Ne.
S takimi izjavami pa le kupci, ki niso še imeli v rokah dobrega sistema ''s koleščkom'' in sploh ne poznajo vseh funkcij sistema.
Audijev MMI Plus ima recimo zraven koleščka ''tablico'' s katero lahko vnašaš črke (pri A6-ki stari), novejši imajo občutljivo ''tablico'' na vrhu koleščka in tam pišeš.
Kar je recimo z mojega vidika 100x varnejše kot pa touchscreen.
Touchscreen je pogojno varen dokler si na mestu, ko pa si enkrat v vožnji, je pa zadeva bistveno bolj nevarna kot pa dober sistem na ''koleščke''.
In recimo Audijev MMI (do tega zadnjega touchscreen sranja) in BMW-jev iDrive sta odlična, z Mercedesovim Command sistemom pa nimam toliko izkušenj, da bi lahko podal relevantno mnenje.
In ja, touchscreen je super duper lep, z vidika varnosti uporabe pa totalno sranje. Tudi če ima heptični feedback. Je pa seveda bistveno cenejši za proizvajalce...
Tukaj lahko vidiš tablico na katero se piše pri MMI Plus sistemu na A6-ki:
Ja, glasovno upravljanje bi bila perfektna rešitev, ampak probaj to v slovenščini, pa povej kako gre . Čeprav se stvari izboljšujejo tudi na tem področju počasi.Ufff tudi to ni kaj bistveno boljše kot pritiskanje po touchscreenu.
Še najboljše so glasovne komande, pri katerih skoraj ne odvračah pogleda s ceste (android auto - GA in car play - SIRI)
Saj tudi sveta trojica in tudi ostali so začeli uporabljati to varijanto.
O kakšnem cenenem korejskem touchscreenu se pogovarjamo? Sam trdim da je ta rešitev v Audiju bistveno enostavnejša za uporabo in konkretno varnejša, kot pa najnovejši super, duper MMI s touchsreenom (od novega Audija A8 naprej). Nima veze s kvaliteto. Kot rečeno je pa to konkreten prihranek za proizvajalce, butlčki pa temu ploskate.sem čakal, da se en oglasi, ta zadeva je že kar nekaj časa zunaj pri audiju
neprimerljivo za vsakim cenenim korejskim touchsreenom...
zadeva pri audiju je tako dobra, da jo množično kopira konkurenca... seveda ja
iz vidika varnosti ne bi smel dirat nobene med vožnjo
Evo legendarni kolešček
To je bilo fajn za uporabljat 10-15 let nazaj. Danes pa dam lepo telefon polnit, se vklopi andorid auto, preko qwertz tipkovnice napišem kam bi rad šel, ali pa enostavno preko gumba na volanu povem in je to to. 10s dela.
Lahko bi tudi glasno potrdil, naj me navigira, ampak je en dotik ekrana nekak lažje.
- s palcem desne roke kliknem tipko, na kateri je narisano glasovno upravljanje
- z ustmi povem "vukojebina 6a, Bogu iz leđa", poštne številke ne uporabljam, raje povem državo, v kolkor ne gre za Slovenijo
- na desni strani ekrana se izriše načrtovana pot, na levi pa čas
- s palcem kliknem na izračunan čas
Poleg tega večina ne dela opazno bolje od "telefonskih" - sploh pa ne toliko, kolikor so dražje.Pri vgrajenih navigacijah vidim predvsem problem pri nadgradnjah kart od 100 do 200€
Prihodnost je zagotovo v glasovnem upravljanju. Tukaj je trenutno stanje naslednje:
1. Razpoznava govora - sama Googlova razpoznava je zelo dobra za množico jezikov, tudi za slovenščino. In zato razume tudi slovenska imena, ulice, kraje ...
Problem pa je, ker Google svojega Assistenta (ki ga uporablja tudi v Google Maps) še ni podprl s slovenščino. Zato stvar še ni tako uporabna. Lahko mu torej ukazujemo v angleščini, je pa precej težav, če hočemo povedati kaj slovenskega (imena). Ko bo v asistentu vključena tudi slovenščina, bo to lepo delovalo.
V asistentu je za sedaj vključenih le nekaj jezikov, saj asistent potrebuje veliko stvari, ne samo razpoznavo.
Zelo težko pa je računalniku razumeti ukaz v angleščini, ki vsebuje slovenske besede. Takšne stvari sicer delno rešujejo nekateri Amebisovi moduli, ampak tega v teh navigacijah ni.
2. Sinteza govora - Google v tem trenutku še nima slovenske sinteze govora (tudi to je razlog, da Google Assistent še ne podpira Slovenije). Zelo dobra slovenska sinteza govora je sicer eBralec.
Poleg teh dveh zadev Googlovega asistenta prilagodijo posameznim regijam in jezikom. Stvari so torej blizu tudi za slovenščino.
Je pa Google res že zelo daleč - med vožnjo z Google Maps mu lahko rečeš, da poišče črpalke, restavracije, pogleda promet pred teboj ... skratka daleč najnaprednejša zadeva ta hip.
s koleščki se tolažijo kupci, ki so mastno odšteli za karjolo, ki niti nima touchscreena
da ne bo pomote, saj tudi clio. ima poleg toucha kolešček in tipke ob volanu, lahko tam vrtiš... in vrtiš...