Jaz sem za to (kot je menda tudi razvidno iz mojega sporocila zgoraj), da je preverjanje za vse, da dodajo redna preverjanja na vsake toliko casa (ni nujno, da tocno na 5 let ali kolikorkoli ze, naj bo pa obdobje, v katerem je to potrebno opraviti, denimo namesto 5 let, ce bi ze izbrali tako stevilko, bi bilo najmanj 4 in najvec 6 let, tako odpade pomislek, da bi nekdo zaradi bolezni v tistem trenutku dosegel slabsi rezultat).
- CPP bi bilo po mojem mnenju treba obvezno preveriti po kaksnih 20-30 letih voznje; enostavno je prevec sprememb, da bi vsi vse znali kar "iz zraka". Tiste nove reklame za prometno varnost (kjer s primeri pokazejo kako se npr. vkljucuje na avtocesto itd.) se mi zdijo odlicna stvar, a tega znanja - ki ga vecina penzionerjev nima (kdo se ni videl genija, ki se ustavi tam, kjer vkljucevalni pas koncno preide v odstavni, in caka z 0 km/h, da se bo vkljucil v promet, kjer drugi vozijo 130 km/h ?) - nihce ne preverja.
- Psihofizicne sposobnosti bi bilo po mojem mnenju potrebno preveriti vsakih 10 let do dopolnjenega 60. leta, potem pa na vsakih 5 let, morda potem se pogosteje nad 70-75. Avto je orodje, ampak se za razliko od sivalnega stroja da z njim nekoga fino ubiti ali pohabiti, brez da bi ga metal s terase stolpnice ljudem na glavo ali se kako drugace pretirano trudil, dovolj je ze to, da si smotan in nesposoben. Za vsa taka orodja veljajo omejitve glede uporabe, samo za avtomobile nekateri penzionisti mislijo, da jim je bila pravica za uproabo podeljena od firerja/partije za vekomaj.
Seveda, pregledi stanejo, ampak stanejo manj, kot stane 200+ mrtvih na leto in se bistveno vec poskodovanih, mnogi od teh ravno zato, ker so na cesti taki, ki tja cisto zares ne sodijo. Pa se to je razlika, da ce bi sel denar za preglede, namesto da je samo cista izguba zaradi izpada prihodka, se s tem spodbuja del gospodarstvam denar pa pritece potem se naprej v druge sektorje, ce so zrtve, je pa pac samo minus za vse.
Bi jaz pogrnil na CPP ? Mogoce, saj ni nobenega zagotovila niti da bi naredil v prvo, ce bi delal kot mulc. Vsekakor ne bi sel na blef, ampak bi se prej pripravil tako, kot bi ocenil, da je potrebno za uspesno izvedbo. To ni nic drugace, kot pri prvem opravljanju izpita, in konec koncev je ravno to namen ponovnega preverjanja - da se ljudje znova pripravijo, da osvezijo in dopolnijo svoje (pomankljivo) znanje in da potem dokazejo, da stvari razumejo. Ce jih ne, potem smola, poskusi ponovno in takrat vlozi vec truda, saj konec koncev ne gre za jedenje jogurta, ampak za upravljanje s tono in pol mase, ki se je sposobna premikati z 150+ km/h.