Citat:
Uporabnik Bossek pravi:
SpidiGonzalez je dejal, da bo povečini poganjal igrice. Se pravi so njemu najbolj pomembni FPSi v špilih.
jao jao
FPSji so odvisni od driverjev in moči procesorja na grafični karti (no, sicer so tu še prenosi preko vodil, hitrost grafičnega rama itd...ampak dejmo se obdržat na osnovi.
Čim bolj bo driver optimiziran, tem hitreje bo letelo. Na začetku vsake nove generacije GFX kartic so driverji totalno neoptimizirani. In lahko spremljaš kako FPSji naraščajo z vsako novo verzijo driverjev. Tu se najbrž oba strinjava da OS nima nobene veze.
Torej FPS narašča z novejšimi, bolj optimizirani driverji - gonilniki.
Enako je pri prehodu iz enega OS na novejšega. Driverji za novejši OS niso ravno optimizirani za max delovanje na novem OSu.
Pri Xp rehodu na Visto, pa je bil tu še en drug "problem" in sicer DirectX. Na starih Xpjih si imel še 9, na visti pa že 10. Dx10 je bolj optimizirana za delo z GFX driverji kakor Xp. Zato je že v štartu vista imela malenkostno prednost.
PROBLEM pri visti pa je ta, da je požrešna pri MB ramu nenormalno. Torej za tiste ki nimajo ogromno rama, so XPji boljši in tudi hitreje igrica laufa, pa to ne zarad sistema ampak zaradi enostavne fore: Virtual memory-ja. Vista ti pri nižjih količinah rama enostavno uporablja disk za ram, kar pa ogromno upočasni izvajanje KOMPLET programske opreme. Igre so počasnejše iz preprostega razloga: vse texture, objekti itd se morajo naložiti iz diska v memorijo. texture gredo na GFX memorijo, objekti in ostalo s*anje pa grejo na MB memorijo. Vsi pa vemo da današnje igre uporabljajo load on the fly tehniko kar pomeni da se objekti in teksture nalagajo iz diska v memorijo v realnem času. In ker MB memorija je premajhna, vista uporabi HDD. In to vse se drastično vidi na FPSjih.
Ampak to NE pomeni da je OS počasnejši, ampak samo to da imaš prešvoh mašino.
gremo dalje.
Vista32 vs Vista64. Ker procesorji podpirajo 64bit delo, pomeni da lahko sprejmejo še enkrat več podatkov v enem tick-u. Torej, če imaš sistem ki ti ne omogoča 64bitov, kišto pa, pomeni da v bistvu ti deluje sistem z polovično močjo. Razliko v sami odzivnosti igre boš opazil šele takrat, ko bodo ven prišle NATIVE 64bitne igre. Prej bo razlika minimalna. Razlika v delovanju OSa pa se vidi že sedaj.
IO driverji, MB driverji in GFX driverji so že 64bitni in tu se že vidi povečanje odzivnosti. Programe ti odpira hitreje, ni block čakanja, itd itd itd
Da sploh ne govorimo o podpori za 3+ gb MB rama.