Zvok nad 120 km/h

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.580
1.104
113
Titograd
Po menjavi zimskih 17k sem šel na letne 19ke, na avtocesti pa slišim zvok ki se pojavi pri 120 km/h in vztraja tudi ko pospešim dalje, tudi pri 170 se ga sliši, ampak nič glasneje kot pri nižji hitrosti. Zdi se mi da zvok prihaja od spredaj, kot komaj slišno rahlo bobnenje, na volanu, sedežu ali na tleh ni čutiti nobenih vibracij. Ni se pojavilo to takoj po menjavi koles, iz mb- lj ni bilo nič, v obratno smer pa sem ga slišal. Poskusil zategnjenost koles, od 20 šraufov sem za nekje četrt obrata lahko privil 3 vijake, vse spredaj, zadaj vsi trdno v navoju, šel na furo, zvok še vedno tukaj. Zvok sem posnel, ampak seveda se na posnetku tega ne sliši :bonk:

Letni komplet vozim prvič, je pa rabljen samo nekaj mesecev, staknil na bolhi. Gume skoraj nerabljene, Kumho. Montiral vulkanizer. Felne imajo adapter za sredinsko luknjo, ki je v originalu bila nekaj večja. Kaj bi lahko bilo narobe?
 

igiNo1

Guru
24. feb 2018
1.465
666
113
Poizkusi zamenjati. Sprednje nazaj, zadnje naprej, če ne pomaga pa še med levo in desno stranjo.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.492
4.257
113
Mogoče je pa samo kolesni ležaj zanič. In posledično se pri gumi ki nudi več oprijema bolj sliši.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.921
113
Za štart menjaj sprednje za zadnje...da vidiš če zvok ostaja (spredaj)..potem niso gume. Ker lahko je bil zvok že prisoten a so bile zimske ravno toliko hrupnejše, da ga nisi zaznaval.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in sad

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.580
1.104
113
Titograd
Zimske so bile tišje, glede na to da so bile 2 coli manjše ter 2 cm ožje, je to normalno... danes je taisti vulkanizer, ki mi je menjal komplet, imel gnečo, tako da bom šel jutri. Glede na smer rotacije na gumah so gume obrnjene pravilno. Pumpane na 2,5 bara. Bomo poskusili z sprednjimi gumami nazaj, če ne bo bolje pa premontažo zimskih gum za mušter. V skrajnem primeru prodam te gume in kupim nekaj tišjega. Po testih gum za hrup, kjer je bila ta guma noter, je med 20 gumami bila samo 1 guma glasnejša od teh Kumho Ecsta :bonk:
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.580
1.104
113
Titograd
Saj guma je sicer ok, sem pogledal prej teste, med top gumami na mokrem in v zlati sredini na suhem, nisem pa bil pozoren na glasnost gume. Pa tudi sicer, ne bi vedel kaj številke pomenijo v praksi.... zdaj vem. Ali se bom navadil, če ne, bom pa prodal in nataknil gor GY, Pirelli ali Dunlop
 
  • Všeč mi je
Reactions: zino

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.580
1.104
113
Titograd
Končno sem našel čas, pa tudi vulkanizer je imel bolj kot ne prazno in nisem rabil čakati... ena od zadnjih gum je rahlo stopničasta in to povzroča ta zvok, ali se navadim ali menjam zadnji par.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
Končno sem našel čas, pa tudi vulkanizer je imel bolj kot ne prazno in nisem rabil čakati... ena od zadnjih gum je rahlo stopničasta in to povzroča ta zvok, ali se navadim ali menjam zadnji par.
Če nimaš avta z RWD, bi sam dal zadnji par gum spredaj, ker sklepam, da se bo tam prej obrabila... Če je sploh možno pričakovati, da bo šlo stanje na boljše z obrabo...

V glavnem, zaenkrat daj radio bolj na glas, ko boš naslednjo pomlad spet dajal te gume gor pa vulkanizerja opomni naj še enkrat preveri stanje gum, če so OK... Morda se bo isti vzorec obrabe pojavil še na kateri drugi gumi...
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.580
1.104
113
Titograd
Sem ga vprašal, je rekel da ko je enkrat guma stopničasta, je to to, boljše več ni, ampak samo slabše, naj te velike gume nujno obračam na 5k km, da stopničenje preprečim. Zdaj bom jih zvozil to sezono, drugo leto pa kupim 2 novi gumi in jih menjam s tema, ki sta zdaj zadaj in greta na prvo os.
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.618
1.215
113
Celje
Sem ga vprašal, je rekel da ko je enkrat guma stopničasta, je to to, boljše več ni, ampak samo slabše, naj te velike gume nujno obračam na 5k km, da stopničenje preprečim. Zdaj bom jih zvozil to sezono, drugo leto pa kupim 2 novi gumi in jih menjam s tema, ki sta zdaj zadaj in greta na prvo os.
obračati v smislu "naprej-nazaj" ali kako drugače?
Kako se vidi te "stopnice" na gumi?