Pa od kot vam ideje, da naj bi 100 oktanski bencin pripomogel k nižji porabi goriva???? Oktani so v bistvu opisna enota za lastnost goriva, ki opisuje kako je bencin odporen na samovžig. Samovžig povzroča pri bencinskih motorjih klenkanje. Ravno zaradi tega je za novejše turbo motorje priporočena uporaba 100 oktanskega goriva, da se zmanjša možnost samovžiga goriva v valju. Samovžig povzroča višjo temperaturo v valju predvsem tam, kjer se nahaja svečka. Zato se lahko zgodi, če se ne uporablja pravih svečk in nepravo gorivo(tisto z nižjo oktansko vrednostjo) da svečka razpade v valj motorja. Posledice pa verjamem, da nobeden noče občutiti na lastni koži.
Od tukaj sladi da pri predaji vozila prodajalci svetujejo uporabo 100 oktanskega goriva.
Pa še nekaj glede 1.2 PSA motorjev. Zelo priporočljiva je menjava olja mogoče celo pogosteje kot ga prepiše proizvajalec. Zakaj???? Zato ker ima ta tip motorja zobati jermen v motornem olju in s časoma se začne le ta luščiti delčki ki odpadejo pa se nabirajo v motornem olju, če se olje ne menja dovolj pogosto le ti delci zamašijo razne filtre oljno črpalko in motor v najslabšem primeru ostane brez mazanja posledice pa so drage. Poznam primer, ko je lastnik takega motorja varčeval in ni menjaval olja pa mu je šel motor rakom žvižgat pri slabih 40.000 km. Stroški popravila pa so minimalno 1.500 eur raje več.
Iz tega sledi da je pametno predčasno opraviti tudi zamenjavo zobatega jermena v olju. Ni poceni pa še vsi tega ne vedo napraviti, ker potrebuješ neko "specialno" orodje.
Tudi sam sem bil tik pred nakupom vozila s tem motorjem pa sem si ravno zaradi vsega tega premislil. Kupil sem 1.5 ecoboost ki pa ima enako zasnovo kot PSA (zobati jermen v olju) ampak to sem izvedel šele po nakupu .....