Tole je že totalno offtopic in nevem kaj želiš povedat, napisal sem samo to, da se včasih dobi iz zaloge tudi kaj pametnega za nekoliko bolj ugodno ceno in ne samo avtomobile za nezahtevne povprečneže, ki so po tvoje itak dražji kot novi (če si seveda car in se znaš zdilat). To, da je največ takih, ki se najbolj prodajajo, je edino logično in nikoli nisem trdil, da ni res. Se pa dobi tudi kaj več iz zaloge, seveda pa je treba malo pogledati pri različnih prodajalci in tudi vedno se ne najde to kar iščeš (logično in potem pač naročiš po naročilu).
Zakaj potrebuješ 240 konjev, pa res ni predmet te debate. Tudi 190 jih ne potrebuješ, ali pa 150, pa se vseeno prodajajo tudi močnejši avtomobili. Kot pravim že ves čas, ima vsak svoje potrebe in prioritete. In ja, Passatov se proda kar nekaj tudi pri 30-40k, ker enostavno pri premium znamkah dobiš manj opreme. Nekaterim pač ustreza naloudan avto in se ne obremenjujejo s tem, da jih ti enačiš z mesarji. Pa velikokrat so v podjetjih v ozadju še kakšni principi v stilu samo da ni premium ne glede na ceno (neumno ampak taka je relanost). Kolega je ravno vzel testnega Passata 2.0 TDI (190 konjev) DSG Highline R-Line z nekaj bombončki. Je bilo kar nekaj Highlineov na izbiro, res pa da večina s 150 konji in manj dodatne opreme. Seveda je Comfortlineov še več.
Sedaj pa se umikam iz te debate, imaš pač drugačno mnennje. Izkušnje z DSG pa sem napisal že par postov nazaj, ostalo pa mislim, da avtorju temo ne bo koristilo....
Zakaj potrebuješ 240 konjev, pa res ni predmet te debate. Tudi 190 jih ne potrebuješ, ali pa 150, pa se vseeno prodajajo tudi močnejši avtomobili. Kot pravim že ves čas, ima vsak svoje potrebe in prioritete. In ja, Passatov se proda kar nekaj tudi pri 30-40k, ker enostavno pri premium znamkah dobiš manj opreme. Nekaterim pač ustreza naloudan avto in se ne obremenjujejo s tem, da jih ti enačiš z mesarji. Pa velikokrat so v podjetjih v ozadju še kakšni principi v stilu samo da ni premium ne glede na ceno (neumno ampak taka je relanost). Kolega je ravno vzel testnega Passata 2.0 TDI (190 konjev) DSG Highline R-Line z nekaj bombončki. Je bilo kar nekaj Highlineov na izbiro, res pa da večina s 150 konji in manj dodatne opreme. Seveda je Comfortlineov še več.
Sedaj pa se umikam iz te debate, imaš pač drugačno mnennje. Izkušnje z DSG pa sem napisal že par postov nazaj, ostalo pa mislim, da avtorju temo ne bo koristilo....