Citat:
Uporabnik sad pravi:
Uh, lep spisek posebnežev.
Glede na to, da je precej ''špornikov'' v kakšnem stanju so bili, ko si jih ti kupil in koliko dela je bilo z njimi, da so bili potem v top stanju?
Večina avtov je šla od mene v boljšem stanju, kot je bila pri nakupu (to ne pomeni, da sem kupoval razvaline
).
Posebnih problemov/stroškov s hot-hatchi nisem imel, tudi s tistimi, ki so bili res zlorabljani (Uno Turbo, Civic VTi, ...), ali bi bili lahko bolje vzdrževani (Corolla, Charade, Omega, AX).
Tisti v top stanju (R11 turbo, Cinquecento, S3) so brez problemov, od naštetih pa je bilo presenetljivo najmanj dela z R11 Turbo: v štirih letih sem imel približno 200EUR neplaniranih stroškov (gl.zavorni cilinder, en rele in pletenica sklopke), pa sem z avtom vsa leta vozil avtoslalome in tur.rallye.