Zelo zanimivo, glede na to da ima 3,6 potem motor, rav pa 2,5 če se ne motim.Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Glede na EPA številke bi na AC morala piti nekje pol litra manj kot RAV4 hybrid, ki ga lahko greš v Sloveniji sprobat v najbližji salon.
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Zelo zanimivo, glede na to da ima 3,6 potem motor, rav pa 2,5 če se ne motim.Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Glede na EPA številke bi na AC morala piti nekje pol litra manj kot RAV4 hybrid, ki ga lahko greš v Sloveniji sprobat v najbližji salon.
Da o velikosti avta ne pišem.
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Mene bolj zanima poraba, ko se baterija izprazni. Recimo da greš na 500km pot s takim avtom, kjer 50km elektrike ne pomeni bistveno dosti.
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Še vedno trdim da ta avto, v 100% ICE načinu, žre okoli 15l.
Citat:
Uporabnik ginek pravi:
Težko bo. Ne pomnim, da bi kdaj zares umaknili kakšen davek (ker potem je potrebno nekje nadomestit "izgubo"). Tudi dvig DDVja naj bi bil samo začasen, pa še kar traja. (Japonci in Američani mi nikoli ne verjamejo kako je lahko sales tax 22%)
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
boš podal kak konkreten podatek ali pa izjavo? Koliko misliš da je izkoristek motorja v plugin "napeljavi" glede na "navaden ICE"?
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
boš podal kak konkreten podatek ali pa izjavo? Koliko misliš da je izkoristek motorja v plugin "napeljavi" glede na "navaden ICE"?
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Še vedno trdim da ta avto, v 100% ICE načinu, žre okoli 15l.