Rad bi delil malo izkušenj glede Navigona 2110 max. Torej, opravil sem pot cca 3000 kilometrov po Avstriji, Nemčiji, Švici in Franciji, nekaj po avtocestah, nekaj po lokalnih cestah.
Navigacija je svojo nalogo opravila brezhibno, konkretno v Parizu pozna tudi ulico z avtokampom, ki je v navigacijah Garmin ni.
Zlasti učinkovit je Lane Assistant, ki dovolj zgodaj prikaže, na kateri vozni pas se je potrebno postaviti. Za Pariz s pet pasovnimi cestami je to zlata vredno.
Reality View se je izkazal kot zelo uporaben. Pogosti so izvozi z avtocest, kjer se cesta veji dvakrat, torej izvoz z avtoceste, nato pa takoj dve cesti na izbiro. V takem primeru prikaže Reality View izvoz z avtoceste, spodaj v okencu pa je še dodatni prikaz, kam je potrebno takoj nato zaviti.
Kolikor sem opazil, je večina kamer za kontrolo hitrosti vključena, saj so obvestila o tem sovpadla s prometnimi znaki, ki so kontrolo hitrosti napovedovali.
Nakaj slabosti:
- nima možnosti dodajanja svojih POI točk. Avtokampov nima kaj dosti vključenih, zato sem si moral pripraviti svoj seznam z naslovi, pa sem potem vpisoval naslove
- Prikaz POI on route zajema tudi POI točke, ki so v krogu nekaj kilometrov okoli rute, ne pa le tistih, ki so neposredno na poti. To je lahko moteče, saj ne moreš točno vedeti, kdaj bo počivališče, črpalka in podobno, brez da bi zavijal s poti.
Na splošno, občutek je bil veliko boljši, kot v preteklosti s TomTom 6, saj je prikazanih več uporabnih informacij. Tudi Garmin premalo natančno kaže ceste in poti, sploh na cestah z večimi pasovi. Seveda oba v novejših verzijah gotovo zagotavljata boljše informacije.
Aja, še to: na 2700 kilometrih izven Slovenije sem srečal enega policaja, ki je z avtom stal ob cesti, v Sloveniji na 300 km pa 6 patrulj s pištolami in radarji
.
Kar se mene tiče, roba, za katero sem plačal 240€, se je zelo dobro izkazala. Ko bi le še POI točke poštimali…
LP Company
PS: Nimam nobene povezave z Navigonom ali s prodajalci Navigona. To ni propagandno sporočilo, ampak opis dnevne uporabe navigacije v zadnjih 10 dneh.
Navigacija je svojo nalogo opravila brezhibno, konkretno v Parizu pozna tudi ulico z avtokampom, ki je v navigacijah Garmin ni.
Zlasti učinkovit je Lane Assistant, ki dovolj zgodaj prikaže, na kateri vozni pas se je potrebno postaviti. Za Pariz s pet pasovnimi cestami je to zlata vredno.
Reality View se je izkazal kot zelo uporaben. Pogosti so izvozi z avtocest, kjer se cesta veji dvakrat, torej izvoz z avtoceste, nato pa takoj dve cesti na izbiro. V takem primeru prikaže Reality View izvoz z avtoceste, spodaj v okencu pa je še dodatni prikaz, kam je potrebno takoj nato zaviti.
Kolikor sem opazil, je večina kamer za kontrolo hitrosti vključena, saj so obvestila o tem sovpadla s prometnimi znaki, ki so kontrolo hitrosti napovedovali.
Nakaj slabosti:
- nima možnosti dodajanja svojih POI točk. Avtokampov nima kaj dosti vključenih, zato sem si moral pripraviti svoj seznam z naslovi, pa sem potem vpisoval naslove
- Prikaz POI on route zajema tudi POI točke, ki so v krogu nekaj kilometrov okoli rute, ne pa le tistih, ki so neposredno na poti. To je lahko moteče, saj ne moreš točno vedeti, kdaj bo počivališče, črpalka in podobno, brez da bi zavijal s poti.
Na splošno, občutek je bil veliko boljši, kot v preteklosti s TomTom 6, saj je prikazanih več uporabnih informacij. Tudi Garmin premalo natančno kaže ceste in poti, sploh na cestah z večimi pasovi. Seveda oba v novejših verzijah gotovo zagotavljata boljše informacije.
Aja, še to: na 2700 kilometrih izven Slovenije sem srečal enega policaja, ki je z avtom stal ob cesti, v Sloveniji na 300 km pa 6 patrulj s pištolami in radarji
Kar se mene tiče, roba, za katero sem plačal 240€, se je zelo dobro izkazala. Ko bi le še POI točke poštimali…
LP Company
PS: Nimam nobene povezave z Navigonom ali s prodajalci Navigona. To ni propagandno sporočilo, ampak opis dnevne uporabe navigacije v zadnjih 10 dneh.