zimska SUV guma

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
blizzak v1 in V2. do polovice super oprijem v snegu, potem pobere to plast in je slabo. oznake F in F, za gorivo in dež. hrup 73.

na drugi strani verdestein, goodyear, michelin.. c in c pa 69 do 71.

kaj vzeti? sneg je problematičen nekajkrat, z wrangler gumam, all seson..dež je večji problem.
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
jaz imam sedaj drugo sezono wrangler duratrac.. po celcu gre ko tank, po zvozenem je treba pa malo bolj pazit, tako kot pri vsaki gumi, je pa res da ni to čisto prava zimska, ker ima nekaj lamel manj.. po dežju drži kot treba, se ne spomnem kdaj mi je nazadnje odneslo rit na mokri cesti.. prej sem imel falken AT pa je bilo tudi zadovoljivo, ampak za M+S katera nima lamel si ne zasluzi M+S.. kljub dobrim feedbackom je ne ocenim več kot 6 od 10, medtem ko wrangler gumi brez težav dam dobrih 9 od 10.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
A to glede Blizzakov so tvoje lastne izkušnje a si to prebral kakšen ameriški trač? Ker jaz sem bral podobno.

Jaz imam Toyo OpenCountry AT+ in sem za prvo leto zadovoljen, tudi po zglajeni cesti do Litostrojske koče na Soriški planini je brez problema šlo, tudi po snegu sem se vozil samo z RWD brez problema, pa je prazen pickup izredno lahek zadaj. Po 12k km je šlo za kakšne 2 mm profila. Prej sem imel BF Goodrich T/A KO pa so prej postale trde in drsalke na mokrem kot pa, da bi šel profil, potrjen stereotip Michelin gum, za nove pa ne vem kakšne so bile, ker sem dobil 4 leta stare skupaj z avtom.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
toyo so celoletne?

blizzak ameriški testi, ocene. pa F na etiketi.

wrnagler me ne prepričate, da drži v mokrem.

michelin praviš da je supe rnov, se hitro znuca in pol je neuporaben?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Toyo so celoletne all-terrain gume. Če posplošimo so all terrain gume slabše v mokrem in imajo višjo porabo goriva, Wrangler Duratrac so definititvno ene boljših A/T gum v mokrem. Po moji raziskavi so dobre v mokrem tudi Cooper AT3, Toyo AT+, Falken Wildpeak, Yokohama ... sigurno še katera.

Vse A/T gume so načeloma dobro obnesejo v snegu, ko je pa led ali zglajen sneg so pa veliko slabše od zimskih. 4x4 pogon dobro kompenzira, da prilezeš povsod, problem nastane pri zaviranju.

BF Goodrich spada pod okrilje Michelin, pojma nimam kakšne so nove, lahko samo povem, da so bile 4 leta stare drsalke na mokrem.
 

ginek

Fizikalc
21. sep 2007
545
54
28
Nokian WRSUV3 imam izključno pozimi na Pathfinderju.

Celoletne (Continental CrossContact LX) so bile sranje za sneg, predvsem pa led, ker 4x4 ne kompenzira prav nič po klancu dol težak avto. Po neposuti ledeni cesto bi raje Clio na letnih gumah vozil.

Zdaj imam torej dva kompleta, ne verjamem da katerakoli A/T celoletna lahko dobro deluje v pravih zimskih razmerah.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Citat:
Uporabnik ginek pravi:
Nokian WRSUV3 imam izključno pozimi na Pathfinderju.

Celoletne (Continental CrossContact LX) so bile sranje za sneg, predvsem pa led, ker 4x4 ne kompenzira prav nič po klancu dol težak avto. Po neposuti ledeni cesto bi raje Clio na letnih gumah vozil.

Zdaj imam torej dva kompleta, ne verjamem da katerakoli A/T celoletna lahko dobro deluje v pravih zimskih razmerah.

kako se nokian obnese na mokrem?
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
Wrangler guma drži po mokrem dokler voziš človeško.. Prav tako je držala Falken AT, ampak mi za zimske gume niso potegnile.. Pred tem sem vozil tudi BFG, sicer mudterrain zato tega nisem napisal, ker iščeš AT gumo.. Z BFG MT je bila pa v vsakem krožnem veselica :D

Debata je zanimiva, vprašanje je sedaj kaj želiš.. Hibrid med AT in zimsko katero boš vozil celo leto, ali namensko zimsko.. Vse imajo svoje pluse in minuse..
 

ginek

Fizikalc
21. sep 2007
545
54
28
Citat:
Uporabnik softi pravi:
kako se nokian obnese na mokrem?

Super so za kakršnekoli mokre in mrzle razmere. Je toliko nabrazdana, da bi jih človek še v teren hotel gnat, ampak so mehkejše- to je edino kar jim lahko očitam v primerjavi s "celoletnimi" ContiCross.