2GB RAM ali več...32bit, 64bit, xp, vista?

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Aja zdej sem si potegnu dol image od 64 in ko sem vpisal originalni key od moje home basic OEM od HP (dobil zraven laptopa na nalepki) mi ne prime..napiše da ni pravi in da noben produkt ni najden al nekej takega. Kaj mi je za naredit?
 

undefined

Fizikalc
6. jan 2008
1.220
0
36
Pri Visti SP1 32Bit naj bi šlo le za "lepotni" popravek, da kažejo 4GB rama (oz. 3,5+), ker naj bi se preveč uporabnikov pritoževalo nad tem in so le malo "napudrali".

Nekateri so to zadevo reševali z vklopom PAE ( physical address extension), vendar ni delovalo vsem / ni delovalo.

Meni za enkrat osebno 2GB na Visti čisto zadostuje, ko pa bodo vsi driverji (mogoče so že) pa bom verjetno presedlal na x64.
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
OK a pol če mam 2GB rama, je vseeno al dam 32 al 64 kljub temu da imam core 2 duo ki je 64? Res bi nujno rabil vedet ker sem ravno na tem da installam zadevo...hvala.
 

Bossek

Pripravnik
24. sep 2007
668
7
18
bostjan.muha.cc
jaw kere komplikacije

glede na vse komponente, ki si jih naštel daj gor visto x64 pa je
lahko pa pač daš gor winxp pa ti je vseen za tist 1 giga rama

razlika v frejmih? jaaaw a maš 78fps ali pa 77fps....res razlika, zih boš opazil

no pa še neki je v prid visti......crysis boš lahko igral na ultra high (DX10)
 

matejdro

HACKER 08
6. jan 2008
2.267
0
36
Od kdaj pa se hitrost operacijskega sistema meri v frejmih?
bonk.gif
Naloži 64bitno, pa tudi če imaš le 1gb. Glede kode pa raje piši na HP, boš dobo originalno OEM 64.

@Bossek, razlika je pri crysisu nekje 30%, kar je nekoliko več kot 1fps(nek opazen pospešek pa tudi ni, razen če je ravno na meji)
@Stein, Oba DVD-ja ima le vista ultimate, ostale imajo, tako kot pri OEM 1DVD(32 ali pa 64)
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
A to pišem na HP slovenija al kam? Al je bolje poklicat?
Drugače pa ker imam trenutno key za 32 bit visto sem naložil pač to gor. Se ful pozna na hitrosti med 32 in 64 bitno visto če imam 2gb ram, c2d 8200, ati 4850?
 

matejdro

HACKER 08
6. jan 2008
2.267
0
36
No nekakšnega ultrasuperturbo pospeška ne bo dalo, ampak nekaj pa bo. Aja, pa OEM pomeni, da lahko tole visto nalagaš le na tisti laptop in nikamor drugam.
 

matejdro

HACKER 08
6. jan 2008
2.267
0
36
Malo več pa že je. Odloči se sam, jaz bi naložil 64-bitne, kar sem tudi jih in mi delajo brezhibno, pa tudi hitreje kot 32bitni.
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Hmmm sem pogledal par testov in povsod je na 2gb rama in c2duo 32bit hitrejši kot 64 bit. Bom kar ostal na 32bit dokler ne vržem noter še 2 gb rama da bom potem mel 4, ker potem pa je 64bit vista hitrejša kot 32.
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
ksz
imam visto 32bit dsp, ki sem jo kupil zraven računalnika in sem se pri slovenskem microsoftu pozanimal, če se da dobit 64bit različico, pa so mi povedali, da moram posebej kupit, ker imam dsp varianto.
frown-1.gif
 

Ares

kamikaza
19. jul 2007
4.622
0
36
Citat:
Uporabnik SpidiGonzalez pravi:
Torej je razlike samo kak procent dva?

še enkrat: hitrost operacijskega sistema se NIKOLI ne meri v FPS...kdorkoli je že to prjavu....adijo pamet
stupid-1.gif

Hitrost operacijskega sistema se meri v odzivnosti, hitrosti odpiranja aplikacij, hitrosti kopiranja preko mreže (ja, ne boste verjel, ampak vista proti visti sp1 je počasnejša do 80% pri kopiranju preko lan-a)...na kratko - hitrost osnovnih operacij sistema.
Na Visti64bit se 32bit programi odpirajo in procesirajo opazno hitreje kot na Visti32bit

...pfff...FPS
bonk.gif
 

Bossek

Pripravnik
24. sep 2007
668
7
18
bostjan.muha.cc
Vsem....ki pravite, da se hitrost OSa ne meri v FPS:

SpidiGonzalez je dejal, da bo povečini poganjal igrice. Se pravi so njemu najbolj pomembni FPSi v špilih. Test je čist preprost...ista mašina, daš gor XP pogledaš FPS, nato daš gor Visto - test in pogledaš FPS. In če ugotoviš, da ti imaš v Visti 40fps več, je nekako logično, da boš uporabil Visto pa čeprav ti bo 100 folka rekl, da uporab XPje in da se s FPSji ne meri hitrosti.

Moje mnenje: Hitrost meriš s tistim za kar boš rabil. Če so igre so FPS-i (če se igra zažene 3sec prej ali kasneje ti nekako ni pomembno). Če boš rabil za kaj drugega, ti je pač pomembna odzivnost.

Tko da....kaj je tukaj tako adijo pamet?
 

Ares

kamikaza
19. jul 2007
4.622
0
36
Citat:
Uporabnik Bossek pravi:
SpidiGonzalez je dejal, da bo povečini poganjal igrice. Se pravi so njemu najbolj pomembni FPSi v špilih.
jao jao
FPSji so odvisni od driverjev in moči procesorja na grafični karti (no, sicer so tu še prenosi preko vodil, hitrost grafičnega rama itd...ampak dejmo se obdržat na osnovi.

Čim bolj bo driver optimiziran, tem hitreje bo letelo. Na začetku vsake nove generacije GFX kartic so driverji totalno neoptimizirani. In lahko spremljaš kako FPSji naraščajo z vsako novo verzijo driverjev. Tu se najbrž oba strinjava da OS nima nobene veze.
Torej FPS narašča z novejšimi, bolj optimizirani driverji - gonilniki.

Enako je pri prehodu iz enega OS na novejšega. Driverji za novejši OS niso ravno optimizirani za max delovanje na novem OSu.
Pri Xp rehodu na Visto, pa je bil tu še en drug "problem" in sicer DirectX. Na starih Xpjih si imel še 9, na visti pa že 10. Dx10 je bolj optimizirana za delo z GFX driverji kakor Xp. Zato je že v štartu vista imela malenkostno prednost.

PROBLEM pri visti pa je ta, da je požrešna pri MB ramu nenormalno. Torej za tiste ki nimajo ogromno rama, so XPji boljši in tudi hitreje igrica laufa, pa to ne zarad sistema ampak zaradi enostavne fore: Virtual memory-ja. Vista ti pri nižjih količinah rama enostavno uporablja disk za ram, kar pa ogromno upočasni izvajanje KOMPLET programske opreme. Igre so počasnejše iz preprostega razloga: vse texture, objekti itd se morajo naložiti iz diska v memorijo. texture gredo na GFX memorijo, objekti in ostalo s*anje pa grejo na MB memorijo. Vsi pa vemo da današnje igre uporabljajo load on the fly tehniko kar pomeni da se objekti in teksture nalagajo iz diska v memorijo v realnem času. In ker MB memorija je premajhna, vista uporabi HDD. In to vse se drastično vidi na FPSjih.
Ampak to NE pomeni da je OS počasnejši, ampak samo to da imaš prešvoh mašino.

gremo dalje.
Vista32 vs Vista64. Ker procesorji podpirajo 64bit delo, pomeni da lahko sprejmejo še enkrat več podatkov v enem tick-u. Torej, če imaš sistem ki ti ne omogoča 64bitov, kišto pa, pomeni da v bistvu ti deluje sistem z polovično močjo. Razliko v sami odzivnosti igre boš opazil šele takrat, ko bodo ven prišle NATIVE 64bitne igre. Prej bo razlika minimalna. Razlika v delovanju OSa pa se vidi že sedaj.
IO driverji, MB driverji in GFX driverji so že 64bitni in tu se že vidi povečanje odzivnosti. Programe ti odpira hitreje, ni block čakanja, itd itd itd
Da sploh ne govorimo o podpori za 3+ gb MB rama.
 

Bossek

Pripravnik
24. sep 2007
668
7
18
bostjan.muha.cc
Ares se popolnoma strinjam s tabo.

Je pa treba nekaj vedat. Ti si govodil dokaj splošno. Če pa se osredotočimo na samo eno domeno (v tem primeru igre), na 1 mašino (navedel je točne specifikacije) ter na točno njegovo vprašanje (xp, vista - x86 ali x64) pa zadevo malo spremeni.

Ker je rekel da bo 4 giga rama je dovolj za visto. Procesor tudi "več kot" dovolj dober, grafična pa tudi. Torej brez problema primerjaš oba OSa med sabo v igrah.

Vsekakor igra tukaj vlogo tako driverji kot ves ostal bullshit toda to njega nekako ne zanima. On bo dal OS gor, dal najnovejše driverje in igro pognal ter upal, da bo čimbolje delovala.


Meni osebno se to zdi nekako tako kot, da bi en vprašal, da išče avto za dragrace in bi mu govorili o formuli ker je boljši skupek vsega čeprav on rabi v točno določeni zadevi najboljše.
 

Ares

kamikaza
19. jul 2007
4.622
0
36
te zastopim kaj mi hočeš povedat. Vseeno je boljš Vista64. Niti ENE prednosti ni pri Visti32. Niti ene. Vista32bit je SLABŠA.
kakorkoli pogledaš je slabša. Pa čeprav je par frame-ov razlike, je še vedno slabša
wink-1.gif