Zaposlimo sodelavca v oddelku tehnične podpore

AnaVR

Zelenc'
8. okt 2018
2
0
1
Infomediji d.o.o. je podjetje, ki se ukvarja z razvojem tehnologij navidezne resničnosti (VR - virtual reality). Poganja nas želja, da uporabnikom omogočimo gladko izkušnjo poglobitve v vsebino, pri čemer uporabljamo najsodobnejše tehnološke rešitve. Obstoječi kolektiv sestavljamo sproščeni, prijazni in delovni ljudje, ki stremimo k samoizpopolnjevanju. V podjetju resnično damo poudarek na dobro počutje, fleksibilen urnik in udobno delovno okolje. Nahajamo se v Ljubljani v Tehnološkem parku.
Sodelavec v oddelku tehnične podpore bo delal na naši platformi za predvajanje specializiranih VR vsebin in bo odgovoren za pomoč naročnikom pri reševanju težav, prav tako pa bo z uporabo svojih znanj in veščin pomagal razvojni ekipi pri izboljševanju izdelka.
Želimo, da je naš novi sodelavec prijazen in strokoven glas našega podpornega oddelka, da je pripravljen vestno in samoiniciativno delati, se hkrati zabavati in se pridružiti celotni ekipi pri ustvarjanju najbolj impresivne VR izkušnje, ki jo trenutna tehnologija omogoča!
Naloge:
  • Reševanje težav in pomoč strankam preko pisnih kanalov v angleškem jeziku
  • Poustvarjanje prijavljenih težav in poročanje razvojni ekipi o morebitnih hroščih
  • Priprava odgovorov na najbolj pogosta vprašanja
  • Delo s sistemom tehnične podpore, npr. Zendesk
  • Podajanje predlogov in idej o izboljšavah izdelka
  • Sodelovanje z razvojno ekipo pri uvajanju novih lastnosti izdelka, spremljanje in reprodukcija hroščev ter poročanje o le-teh
  • Spremljanje in preizkušanje VR rešitev, ki se pojavljajo na trgu
Pričakovane lastnosti:
  • Samoiniciativnost in želja po sodelovanju
  • Volja do izobraževanja
  • Odgovornost in natančnost
  • Prijaznost in potrpežljivost
  • Strast do sodobnih tehnologiji
Osnovna pričakovana znanja:
  • 1 - 3 leta izkušenj na podobni poziciji
  • Odlično poznavanje Windows in Android okolja
  • Osnovno poznavanje Web tehnologiji, podatkovnih baz in funkcioniranja web okolja
  • Poznavanje dela v sistemih za tehnično podporo, direktne izkušnje s sistemi kod so Zendesk ali Webhelpdesk so prednost
  • Spremljanje trendov v razvoju računalniške strojne opreme
  • Dobro znanje angleškega jezika
  • Dovzetnost za nove tehnologije
  • Izobrazba tehnične smeri predstavlja prednost
Ponujamo:
  • Zaposlitev za nedoločen čas, s 6-mesečnim poskusnim delom
  • Plačilo v skladu z izkušnjami in znanjem
  • Možnost dodatnega izobraževanja in izpopolnjevanja
  • Možnost napredovanja
  • Fleksibilni delovni čas
  • Team building in druženja
  • Obiskovanje relevantnih konferenc in dogodkov
  • Sproščeno in udobno delovno okolje v Tehnološkem parku v Ljubljani
Prijavite se na povezavi:
https://infomediji.talentlyft.com/jobs/technical-support-specialist-dhF
 

hogan

Fizikalc
10. okt 2011
356
97
43
Vse lepo in prav, samo ni mi jasno, zakaj se mora o plači pogovarjati ponavadi šele na 3. sestanku (vsaj po mojih izkušnjah, ko sem iskal zaposlitev). Če bi bilo poleg oglasa nujno potrebno objaviti še okvirno plačo za prvo leto, bi bilo veliko dela prihranjenega tako delodajalcem kot iskalcem zaposlitve.

PS: oglasi, kjer delodajalec piše, da ponuja redno plačilo, so smešni in v posmeh iskalcem zaposlitve. To bi moralo biti samoumevno o_O
 

AnaVR

Zelenc'
8. okt 2018
2
0
1
Vse lepo in prav, samo ni mi jasno, zakaj se mora o plači pogovarjati ponavadi šele na 3. sestanku (vsaj po mojih izkušnjah, ko sem iskal zaposlitev). Če bi bilo poleg oglasa nujno potrebno objaviti še okvirno plačo za prvo leto, bi bilo veliko dela prihranjenega tako delodajalcem kot iskalcem zaposlitve.

PS: oglasi, kjer delodajalec piše, da ponuja redno plačilo, so smešni in v posmeh iskalcem zaposlitve. To bi moralo biti samoumevno o_O

O plači se pogovorimo že pri prvem telefonskem klicu, saj je odvisna od izkušenj in znanja. Tudi nam ni v interesu, da izgubljamo svoj in vaš čas na selekcijski postopek, če pa pogoji že v osnovi ne ustrezajo, zato se radi o tem pogovorimo takoj.

Hvala za feedback :)



Lp, Ana