali sin. Bodo tudi pihali. Avto pač ni vezan na eno samo osebo, vozi ga jdor hoče oz. kateremu lastnik dovoli. Ni to emšo ali davčna številka, vezana na eno osebo. Kaj če vmes avto prodam, kako bo z odstranitvijo tega. kako bom kolegov ali ženin avto vozil, če moram za vasako pihat. kako bom služben avto vozil?. Še enkrat s tega nič. Se pravi ta ukrep ne more bit vezan na osebo ampak na vozilo. kako je lahko vozilo krivo, če se ga je njegov lastnik nažru. se prav so potem kršene pravice vsem ostalim uporabnikom vozila zaradi lastnika. lastnik se pa komt v drugi avto brez tega sranja vsede in se pelje brez pihanja.
Citat:
Uporabnik seba81 pravi:
Marsikatera stvar se ne splača in je nepotrebna, pa so stvar birokrati in lobiji pripeljal do nujno potrebne stvari v avtu.
Citat:
Uporabnik map pravi:
Ima. Če bi bila politika sposobna, bi vlagali v ceste, ki so velik dejavnik za prometne nesreče. Pač sodobna družba temelji na različnih transportih in dosegljivosti dobrin. In da v SLO za 100 km na regionalkah rabiš več kot 2 uri, pa še takrat ne veš v katerem ovinku, te bo kaka luknja ven vrgla ni v domeni državljana in piva ampak naših vrlih birokratov. Živimi tipično zahodnjaško z roki, infrasktruktura pa tega ne dohaja, na povrh vsega te pa še država za tvoj trud se prebiti po makadamih iz časa kremenčkovih fejst obdavči. Najlažje je znak za omejitev postavit sred ravnine zaradi 2 lukenj in pogrezanja ceste. Ceste so iste kot pred 50 leti, promet in zmogljivosti vozil so šele pa gor za nekaj kratnik.
Zgleda da ste kle gor sami žlidristi. (berite pripadniki tistega bedaka Žlindra in njegove kurbice Zajca). 20 let sta isto trajbala. kaznovat, kaznovat in kaznovat. Če bi blo pomoje bi obema že 20 let nazaj prepovedal kar koli z prometom delat. Kazni imamo najvišje, vse ostalo v kurcu. Skupni imenovalec vsega je, da je prometna varnost v kurcu. Višina kazni doseže nasprotni namen in ne vpliva bistveno na varnost.