Zavarovalnica - problemi s preklicem police

norc

Zelenc'
20. jul 2007
8
0
1
Pozdravljeni,

Po dolgem času se oglašam na alterju, ker ne vem kje na slo. spletu še obstaja kraj za vprašanje zavarovalniške narave
smile-1.gif


Zadeva je sledeča:
Mati je kako leto nazaj agent nahecal za neko nepotrebno zavarovanje.
Očitno se ni podpisala na ponudbo, zato je dobila čez nekaj časa domov dopis, ki v grobem pravi "podpišite in vrnite v osmih dneh, v nasprotnem primeru pogodba ne začne veljati". Ta originalni dopis imamo doma, še nepodpisan.
Mati je v času pred prejetjem tega dopisa tudi poslal pisno odpoved police ( še pred prvim trganjem z računa), ki torej tako ali tako ni bila veljavna.
Iz naše strani torej tako predvidoma zadeva rešena, saj smo 2x "odklonili" polico.

Hec: Nekaj časa nazaj je ugotovila da ji vseeno trgajo 40€ na mesec iz računa.
Poslali smo seveda prošnjo za obrazložitev, in nazaj dobili poskeniran dopis (katerega prazen orignal imamo doma), isti datum, le namesto č-jev so é-ji, in tudi podpis matere je nekoliko sumljiv (mati se ne spominja, da bi podpisovala).

Vprašanje:
Kako je možno da obstajata 2 verziji dopisa, z istim datumom, eden z č-ji drugi z é-ji?
Na koga se lahko obrnemo po pomoč, zaradi določenih vprašanj glede datumov in ali imamo sploh kakšne možnost vračila denarja?

Hvala za informacije

edit: zatipk v naslovu
 
Nazadnje urejeno:

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.770
15.831
113
Lepo pozdravljen,

Kar se tiče tistih Č-jev in E-jev nimam pojma v čem je trik, ti pa lahko povem, da ima stranka pri kateremkoli pravkar sklenjenem zavarovanju 8 dni časa za odklonitev brez kakšnega posebnega razloga, pri kakšnih določenih (življenska, nezgodna zavarovanja, itd.) pa ima časa celo 30 dni za morebitno prekinitev ali odstop od police/ponudbe in zavarovalnica je dolžna stranki vrniti prvo premijo oz. ves vplačan denar, tako da ja, imate povsem dobre možnosti za vrnitev denarja, vprašanje je le koliko se bo kompliciralo in čakalo pri tem ter ali bo potrebno vključiti tudi odvetnika. Drugače pa je stvar že na splošno povsem mimo, saj zavarovanje nikakor ne more začeti veljati brez podpisa stranke in/ali plačane prve mesečne ali pa celoletne premije. Prav tako se mi zdi čudno, da so še celo sami od sebe začeli trgati z računa, saj je za to potreben s strani stranke podpisan SEPA obrazec, brez tega banka nikoli ne odobri trganja z računa. Enkrat sem že naletel na podoben primer in sem temu človeku prav tako pomagal z nasveti, da se je polico (življenjskega zavarovanja) prekinilo ampak tam je bilo malce drugače - stranka ni podpisala ponudbe, saj je želela le informativni izračun (zastopnik pa ji je naredil kar direktno ponudbo), prav tako pa ni bil plačane prve premije oz. ni bilo nikjer trgano karkoli. Ko sem zadevo uredil do konca sem sklenil, da se še malo pozanimam pri zavarovalnici direktno kaj jim ni jasno, da sploh naredijo veljavno polico na podlagi neplačane in nepodpisane ponudbe in kaj so mi odgovorili? Da imajo kdaj pa kdaj tudi tak agresiven prodajni pristop in veliko strank, ki nato dobi v roke polico, ki jo prvotno sploh niso želeli imeti, nato le-to kar obdržijo češ "hja, zdaj jo pa že imam pa naj tako ostane" oz. nekaj v temu smislu predvidevam. Totalno zgrešen in izkoriščevalski način prodaje ampak takšne so pač naše zavarovalnice, ki na našo žalost niso dobrodelne ustanove temveč "trgovine" z lastniki, ki seveda zahtevajo dobiček.

Povzetek - ne skrbi, dobili boste denar nazaj in prekinili polico, če ne zaradi morebitno manjkajočega podpisa pa sigurno zaradi dopisa o odpovedi pred prvim trganjem, ostaja samo vprašanje časa kdaj vam bo to uspelo ter ali z odvetnikom oz. Agencijo za zavarovalni nadzor (kjer lahko podate prijavo zoper določenega zastopnika ali zavarovalnico) ali brez tega. Če želiš še kakšne dodatne informacije ali nasvete se pa lahko brez problema obrneš name preko zasebnih sporočil. Vso srečo.
 

Mare2

Guru
18. avg 2007
5.004
-1.289
113
Tista odpoved bi morala veljati, le na banko naj gre in prekliče direktno obremenitev.
 

Matej

Fizikalc
24. jul 2007
1.992
2
38
Stranka je dobila reklamacijo, un "svetovalec" jo je pa "osebno resil s stranko".

Doma ima ppredpotopen comp ki mu je reklamacijo odprl v nekem cudnem urejevalniku besedil ki ne omogocajo sumnikov.

problem je drugje:)
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.262
4.845
113
Citat:
Uporabnik Matej pravi:
Stranka je dobila reklamacijo, un "svetovalec" jo je pa "osebno resil s stranko".

Doma ima ppredpotopen comp ki mu je reklamacijo odprl v nekem cudnem urejevalniku besedil ki ne omogocajo sumnikov.

problem je drugje:)

Generali ali Triglav?
 

Snaga1

Pripravnik
3. sep 2012
257
0
16
Na banki se da blokirati SEPA direktne bremenitve, poleg tega da za odprtje direktne bremenitve potrebuje prejemnik podpisano pooblastilo, tega banka sicer ne zahteva, zahteva zgolj številko pooblastila, ne kakšnega skena ali podobno.
Prav tako pomembno: na banki lahko zahtevaš vračilo že sprovedenih bremenitev za nazaj, mislim da za 80 dni ali nek podoben termin, sem že malo pozabil iz glave, oni bodo direkt pobrali denar zavarovalnici in ti ga vrnili, brez nobenih vprašanj!

Samo pot pod noge in na banko, blokirat DB za bodoče dogodke in zahtevat vračilo za nazaj, potem pa robantit na zavarovalnico s kopijo dopisa o prekinitvi.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.770
15.831
113
No ja, splošna praksa odkar obstajajo SEPA obrazci, naj bi bila ravno to, da urejaš zadeve v zvezi s trganjem preko trajnika na firmi ki denar prejema in ne na banki, ki denar trga z računa. In kolikor sem do sedaj imel opravka s tem, se je to povsod tako izvajalo, nisem pa še imel v praksi primera blokade SEPA pooblastila kar direktno na banki. Če je to res izvedljivo, bi bil to res najboljši prvi korak, če že zavarovalnica (še oz. še kar) noče sodelovati.

Kar se pa zahtev banke tiče pa vem iz prve roke, da nekatere zavarovalnice pošljejo en del pooblastila (ki je izdelan v dveh izvodih - eden za banko, drugi za zavarovalnico), druge pa pošiljajo kopije podpisanih pooblastil. Se pa verjetno tudi zahteve bank v zvezi s SEPA obrazcem spreminjajo od banke do banke.
 

Matej

Fizikalc
24. jul 2007
1.992
2
38
Citat:
Če je to res izvedljivo, bi bil to res najboljši prvi korak, če že zavarovalnica (še oz. še kar) noče sodelovati.

Kenslat se na banki ne da sam to.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.770
15.831
113
Ja saj jaz tudi tako mislim, nisem pa tega še preveril v praksi. To, da se da trajnike prekinjati (tudi?) na banki trdi uporabnik Snaga1.
 

Snaga1

Pripravnik
3. sep 2012
257
0
16
Direktno bremenitev se da BLOKIRAT na banki, po standardu je to predvideno, preizkušeno iz prve roke. Tudi vračilo za nazaj do določenega obdobja je možno, tudi preverjeno. Samo na banko stopit in uredit je treba.

Kar se tiče sklepanja in spreminjanja DB pa drži, to se ne dela na banki, ampak pri prejemniku sredstev.
 
Nazadnje urejeno:

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.770
15.831
113
Aha aha, govora je torej o zgolj blokadi, ostalo upravljanje trajnikov pa poteka tako, kot sem predvideval, torej pri podjetjih, katerim si dolžnik. Hvala za info.
 

Matej

Fizikalc
24. jul 2007
1.992
2
38
Sm prej klicu na nlb, pravjo da oni ustavjo trajnik za obdobje ki ga stranka zeli. Dejstvo je da stranka pol dobiva poloznice,opomine in po 3 mescih je konc. Jst sm mislu pa, da sploh ne more.