Aliexpress - vračilo pokvarjenega produkta

Morgoth

Majstr
27. sep 2018
789
884
93
Pozdravljeni,

Poleti sem na Aliexpressu (trgovina 70mai Official Store) naročil Xiaomi mai70 kamero in sicer iz Poljske. Zadevo sem relativno hitro dobil, ampak se več kot en mesec nisem vozil z avtom in zadeve posledično nisem sprobal. Po dobrem mesecu (ko je že potekel rok za open dispute) zadevo le sprobam, in ugotovim, da ne dela (včasih sploh ne snema, ne kaže slike, ko bi moralo snemati, zvok trokira...). Zato sem kontaktaral trgovino, ki mi svetuje nadgradnjo roma, kar ni pomagalo in zato potem še par drugih stvari in, da posnamem video napake (posnel sem dva videa, kjer se jasno vidi, da zadeva ne dela). Vse to sem naredil in vmes izrazil željo da zadevo vrnem na njihove stroške nazaj na Poljsko, oni mi pa vrnejo denar. Kitajec je to lepo ignoriral in preprosto predlagal naprej kaj sprobati (tudi stvari, ki sem jih že). Moral sem dvakrat zagroziti, da jih bom prijavil, da so mi posredovali naslov, kam nazaj poslati.
Poslali so tole:
Hi friend, sorry for the inconvenience here . please return the cam with the cable back to us , we will analyze the problem , once we receive the parcel , we will resend new cam to you again . Pls don't use DHL or UPS, if you must use, you are responsible for any tax. Inside the return parcel, please put a paper listed all these information: Buyer ID: ***** Order Number : ******* Tracking number: ********** The reason of return: Product quality problem Return time: *************** Return Address : Address: 226 B3 Block ,MingYou Purchase Zoon , Xixiang Town , Baoan District , Shenzhen City , Guangdong Province . CHINA Post Code :518102 Recevier : FANG LI Receiver Phone Number : 86-15889535292 /86-755-29192781 The paper is very important. Please don't forget it. Please send us the tracking number after you send back the item. Best regards,

Kot prvo, sem jim vsaj dvakrat napisal, da bi želel vrniti na Poljsko od koder so poslali. Kot drugo mi je pa zelo sumljiv ta del, ko piše, da naj ne pošljem z DHL ali UPS. Kot tretje pa sem jim tudi vsaj dvakrat napisal, da želim dobiti denar nazaj, ne nove kamere.
Zanima me ali je varno poslati na ta naslov, ali naj vztrajam pri Poljski? Je že kdo to počel? Me lahko nategnejo (da ne bom ostal brez kamere in denarja na koncu)?
Vidim, da je prodajalec zelo nepošten in me malo skrbi.
Hvala in lp
 

Morgoth

Majstr
27. sep 2018
789
884
93
Poljska je fejk, roba je prišla s Kitajske preko Poljske. ;)
Jasno mi je, da pride na začetku iz Kitajske. Ampak na Poljskem imajo verjetno skladišče? Drugače mi ni jasno, kakao bi lahko drugače prišla kamera prej kot v enem tednu v Slovenijo iz Kitajske in to za 4,5€?
 

kocka

Pripravnik
18. sep 2007
446
12
18
Sem jaz pošiljal pokvarjeno tablico nazaj, isto kupljeno iz alixpressa iz Španije. Poslati sem moral na Kitajsko, naslov je bil še daljši kot tvoj. ;)
Poštnina te bo najceneje prišla preko Pošte Slovenije, niti ne glej GLS ali DHL ali UPS.
Je sicer trajalo, da je prispelo do tja (je bila tablica skoraj 2 tedna na njihovi carini). Na koncu sem dobil denar nazaj minus stroški pošiljanja okoli 23 EUR.

To je to.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Morgoth

Morgoth

Majstr
27. sep 2018
789
884
93
Sem jaz pošiljal pokvarjeno tablico nazaj, isto kupljeno iz alixpressa iz Španije. Poslati sem moral na Kitajsko, naslov je bil še daljši kot tvoj. ;)
Poštnina te bo najceneje prišla preko Pošte Slovenije, niti ne glej GLS ali DHL ali UPS.
Je sicer trajalo, da je prispelo do tja (je bila tablica skoraj 2 tedna na njihovi carini). Na koncu sem dobil denar nazaj minus stroški pošiljanja okoli 23 EUR.

To je to.
Hvala. Zdaj sem bolj pomirjen, to sem želel slišat. :)
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Jasno mi je, da pride na začetku iz Kitajske. Ampak na Poljskem imajo verjetno skladišče? Drugače mi ni jasno, kakao bi lahko drugače prišla kamera prej kot v enem tednu v Slovenijo iz Kitajske in to za 4,5€?
Niti nimajo - za vse. Ravno čakam dva tedna eno malenkost s Kitajske in isto iz Francije - Kitajska je že na naši carini - šlo drug dan s Kitajske z letalom, iz "Francije" so poslali pred dvemi dnevi.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
In ni jim težko enkrat letno avto peljat "domov" na tehničnega. ;)

Ker če pa lahko to uredijo s TP iz AUS, pa vse online, pa mi sploh ni jasno kaj se hrčki pritožujejo nad državo in upravo!
 

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.366
-2.868
113
Da malo obudim temo.

Sem naročil eno stvar za 32 eur pri Aliexpresu, in je roba prišla pokvarjena.
Sem odprl dispute, in sedaj hočejo, da jim pošljem pokvarjeno robo nazaj v Španijo.
Ok, samo kako je zdej s poštnino? Ali js nesem na pošto in pošljem priporočeno (hočejo tracking) in plačam in jim napišem stroške, pa mi bodo vrnili denar za robo + mojo poštnino?
Al je kakšen obrazec, kjer bi jim poslal tako, da nič ne plačam - in poštnino krije prodajalec ob prevzemu????

Se na pol spomnim pred mnogimi leti, mi je na ebayu en prodajalec poslal nek obrazec, da on plača poštnino, pa se zdej ne spomnim, kako je šlo potem naprej ????
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.688
113
Ali se je konkretno pokvaril.
Sem dobil eno stvar in je bila napačna velikost. Je Ali hotel, da jo pošljem nazaj na lastne stroške. Po 14ih dneh pregovarjanja sem sicer odbil denar nazaj brez vračila, ampk slab priokus je ostal.
 

raners

Majstr
4. mar 2008
2.824
442
83
Meni so preko Aliexpress poslali napačno barvo kolesa in sem jim pisal (prodajalcu) in mi je rekel, da lahko vrnem kolo - da mi lahko oni pošljejo "nalepko" in da potem samo to nalepko nalepim na škatlo.. Ampak sem se potem odločil, da ne bom nazaj pošiljal...

Po mojem najbolje, da preko "Messages" kontaktiraš trgovino, preko katere si kupil in naj ti oni povedo, kako naprej... ;)
 

kajpace

Guru
6. nov 2018
5.364
3.428
113
- za tvojim hrbtom...
hmpg.net
Že parkrat dobil kaj poškodovanega, nepravilnega...
Vedno poslikal ovoj (etiketo), pa izdelek iz raznih strani. In odprl dispute.
Vedno dobil denar nazaj, enkrat pa mi je prodajalec poslal novo zadevo...
Nikoli vračal nazaj...
 
  • Všeč mi je
Reactions: brane_new