Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Citat:
Uporabnik ROAMNS pravi:
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Citat:
Uporabnik ROAMNS pravi:
......
Marsikaj od tega bi potrdil logist iz kakšnega podjetja. V primeru tehničnega blaga alternative kamionskemu prevozu ni. Tudi zato ker intermodalnost ni razvita, beri: okorele železnice, ki nimajo opreme in nerazvitost terminalov.
.......
Vsaj tukaj se močno motiš!
V Avstriji imajo železnice storitev BEX (BahnExpress). Deluje odlično, pobirajo vsak dan, dostavijo naslednji dan - od škatlic do palet. S kamionom ali kombijem do prve postaje - nato železnica, potem pa spet lokalna dostava po cesti. Je izvedljivo, samo hoteti in znati je treba!
BEX je servis za pošiljke do 1000 kg in še to zgolj znotraj Avstrije. Kljub imenu večino dostav opravijo kar po cesti. Sej ne rečem, da se ne bi dalo... Ampak železnicam se pač ne da ukvarjat s tem da bi ustvarile učinkovito mrežo izmenljivih zabojnikov (swap bodies), ki bi omogočali poenostavljen pretovor cesta-železnica-cesta. In logisti so še vedno odvisni od tega kar je trenutno na razpolago in hvalabogu ne od tega kar bi politiki in razni funkcionarji radi....
Gre tudi za več kot 1000 kg in gre tudi izven Avstrije.
V Slovenijo je delalo odlično, dokler niso zamenjali slovenskega partnerje. Takrat je močno zaškripalo - kako je danes, ne vem.
Očitno imaš izkušnje. Potem pa res škoda da takšne stvari propadajo. V tem segmentu je zadnja leta konkurenca res huda. Sem pa prebral...iščem...sicer malo offtopic...ampak:
Eurocarex
Paketna distribucija prek železnic ima očitno še prihodnost.