Citat:
Uporabnik sistemik pravi:
Pa ti bom resno odgovoril. Sicer je primer iz vrst starih mopedov oz. Vesp.
V glavnem... Ko sem jaz dal prvič registrirat 20 let staro Vespo, nisem rabil nič drugega kot izjavo priče, da je res prodajalec lastnik vozila. Tista izjava je pač dokument, ki dokazuje, da ni bilo vozilo ukradeno in podobno (če se slučajno najde pravi lastnik, ki dokaže, da so mu vozilo ukradli, priča kazensko odgovarja).
Tale dokument in še neke na UE dobljene papirje (podpisane) daš na upravno enoto, kjer potem v roku nekaj dni uredijo dokumentacijo (mojo Vespo so še vnesli v bazo vozil, ker je bila prva tovrstna registrirana v Sloveniji), s katero ti greš potem na tehničnega, vozilo zavaruješ, registriraš in to je to.
Tista dokumentacija je namesto dokumentov, ki jih rabiš pri registraciji npr. 4 leta starega kupljenega klijota od osebe X Y.
Tako je bilo pri starem Piaggo-tu, verjetno je pri starem avtu podobno. Če pa nisi ziher, pa idi na UE in tam povprašaj.
Aja, še to... Jaz sem moral izpisat in poslikat ter slike po mailu poslat vse številke na Vespi (tista ploščica, kjer je serijska št.). Verjetno boš ti skupaj s trenutnim lastnikom tudi moral to naredit (izpisat vse številke - šasija, motor ipd.).