50% manjša poraba

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.401
235
63
Pritisk v rezervoarju = neke vrste kompresor, torej je avto prisilno polnjen kar preko šob za gorivo?
wink-1.gif
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.778
176
63
Tako je imel narejen en star Porsche za gorske dirke. Ni imel črpalke za gorivo ampak meh pod pritiskom.

lp
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.999
6.173
113
Če je v tanku večji pritisk, potem je lahko poraba kvečjemu višja. Drugo bi bilo, če bi dovajal zrak v mešanico pri vbrizgu (to delo v bistvu opravlja turbina). Če pa višaš pritisk v tanku, prisilno potiskaš bencin v motor. Edino olajšaš delo bencinki črpalki in nič drugega.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.379
5.655
113
Se prav majo Otto motorji v letalih 50% manjso porabo kot ce bi identicen Otto motor vgradil v avtomobil
hysterical-1.gif
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Če je v tanku večji pritisk, potem je lahko poraba kvečjemu višja. Drugo bi bilo, če bi dovajal zrak v mešanico pri vbrizgu (to delo v bistvu opravlja turbina). Če pa višaš pritisk v tanku, prisilno potiskaš bencin v motor. Edino olajšaš delo bencinki črpalki in nič drugega.
Če razumeš tole potem ti je jasno, da zadeva ne more kaj dosti vplivat na porabo (pri vozilih z elektronsko reguliranim vbrzgom, da se ne bo kdo spotaknu v kakšen frgazer). Tako kot ne vpliva umazan zračni filter (lahko vpliva na maks. moč).
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.528
5.072
113
Še najbolj verjetno je, da vpliva na povečanje napake pri merjenju povprečne porabe preko BC pri dotičnem vozilu. Ali pa je bil celo video posnet tako (nisem celega gledal), da je logično, da je bila pri "pritisku" manjša poraba (hladen <> ogret motor).
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Že ko si sam odpiral temo bi moral vedeti da je vse skupaj en bul šit. Tako da...ne se še spraševat a zadeva stoji.