Pozdravljeni,
opazila sem ta naslov teme in se odločila, da napišem kar tukaj - upam da bo prav.
Torej sama sem pred letom in pol kupila računalnik sony vaio. Takoj, ko sem računalnik prejela, sem odšla na izmenjavo v španijo, kjer pa sem ugotovila, da kabel ne polni pravilno. Tam nisem imela kaj storit oz , da bi računalnik prijavila v stvarno napako. Me pa stvar niti ni toliko motila. Ko se m prišla domov, sem ravno pred iztekom garancije poslala računalnik v popravilo.
Sprva ni bilo nobenega glasu od njih, potem pa sem po pošti prejela predračun za kabel - ker je zlomljen vtičnik. Naj povem, da me ta stvar toliko ni motila, računalnik je šel v popravilo tudi zaradi napake na trdem disku (izgubljanje omrežja)
Na kar me pokliče njihov serviser in mi reče, da stvar ne sodi v garancijo (ker je vtičnik za kabel polomljen) in da bo on trdi disk premontiral v drug računalnik in ga poslal kot garancijsko popravilo naprej.
Sama sem jim povedala da stavr s kablom ni moja napaka - je pa res, da tega niti ne morem dokazat, me pa tudi ne moti - želela sem nov trdi disk.
Stvar je sedaj taka, da je preteklo 6 mesecev, v tem času so najprej miljon let čakal trdi disk, ko pa so računalnik dobila nazaj s servisa je bil polomljen del tipkovnice in mi ga sedaj krijejo oni, ampak 6 mesecev je vseeno malo predolgo in jaz računalnik potrebujem.
Vsakič, ko jim pišem, se izmislijo nov izgovor. Najbolj smešna se mi zdi trditev, da so disk prestavili v drug računalnik, da je šel lahko na popravilo, ko pa je prišel nazaj je imel polomljeno tipkovnico - ampak če je bil disk prestavljen, ta tipkovnica sploh ni bila moja??
Zanima me, kaj lahko v tem primeru naredim. Res da so mi s tem prestavljanjem šli na roko, ampak sama tega nisem niti želela od njih, so mi pa že v štartu sami poslali računalnik z napako na kablu, pa me niti ni motilo.
Ker morala v pravnem smislu nima kaj iskati, me tako zanima zgolj s stališča dejstev, kaj lahko naredim.
Že v naprej se zahvaljujem za odgovor.
LP