Ker je moje znanje do neke mere omejeno, mi pa tole diši na PR bullshit, prosim nekoga ki se bolj spozna, da potrdi ali ovrže spodaj napisano:
(gre se za razliko cca. 150nm razlike pri 2 popolnoma enakih avtomobilih (eden ima po meritvah cca. 80nm manj od tovarniških podatkov, drug cca. 70 več), razlika je le v pnevamtikah; en je na 225/40/18, drug na 235/35/19)
Meritev navora in moči motorja se na dyno napravi izvaja preko vseh elementov prenosa navora z motorja na cestišče. Torej so tu zajeti sklopka, menjalnik, diferencial ter kolesa. In če predvidevamo, da sta bila oba avtomobila res istega tipa, torej gre za enak motor, enak menjalnik in diferencial z enakim prestavnim razmerjem, pride do razlike pri premeru koles.
Zaradi tega dejstva imata ta dva avtomobila dejansko različni prestavni razmerji kljub temu, da sta oba recimo v III prestavi. To pa zato, ker je potrebno končnemu prestavnemu razmerju prišteti še polmer kolesnega obroča in to je razlog za različne vrednosti dobljenih meritev.
So to buče ali dejansko res drži? Ker meni zgleda kot buča..
(gre se za razliko cca. 150nm razlike pri 2 popolnoma enakih avtomobilih (eden ima po meritvah cca. 80nm manj od tovarniških podatkov, drug cca. 70 več), razlika je le v pnevamtikah; en je na 225/40/18, drug na 235/35/19)
Meritev navora in moči motorja se na dyno napravi izvaja preko vseh elementov prenosa navora z motorja na cestišče. Torej so tu zajeti sklopka, menjalnik, diferencial ter kolesa. In če predvidevamo, da sta bila oba avtomobila res istega tipa, torej gre za enak motor, enak menjalnik in diferencial z enakim prestavnim razmerjem, pride do razlike pri premeru koles.
Zaradi tega dejstva imata ta dva avtomobila dejansko različni prestavni razmerji kljub temu, da sta oba recimo v III prestavi. To pa zato, ker je potrebno končnemu prestavnemu razmerju prišteti še polmer kolesnega obroča in to je razlog za različne vrednosti dobljenih meritev.
So to buče ali dejansko res drži? Ker meni zgleda kot buča..