Pozdravljeni,
Poleti sem na Aliexpressu (trgovina 70mai Official Store) naročil Xiaomi mai70 kamero in sicer iz Poljske. Zadevo sem relativno hitro dobil, ampak se več kot en mesec nisem vozil z avtom in zadeve posledično nisem sprobal. Po dobrem mesecu (ko je že potekel rok za open dispute) zadevo le sprobam, in ugotovim, da ne dela (včasih sploh ne snema, ne kaže slike, ko bi moralo snemati, zvok trokira...). Zato sem kontaktaral trgovino, ki mi svetuje nadgradnjo roma, kar ni pomagalo in zato potem še par drugih stvari in, da posnamem video napake (posnel sem dva videa, kjer se jasno vidi, da zadeva ne dela). Vse to sem naredil in vmes izrazil željo da zadevo vrnem na njihove stroške nazaj na Poljsko, oni mi pa vrnejo denar. Kitajec je to lepo ignoriral in preprosto predlagal naprej kaj sprobati (tudi stvari, ki sem jih že). Moral sem dvakrat zagroziti, da jih bom prijavil, da so mi posredovali naslov, kam nazaj poslati.
Poslali so tole:
Hi friend, sorry for the inconvenience here . please return the cam with the cable back to us , we will analyze the problem , once we receive the parcel , we will resend new cam to you again . Pls don't use DHL or UPS, if you must use, you are responsible for any tax. Inside the return parcel, please put a paper listed all these information: Buyer ID: ***** Order Number : ******* Tracking number: ********** The reason of return: Product quality problem Return time: *************** Return Address : Address: 226 B3 Block ,MingYou Purchase Zoon , Xixiang Town , Baoan District , Shenzhen City , Guangdong Province . CHINA Post Code :518102 Recevier : FANG LI Receiver Phone Number : 86-15889535292 /86-755-29192781 The paper is very important. Please don't forget it. Please send us the tracking number after you send back the item. Best regards,
Kot prvo, sem jim vsaj dvakrat napisal, da bi želel vrniti na Poljsko od koder so poslali. Kot drugo mi je pa zelo sumljiv ta del, ko piše, da naj ne pošljem z DHL ali UPS. Kot tretje pa sem jim tudi vsaj dvakrat napisal, da želim dobiti denar nazaj, ne nove kamere.
Zanima me ali je varno poslati na ta naslov, ali naj vztrajam pri Poljski? Je že kdo to počel? Me lahko nategnejo (da ne bom ostal brez kamere in denarja na koncu)?
Vidim, da je prodajalec zelo nepošten in me malo skrbi.
Hvala in lp
Poleti sem na Aliexpressu (trgovina 70mai Official Store) naročil Xiaomi mai70 kamero in sicer iz Poljske. Zadevo sem relativno hitro dobil, ampak se več kot en mesec nisem vozil z avtom in zadeve posledično nisem sprobal. Po dobrem mesecu (ko je že potekel rok za open dispute) zadevo le sprobam, in ugotovim, da ne dela (včasih sploh ne snema, ne kaže slike, ko bi moralo snemati, zvok trokira...). Zato sem kontaktaral trgovino, ki mi svetuje nadgradnjo roma, kar ni pomagalo in zato potem še par drugih stvari in, da posnamem video napake (posnel sem dva videa, kjer se jasno vidi, da zadeva ne dela). Vse to sem naredil in vmes izrazil željo da zadevo vrnem na njihove stroške nazaj na Poljsko, oni mi pa vrnejo denar. Kitajec je to lepo ignoriral in preprosto predlagal naprej kaj sprobati (tudi stvari, ki sem jih že). Moral sem dvakrat zagroziti, da jih bom prijavil, da so mi posredovali naslov, kam nazaj poslati.
Poslali so tole:
Hi friend, sorry for the inconvenience here . please return the cam with the cable back to us , we will analyze the problem , once we receive the parcel , we will resend new cam to you again . Pls don't use DHL or UPS, if you must use, you are responsible for any tax. Inside the return parcel, please put a paper listed all these information: Buyer ID: ***** Order Number : ******* Tracking number: ********** The reason of return: Product quality problem Return time: *************** Return Address : Address: 226 B3 Block ,MingYou Purchase Zoon , Xixiang Town , Baoan District , Shenzhen City , Guangdong Province . CHINA Post Code :518102 Recevier : FANG LI Receiver Phone Number : 86-15889535292 /86-755-29192781 The paper is very important. Please don't forget it. Please send us the tracking number after you send back the item. Best regards,
Kot prvo, sem jim vsaj dvakrat napisal, da bi želel vrniti na Poljsko od koder so poslali. Kot drugo mi je pa zelo sumljiv ta del, ko piše, da naj ne pošljem z DHL ali UPS. Kot tretje pa sem jim tudi vsaj dvakrat napisal, da želim dobiti denar nazaj, ne nove kamere.
Zanima me ali je varno poslati na ta naslov, ali naj vztrajam pri Poljski? Je že kdo to počel? Me lahko nategnejo (da ne bom ostal brez kamere in denarja na koncu)?
Vidim, da je prodajalec zelo nepošten in me malo skrbi.
Hvala in lp