železniški prehodi

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.096
1.272
113
42
Evo zdele gledal Dnevnik. Je bil prispevek o tem kako imamo slabo zavarovane železniške prehode. Mislim a se folk zajebava?
1. Čez prehod na Viču se vozim že ogromno cajta pa še nikoli ni bilo nebin problem z zapornicami kakor trdijo nekateri
2. Za vsako nesrečo na železniškem prehodu je kriv izključno voznik, pešec ali kolesar. Nevem kako lahko obtožujejo železnice. POvsod so znaki, v šoli so nas učič da vedno poglej levo in desno. Mislim kero hujskanje.
 

Megapixel

Pripravnik
28. sep 2007
976
2
18
Ljubljana
Pred leti je na Viški cesti vlak zadel kombi, v katerem se je peljala tudi sorodnica. Na srečo ni bilo žrtev.
 

Shus

Zelenc'
30. avg 2007
21
0
1
43
problem ni samo da nihče ne pogleda levo/desno, ampak da jim je važno samo, da pridejo v čimbolj ravni črti in čim hitreje, tja kamor so si tisti trenutek zaželeli
če je vmes železnica, se gre pač tam čez, kdo je kriv? tisti ki ni postavil 2m visokega betonskega zidu, povsod kjer se ne sme hoditi in poskril vse lestve

isto je na vseh prehodih, če se komu sprdne bo skočil na cesto/tračnice,
pa ni važno kaj se pelje tam in če ima namen ustaviti, ali v primeru vlaka, če se sploh lahko

jaz grem čez železniški prehod previdno, tudi ko so zapornice dvignjene, kaj če slučajno ne delajo?

ne vem, mogoče pa v šoli ne učijo več gledanja levo in desno in čakanja na prosto pot? ali se je samo ljudem skisalo?
 

Anzee

Pripravnik
24. sep 2007
679
0
16
41
Ljubljana - Siska
www.facebook.com
Ma bedaki so. Skoz jamrajo kok so nevarni "nezavarovani" prehodi (brez zapornic), a niti eden ne pove koliko je letno lomov zapornic (povprecno 166/leto - vir: KLIK), kar kaze na LE IN EDINO nikakrsno kulturo voznikov pri voznji cez prehode!

Ce bi bilo po moje, bi odredil 2 policista ki bi vsak dan cel dan stala v blizini zapornic (recimo vsak dan drugje) in veselo kasirala tistim ki grejo cez utripajoce luci... Ni dvakrat za rect da bom v prihodnjih dneh posnel kaksen video na prehodih v LJ-siska..
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Ko ce slucajno bo ta polddrzava zacela skrbeti za varnost na cestah drugace kot z radarji,bo takih prehodov vedno manj ker bodo ceste speljane pod ali pa nad progo.
Na zalost zivimo v varnostno neurejeni drzavi kjer je infrastruktura na nivoju kot je bil v zahodni europi po prvi svetovni vojni.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.244
113
www.adriamedia.si
Strinjam se, da so vozniki neučakani in dostikrat neumni, mapak po logiki "četudi samo 1 življenje rešimo se splača" je pač treba od železnic zahtevat, naj na vse prehode postavijo zapornice ali uredijo dvonivojska križanja.
Po drugi starni pa seveda poostrit kazni za lomilce zapornic. Naj jih plačajo po polni ceni.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.643
2.690
113
še v SLO - ampak komaj
Bravo!

Zdaj pa nehaj nabijati na forumu in lopato v roke in kopat podvoze pod železnico!

edit oz. add:

Se sicer strinjam, da so izvennivojski prehodi bistveno bolj varni - zaradi tega je tudi v sedaj veljavnih pravilnikih, da se dovoljujejo le izvennivojski NOVI prehodi. Ampak dajte se zavedati, da za ureditev že obstoječih prehodov (mišljeno ureditev v izvennivojske) enostavno ni denarja - razen, če ste pripravljeni sami še dodati kakšen prostovoljni davek.
Za varen prehod čez progo je bil, je in bo odgovoren predvsem tisti, ki prečka.
 
Nazadnje urejeno:

Anzee

Pripravnik
24. sep 2007
679
0
16
41
Ljubljana - Siska
www.facebook.com
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
mapak po logiki "četudi samo 1 življenje rešimo se splača" je pač treba od železnic zahtevat

No to je seveda res, na vsak nacin naj se stremi proti ukinitvi fizicno nevarovanih prehodov in gradnja izvenivojskih.. vendar, je vseeno v nasih primerih ocitno vecja tezava v voznikih kot infrastrukturi, tako bi vecji odstotek preventive namenil v to smer..

Tezava pa je tudi v upravljalcih cest - na marsikaterih prehodih je nevarno zato, ker okolica ceste ni urejena tako, da bi omogočala dober pregled (čeprav je pas neposredno pri progi, v upravljanju zeleznic, ociscen)...
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.194
9.831
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Strinjam se, da so vozniki neučakani in dostikrat neumni, mapak po logiki "četudi samo 1 življenje rešimo se splača" je pač treba od železnic zahtevat, naj na vse prehode postavijo zapornice ali uredijo dvonivojska križanja.
Ne pomaga. Bedaki še vedno šibajo čez...
stupid-1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Zakaj pa bi zahtevali izvennivojske prehode od železnic? Tega se mora dobro lotiti država (za državne ceste) in občine (za lokalne ceste). Prav pri lokalcih je največji problem: pač narediš tako, da se ukineta dva ali trije prehodi, enega vmesnega pa opremiš z rampami ali celo izvennivojsko križaš. Potem pa vidiš veliki halo, ko se mora tisti kmet štirikrat letno z neregistriranim ursusom peljati en km več.

Glede lomilcev zapornic se pa strinjam. Žal SŽ kot vzdrževalci te infrastrukture same niso sposobne niti zahtevati, kaj šele narediti česa takega.
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik Anzee pravi:
Ce bi bilo po moje, bi odredil 2 policista ki bi vsak dan cel dan stala v blizini zapornic (recimo vsak dan drugje) in veselo kasirala tistim ki grejo cez utripajoce luci... Ni dvakrat za rect da bom v prihodnjih dneh posnel kaksen video na prehodih v LJ-siska..

In spet se bo nasel kaksen sintetik, ki bo javkal kako voluharji samo nabirajo denar namesto da bi <vstavi karkoli drugega>.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Radirko pravi:
Citat:
Uporabnik Anzee pravi:
Ce bi bilo po moje, bi odredil 2 policista ki bi vsak dan cel dan stala v blizini zapornic (recimo vsak dan drugje) in veselo kasirala tistim ki grejo cez utripajoce luci... Ni dvakrat za rect da bom v prihodnjih dneh posnel kaksen video na prehodih v LJ-siska..

In spet se bo nasel kaksen sintetik, ki bo javkal kako voluharji samo nabirajo denar namesto da bi <vstavi karkoli drugega>.
Prav imaš.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Predlagam, da se sintetiki postavijo pred drvečo tovorno lokomotivo pa probajo iztožiti svojo pravico.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.244
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Zakaj pa bi zahtevali izvennivojske prehode od železnic? Tega se mora dobro lotiti država (za državne ceste) in občine (za lokalne ceste).

Zakaj bi pe le "ceste" nosile strošek križanja ceste in železnice?
 

Grikos

Pripravnik
21. jul 2007
386
0
16
Financerji tako dragih zadev kot so izvennivojska križanja ponavadi niso upravljavci ceste ali železnice, temveč pristojna ministrstva, torej država, ki je hkrati tudi lastnik državnih cest in železnice. Največji problem se pojavi tam, kjer je cesta občinska, saj je potem občina dolžna prispevati del denarja. Seveda se tega vsak župan otepa, ker s tem zmanjka denarja za resnično pomembne stvari: asfalte do vikendov v goricah,vsakoletno prenovo mrliške vežice, fontane na trgu in kaj je še takega...
 

bvader

Fizikalc
14. jan 2010
2.054
0
36
Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
Evo zdele gledal Dnevnik. Je bil prispevek o tem kako imamo slabo zavarovane železniške prehode. Mislim a se folk zajebava?
1. Čez prehod na Viču se vozim že ogromno cajta pa še nikoli ni bilo nebin problem z zapornicami kakor trdijo nekateri
2. Za vsako nesrečo na železniškem prehodu je kriv izključno voznik, pešec ali kolesar. Nevem kako lahko obtožujejo železnice. POvsod so znaki, v šoli so nas učič da vedno poglej levo in desno. Mislim kero hujskanje.

Težave na prehodu (zapornice) na viški cesti so bile že vsaj 2×, to sem sam videl, pa še ziher je kdaj bilo. Enkrat se je zgodilo recimo, da so zapornice zaštekale in niso šle več gor. Sam sem bil peš in sem čakal 15 minut pred rampo dokler mi ni končno živc počil in sem šel čez. Seveda je bila napaka na zapornicah, ker sem potem videl da se je pripeljal vzdrževalni avto in dvignil zapornice. Po parih urah ko sem se vračal, so pollicisti promet spuščali čez prehod, ker zadeva ni delovala.

Veliko je v tem da so ljudje zabiti in grejo čez čeprav slišijo zvočni signal in utripanje luči, nekaj pa je tudi na starih napravah, ki niso več tako zelo zanesljive kot si nekdo mogoče misli.

Bo prišlo da bo nekdo, ki se vsak dan vozi čez prehod na viški 2×,3× naletel na okvaro na zapornicah, naslednjič ko bodo spet dolgo časa spuščene pa bo rekel, ah spet je zaštekalo in bo šel čez, takrat ga bo pa vlak pogazil.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
dokler bo imela depala vas več prehodov kot je povprečna plača slovenca v stotakih..bo katastrofa. ker pač vsak mora cez svoj prehod in mogoce rabi rampo
 

Anzee

Pripravnik
24. sep 2007
679
0
16
41
Ljubljana - Siska
www.facebook.com
Citat:
Uporabnik bvader pravi:
Veliko je v tem da so ljudje zabiti in grejo čez čeprav slišijo zvočni signal in utripanje luči, nekaj pa je tudi na starih napravah, ki niso več tako zelo zanesljive kot si nekdo mogoče misli.

Bo prišlo da bo nekdo, ki se vsak dan vozi čez prehod na viški 2×,3× naletel na okvaro na zapornicah, naslednjič ko bodo spet dolgo časa spuščene pa bo rekel, ah spet je zaštekalo in bo šel čez, takrat ga bo pa vlak pogazil.

Ok, pac so bile zastekane, ampak zastekane v "zaprtem" polozaju. Oseba ki caka lahko se vedno obrne in gre cez drug prehod, ne pa da se dela pametno in "ve" da so zastekale. Ce so zapornice dol pac ne gres cez, pa tudi ce so dve uri tako.
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.096
1.272
113
42
Ali pa takoj pokličeš policaje ane...pa tako poskrbiš še ta varnost ostalih
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
A mora res iti policaj k pokvarjeni zaprti (!) rampi, da ne bo folk rinil tam, kjer ne sme?

Pri nam očitno res.
bonk.gif