Akumulator ven čez zimo?

Akumulator iz motorja čez zimo?

  • Da

  • Ne


Rezultati so vidni samo po glasovanju.

B81

22. jul 2007
36.972
10.523
113
Pri pametnih polnilcih pazi samo to....da odklopis accu (še bolje pa da ga umaknes kam na varno) če boš kdaj delal recondition....

Takrat ni fino met priklopljenih subsistemov v avtu ker napetost in tok varirata in lahko kaj občutljivega od elektronike odleti....al pa eksplodira accu če je že beyond repair!
Na avtu nimam moznosti odklopa kleme, ker je zabasano pod vetr.steklom. sta samo dva podaljska na voljo.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.408
5.685
113
Če nimaš možnosti pač ne delaš uporabljaš funkcije recon :) enostavno.

Drugač pa dajte že nehat komplicirat s temi akuji pa na toplo pa nevem kaj vse. Če je odkloplen mu je gladko vseeno kje je.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

B81

22. jul 2007
36.972
10.523
113
ajde ostane noter, sem malo pomislil in se spomnil, da je stal 100 eur, ne jurja :D
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

luka51

Guru
16. avg 2007
14.408
5.685
113
Kaj ko prideš z avtom domu pozimi, ga tudi not neseš čez vikend?
 

badboybk

Pripravnik
7. mar 2015
90
19
8
Sam ga dam ven, ker ima motor alarm in lučka kontrolna sprazni baterijo v cca 3-4 tednih. Imam pa tudi vzdrževalec baterije, priklopim gor in vzdržuje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: motofrik

Zwergschnauzer

Fizikalc
12. dec 2022
1.991
-532
48
Valparaiso
Če je z elektriko na traktorju vse v redu, potem ni nobene potrebe, da ga daješ ven, še manj pa, da ga brez veze večkrat vžgeš pozimi. Vsako delovanje hladnega motorja je slabo. Seveda je nujno, če hoče človek potem kaj narediti, vžiganje traktorja kar tako pa je neumno.
Na štore 404 zdrži akumulator cca 10 let. Imam soliden polnilec, napolnim enkrat v začetku zime, potem pa traktor vžgem, ko ga rabim. Včasih večkrat na zimo tudi v globokem minusu, včasih pa šele marca ali aprila. Štore se ne more ravno pohvaliti za lahkotnim vžigom. Ampak pri našem pri skoraj 10.000 urah ni problema. Grelna svečka še deluje, visokotlačna črpalka pa je bila zrihtana pred desetletjem, ker sicer res ne bi šlo.
Če ga nič ne rabiš, ga napolni s solidnim polnilcem enkrat ali dvakrat čez zimo, pa bo gotovo vse ok dolga leta.
se strinjam, verglanje motorja za par minut zaradi akuja čez zimo ne koristi...

govorim tudi za moto.

akuji so po drugi strani za moto smešno poceni...
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
mad0na še dobro, da imam APN6 na kurbl

kolegi z motocikli so skoraj vsako sezono nove akuje kupovali - dokler jih nisem prepričal za najcenejši 3 amperski CTEK - sedaj vsi dajo motocikel na CTEK čez zimo in pozabijo na vse skupaj
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.837
-1.063
113
145 km SZ od Opatije
Jaz sem se navadil (kar pa ne pomeni, da je to pravilno), da accu čez zimo vzamem iz motorja.



In ga nesem v spalnico in pokrijem z dekco ... :p

OK, no to glih ne, ga pa dam na toplo in nič ne dofilavam, razen preden ga dam nazaj v motor, poženem par ciklov, da pride do fula, pa ga pol dam v motor. Itak se vsako sezono pol par minut "matram", da vžge ... ampak to ni zarad accu-ja.
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: Borg

B81

22. jul 2007
36.972
10.523
113
mad0na še dobro, da imam APN6 na kurbl

kolegi z motocikli so skoraj vsako sezono nove akuje kupovali - dokler jih nisem prepričal za najcenejši 3 amperski CTEK - sedaj vsi dajo motocikel na CTEK čez zimo in pozabijo na vse skupaj
ne vem....sem vzel cteka za 160 eur, da bom "rešil" 3 accuje doma... na koncu imam cteka in 3 nove in 3 stare akumulatore.
 

motoroki

Fizikalc
30. maj 2022
558
123
43
meni je ravno nekaj dni nazaj eden spustil dušo- hočem vzgat motor in nič-kontrolne lampce so še neki svetile, V-meter na armaturki je kazal enih 6V, rele pa ni več vklopil.
sem ga vzel ven in pogledal in se je očitno izsušil, ker je bil en gumi čepek iz neznanega vzroka zunaj..:rolleyes: aku star manj kot dve leti.

drgač pa ni čist zastonj tak aku-yuasa10 je kar 100 baksov in čez
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.111
4.080
113
Da se ti "suh" akumulator posuši ker je čep odpadel je paradoks, Yuasa gor ali dol. To je tisti del japonske natančnosti* ki pri ostalih narodih pač ne deluje**.

* domnevam da je gre za AGM akumulator ki je dejansko "suh" in se aktivira, ko ga montiraš, tako da vliješ priložen elektrolit preko čepa v akumulator (kemični procesi ki degradirajo akumulator pričnejo tečt šele ko vliješ elektrolit)

** če nisi sam dolival elektrolita za aktivacijo so te nategnili s ceno in tehnologijo. Nekdo ti je prodal akumulator ki ga je aktiviral kdovedkaj kdovekako pa yuasa gor al dol, plačal si samo "brand".
 
  • Všeč mi je
Reactions: motofrik

motoroki

Fizikalc
30. maj 2022
558
123
43
eh ja, aku je že bil v motorju, ko sem ga nabavil in po besedi prodajalca menjan kao" lani" takrat
agm je ja, sem pogledal, letnik 21, ..ni mi jasno, kako se je odpel gumjast trak z čepi, tak, da je bila ena celica odprta, posledično vse v bistvu.
res pa je, da nisem nič gledal pod zic, kjer je aku, pol bi videl.
kawasaki je laufo nurmalno do en mesec nazaj, ko sem ga vozu nazadnje, zdaj pa kao zadnja vožnja za letos z njim, pa dead.
sam delo sem imel, da sem iz drugega motorja pol moral jemat aku.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.448
1.446
113
Da se ti "suh" akumulator posuši ker je čep odpadel je paradoks, Yuasa gor ali dol. To je tisti del japonske natančnosti* ki pri ostalih narodih pač ne deluje**.

* domnevam da je gre za AGM akumulator ki je dejansko "suh" in se aktivira, ko ga montiraš, tako da vliješ priložen elektrolit preko čepa v akumulator (kemični procesi ki degradirajo akumulator pričnejo tečt šele ko vliješ elektrolit)

** če nisi sam dolival elektrolita za aktivacijo so te nategnili s ceno in tehnologijo. Nekdo ti je prodal akumulator ki ga je aktiviral kdovedkaj kdovekako pa yuasa gor al dol, plačal si samo "brand".
Suh agm? V trgovini? Agm akuja sploh odpreti ne mores.....ne vem kam bos nalival...te je mal gugl translejt verjetno okrog prinesel....
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.111
4.080
113
Suh agm? V trgovini? Agm akuja sploh odpreti ne mores.....ne vem kam bos nalival...te je mal gugl translejt verjetno okrog prinesel....

Pri hi end je kar klasika da jih (lahko) napolniš sam. AGM načeloma ni suh ampak ima nekaj elektrolita, ki je vpit v stekleno volno. Recimo ravno pri Yuasi imaš to opcijo klik

Oz. da se ne boš preveč trudil iskat:
Bottle Supplied (BS) – dry AGM batteries are shipped with the electrolyte stored in a plastic container. The battery is filled with electrolyte from the container when it’s ready to be activated. AGM dry batteries have a shelf life of 5 years from the manufacturer as long as they remain sealed. A proper seal for AGM batteries means a foil sealing strip is in place on the battery without damage or flaw. Once a battery is unsealed, it should be activated, charged, and installed. If the battery is unsealed, the plates will begin to oxidize, making it more difficult to charge later.
 

B81

22. jul 2007
36.972
10.523
113
Ajde razen kak agm v avtu, kjer niti sam menjat ne mores, ker je prevec natlaceno skupaj :)