Če mene vprašaš, bi bilo potrebno v eko enačbo vnesti še EPA-jev MPGe (Miles Per Gallon Equivalent), kar naj bi bil ekvivalent porabe električnega vozila v primerjavi z galono bencina.
Recimo Bolt/AmperaE ima to vrednost 119MPGe.
http://www.eia.gov/tools/faqs/faq.cfm?id=307&t=11
2016 Toyota Prius Eco ima po EPA porabo 56 MPG, kar pomeni da za 56 milj spusti 8.9kg CO2-ja oz. preračunano 15.9kg CO2/100 milj.
Chevrolet Bolt po EPA naredi 238 milj, za kar porabi 60kWh elektrike, kar preračunano pomeni 25kWh/100 milj. Po ADAC-ovih podatkih so nemške emisije elektrike 579 gCO2/kW, kar pomeni, da ima Bolt v Nemčiji emisije 14.6kg CO2/100milj.
Oz. povzetek:
- 2016 Toyota Prius Eco: 15.9kg CO2/100 milj
- Chevrolet BoltEV v nemškem energetskem miksu: 14.6kg CO2/100milj
Vsekakor impresiven rezultat za Toyoto Prius Eco, rezultat električnih vozil pa je odvisen od 'čistosti' električnnega omrežja. Ni slab tak, kot je (lahko bi bil boljši), ampak lepota električnih vozil je v tem, da s tem, ko 'očistiš' proizvodnjo električne energije, postanejo vsa električna vozila čistejša tisti trenutek.
Recimo, na Norveškem je 90+% električne energije pridobljene iz obnovljivih virov.
Pri navadnih vozilih pa moraš počakati, da se zamenja celoten vozni park.
Recimo Bolt/AmperaE ima to vrednost 119MPGe.
http://www.eia.gov/tools/faqs/faq.cfm?id=307&t=11
19.64 pounds = 8.9kg CO2-jaCitat:
About 19.64 pounds of carbon dioxide (CO2) are produced from burning a gallon of gasoline that does not contain ethanol.
2016 Toyota Prius Eco ima po EPA porabo 56 MPG, kar pomeni da za 56 milj spusti 8.9kg CO2-ja oz. preračunano 15.9kg CO2/100 milj.
Chevrolet Bolt po EPA naredi 238 milj, za kar porabi 60kWh elektrike, kar preračunano pomeni 25kWh/100 milj. Po ADAC-ovih podatkih so nemške emisije elektrike 579 gCO2/kW, kar pomeni, da ima Bolt v Nemčiji emisije 14.6kg CO2/100milj.
Oz. povzetek:
- 2016 Toyota Prius Eco: 15.9kg CO2/100 milj
- Chevrolet BoltEV v nemškem energetskem miksu: 14.6kg CO2/100milj
Vsekakor impresiven rezultat za Toyoto Prius Eco, rezultat električnih vozil pa je odvisen od 'čistosti' električnnega omrežja. Ni slab tak, kot je (lahko bi bil boljši), ampak lepota električnih vozil je v tem, da s tem, ko 'očistiš' proizvodnjo električne energije, postanejo vsa električna vozila čistejša tisti trenutek.
Recimo, na Norveškem je 90+% električne energije pridobljene iz obnovljivih virov.
Pri navadnih vozilih pa moraš počakati, da se zamenja celoten vozni park.
Nazadnje urejeno: