Vozil sem 2x po en teden 1,5 TSI, obakrat z DSG (Leon in Leon ST). Kakršnokoli kurjenje gum in podobno odpade, pa tudi za kakšno bolj športnejšo vožnjo se menjalnik in motor ne razumeta najbolje. Enostavno se mi zdi da so z vso to ekologijo "ubili" sicer dober motor. Saj ne rečem, lepo in dobro gre, samo je vse tako "pusto". Pač avto nabira hitrost in to je to. Ko pospešuješ (tudi na avtocesti) avto vedno šalta dol (seveda, ker nima navora) in šele potem gre (jaz sem navajen dizla, ko da ko pridem na AC v šesto in tako ostane dokler se ne ustavim ali zmanjšam pod recimo 100). Je pa po drugi strani prava milina poslušati res uglajen stroj, brez kakšnih tresljajev in podobnega, še za start-stop komaj veš da ustavi. Da se voziti tudi dokaj ekonomično, čeprav meni to ni šlo (meni je pri enakem načinu vožnje pil cca 7,5-8, medtem ko mi dizel kak liter in pol manj. Če paziš in se vklaplje dvovaljni način, pa gre tudi pod 5l/100 (oziroma na relacijo ene 5,5). Kakor greš na avtocesto, lahko na te porabe pozabiš, razen če se hočeš voziti 90-100.
Ta motor bi takoj vzel, če bi delal recimo do 15.000 na leto (z upoštevanjem da je v štartu nekaj cenejši).
Za Superba je pa pomoje prešvoh. Saj verjetno pelje ok, samo zna potem tudi precej pit. Zadnjič sem šel na daljšo pot (4.000km) z 190ps dizel Superbom (sicer 4x4) in se mi ni del nek presežek, 150ps dizel, ki sem ga imel na probi je za tak avto že na spodnji meji, kaj šele bencinar.
Da ne bo pomote (in kakšnih "alter" pripomb): v leonu je 1,5TSI več kot dovolj, druga stvar pa je precej težji in večji Superb (sploh v nemčiji).