1. primer: Poslal fotko na nizozemsko (ker je izdelek zbledel, pa po mojem mnenju v enem letu še nebi smel tolk, skratka lahko bi bla stvar debate), čez 14 dni sem dobil na vrata nov del in opravičilo. Šlo je za izdelek v vrednosti 1.200€. Zdaj imam dva.
SLO uvoznik za to firmo je vmes propadel, potem pa je kakše pol leta trajalo da se je našel nov in še kakšno leto da je rešil rekamacije tistih, ki so kupili v SLO. Poleg tega pa sem pri nakupu prihranil skoraj 300€.
Tako da....v mojem primeru bi se s tvojo logiko kar konkretno nategnil.
2. primer: po dolgem času kupil spet nekaj v trgovini (TV). Stvar je delala točno en teden. Če bi kupil preko neta jim vrnem, rečem hvala, dobim denar nazaj in imam čez dva dni novo. Tako pa so me poslali na servis, tam so imel TV 14 dni, dokler niso dobili nove elektronike....no stvar zdaj dela.