To ne moreš 100% vedt ker tudi znotraj VAG koncerna naprimer se identična 1.6TDI mašina kvari v vseh ostalih subznamkah samo v Audijih se pa čudežno neVsaj 5 let nazaj smo jih v istem skladišču nalagal za vse.
Luka, motor je slab ker se priporoca menjavo lezajev ali se zaradi cesa drugega? 1.5 ali tudi 1.6?
Tudi z xW50 ali xW60 olji?Če so samo ojnični izreden strošek, ki jih lastnik avta menja enkrat ali ničkrat v času lastništva avta, je to zame super motor. Kot da bi trdil, da jw bmw M3 e92 motor zanič, ker je imel tudi podobne težave... motorji so namreč ribali zaradi ojničnih po ca. 100k km. Ampak vsakemu svoje.
MB pač mora to razlagat naokoli, da opraviči visoko ceno in kvaliteto..... Isti je ne verjet pravljicam.Po mojih informacijah je motor cel predelan po MBjevih zahtevah...
Aja, k smo glih pr cenah. Danes bil na kosilu z mozakom, ki ima X5 in pravi, da ga mora peljat na servis zamenjat olje,cena 400€. Hvala lepa.
Glej, nehaj bluzit. Zraven velike servisa narediš še menjavo ležajev in si ob 100 dodatnih EUR. To je to.
In v trenutnih časih, je to izreden dosežek, če je to edini izredni strošek pri sodobnem turbodizlu.
In kot rečeno: vi bodite načelni, nekateri se pa vozijo BP in z veseljem plačajo tistih dodatnih 100 EUR enkrat na 5 let.
Loool. A zato je toliko Renault in ostalih vozil naredilo luknjo v blok po menjavi ojničnih ležajev.
Hvala za informacijo.
Loool. A zato je toliko Renault in ostalih vozil naredilo luknjo v blok po menjavi ojničnih ležajev.
Hvala za informacijo.