Življenski strošek avta

luka51

Guru
16. avg 2007
14.470
5.766
113
Samo tole je popolnoma nerelevantno izven države kot je tisti, ki dela zbir.
 
  • Všeč mi je
Reactions: B81

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.719
113
Kupil 3 leta starega korejca.... za 7k€.

Sedaj je star 13-14..... 2x menjal žlajfe, 1x diske, na avspuhu je eno koleno pregnilo, drugače pa samo olje in filtri.

Probleme imam samo z žarnicami, da na pol leta crkujejo.... in enkrat mi je pumpa za brisalce crknila (verjetno moj feler).

Sedaj imam birokratske probleme, čene bi bil dober še za par let.

Poznam pa tudi folk, ki pol plače zmeče za avte.... "ker ga nuca".
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
"Probleme imam samo z žarnicami, da na pol leta crkujejo...."

Probaj več različnih znamk, na VWju so mi ves čas crkovale žarnice v zadnjih pozicijah in štop lampe, dokler nisem odkril štacune s Tungramovimi žarnicami, ki so lepo zdržale tudi po več let...
 

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.719
113
Do aprila, sem si dal rok da menjam....
Tko, da se ne sekiram z žarnicami več.
 

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.719
113
nov i30 ali ceed oba karavan.

Nova kona je malo draga.... potem ostane pa samo še rabljen sportage ali tucson, če bi se malo preseraval.

Toyote so tudi kr ugodne vidim zadnje čase.... drugo je pa vse 40+ kar se mi dopade.
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.280
2.881
113
Lublana
Obišči stran
Sem gledal filmček tam do 8 minute nekje. Mah očitno je tip neki hipi pa rožice pa kolesa pa zeleno... pač neka pedrečina, ki sovraži avtomobile in fura to agendo brez avtomobila. Sicer se strinjam, da je avto lahko drag špas ampak saj naj bi vsak vedel koliko si lahko privošči. No ja, mnogi sicer ne vejo, zato so pa zapufani in samo jokajo kako je vse drago in so stalno brez denarja. Jaz kar imam si lahko privoščim. Kar si ne morem privoščit pa pač nimam. In boli me quraz kakšne izračune ta pajac v filmčku dela.
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.624
722
113
"Probleme imam samo z žarnicami, da na pol leta crkujejo...."

Probaj več različnih znamk, na VWju so mi ves čas crkovale žarnice v zadnjih pozicijah in štop lampe, dokler nisem odkril štacune s Tungramovimi žarnicami, ki so lepo zdržale tudi po več let...
Ko žarnice pregorevajo prehitro je potrebno preveriti/menjati tudi podnožje in kontakte žic. (slab spoj = pregrevanje)
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
Se strinjam, zagotovo je bil problem v načrtnem šparanju tovarne na izdelavi (Sprednje H4 žarnice, npr., so zdržale točno 7 let, ker so bila tista podnožja kvalitetna.), vendar nisem elektrikar, da bi to znal zamenjati kot je treba, in za tako običajen avto nisem našel volje iskati znanje, da bi vedel če se taka podnožja da kupiti na VW servisu za razumen denar in zamenjati. Kolikor pomnim, so bila vtisnjena v plastično ohišje pokrova zadnje luči; najcenejša rešitev je bila menjava žarnic...
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.523
853
113
S temi raziskavami, katerih namen je šokirati, je vrsta problemov.

Prvi je, da nam predstavlja skupno vrednost lastništva skozi 50 let. Naj to naredijo še za ostale stvari, ker nihče, res nihče dnevno ne gleda stvari skozi 50 let in preračunava vrednost denarja na današnji dan. Del domnevno visokih trenutnih stroškov so torej s pričakovano inflacijo napihnjeni prihodnji stroški, za 25 let. V resnici bi morali prej pometati stran televizorje in telefone. Pa kruh in pivo.

Drugi problem je, da lastnika del stroškov, navedenih v članku, ne zanima. Na primer davek na CO2. Je plačan v gorivu, skupaj z vsem ostalim.

Tretji problem je, ko v videu (katerega niti 8 minut nisem uspel pogledat) govori o subvencijah družbe avtomobilistom. Ker cest s cestninami ne pokrijemo. Kaj naj potem rečemo za kolesarje, ki cestnin še plačajo ne? In govori o zunanjih cenah, ne pa tudi o tem, da so ceste, raen "zadnjega kilometra" do hiše, pomembne za logistiko, in cena bi bila približno enaka tudi, če vsi gremo na deljeno mobilnost, ker vzdrževanja ne bo magično toliko manj.

Itd itd.

Največji problem pa je, ker se na osnovi takih (slabo razumljenih člankov s poslanstvom) sprejemajo življenske odločitve, kot na primer gonja proti kravam.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
"Kaj naj potem rečemo za kolesarje, ki cestnin še plačajo ne?"

Z napisanim postom se seveda strinjam, glede koles pa opozorim, da je cestni vpliv 1 kolesa v primerjavi z 1 avtom vsaj nekaj 10x manjši (po količini onesnaženja zraka in proizvedenem hrupu, po uničenju ceste na prevožen kilometer, po ustvarjeni gužvi, po številu prevoženih potnikov glede na kvadraturo kolesarske steze,...).

Po drugi strani pa kolesa vozijo davkoplačevalci, ki plačujejo vse preostale davke.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.104
9.749
113
"Kaj naj potem rečemo za kolesarje, ki cestnin še plačajo ne?"

Z napisanim postom se seveda strinjam, glede koles pa opozorim, da je cestni vpliv 1 kolesa v primerjavi z 1 avtom vsaj nekaj 10x manjši (po količini onesnaženja zraka in proizvedenem hrupu, po uničenju ceste na prevožen kilometer, po ustvarjeni gužvi, po številu prevoženih potnikov glede na kvadraturo kolesarske steze,...).

Po drugi strani pa kolesa vozijo davkoplačevalci, ki plačujejo vse preostale davke.
Vse drži. Sedaj pa naj ti ''kolesarji'' vse kar nabavljajo preko spleta zahtevajo, da jim dostavijo s kolesi, ravno tako naj na dopust hodijo s kolesi, itd. Ko jim bo stanovanje zagorelo, naj zahtevajo, da pridejo gasilci na kolesih, ko jim bo žena doživela srčni infarkt, naj zdravnik prikolesari.
Namreč pri cesti žal kalkulacija ni tako enostavna: cesta mora obstajati zaradi x razlogov in to je žal to.
Pa sem sam absolutno pristaš koles in javnega prevoza, ampak nekje se mora ''pravljica'' končati in je potrebno pogledati vsa dejstva. In sem prepričan, da če bi bil recimo javni prevoz relativno ugoden in predvsem pogost, bi se marsikdo preusmeril na njega. Ravno tako glede koles, če bi bile kolesarske ustrezno urejene.
 

B81

22. jul 2007
37.356
10.703
113
Ne bi ta glupost sla nekako takole, strosek, da imas avto 5 let, 20000 km letno

Avto 25000, to je 5000 letno
1000 zavarovanje letno
150 gume povprecno letno
250 servisi povprecno letno
200 eur bencin (7 l na 100 km).

6600 letno, 550 mesecno?

S tem da po 5 letih dobis recmo 12000 za avto in naslednji bo stal 13000, ne 25000.


Naslednji avto bo stal 2600 letno, ne 5000.
Mesecno bo 4200/12= 350 eur mesecno, ne vec 550.

Kaj sem pozabil?
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco

zakon

Guru
16. maj 2008
8.804
827
113
toti Maribor
Moji stroški prejšne Ibize so bili sledeči. Imel sem jo 7 let in naredil 149770 km. Kupil sem jo za 12.890,00€. Vsi stroški brez bencina, se pravi servisi, gume, pralnice, dot. oprema itd. so bili 10.734,22€. Za bencin sem v tem času dal še dodatnih 14.048,12€. Za ibizo sem ob prodaji dobil 3500,00€.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.227
861
113
Ne bi ta glupost sla nekako takole, strosek, da imas avto 5 let, 20000 km letno

Avto 25000, to je 5000 letno
1000 zavarovanje letno
150 gume povprecno letno
250 servisi povprecno letno
200 eur bencin (7 l na 100 km).

6600 letno, 550 mesecno?

S tem da po 5 letih dobis recmo 12000 za avto in naslednji bo stal 13000, ne 25000.


Naslednji avto bo stal 2600 letno, ne 5000.
Mesecno bo 4200/12= 350 eur mesecno, ne vec 550.

Kaj sem pozabil?
pozabil si bencin, ker si se zmotil za faktor 10 :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: jezek