Kot že naslov pove, me zanima zanesljivost PSA 1,5 blueHDI motorjev.
Situacija pa je sledeča. Počasi bo treba v nabavo nove karjole, karavan obvezno. Buđet je tam do 30K eur. Vizuelno mi je zanimiva (zopet) Opel Astra sportstourer. Vem ni je še v salonih, a bo kmalu. Do danes sem 30 let vozil bencinarje, a tega 1,2 tricilindraša ki ga ima PSA, ne mislim kupit. Alternariva je dizel, avtomatik pa v današnjih dneh že skoraj samoumeven. Torej je na voljo še samo 1,5 BlueHDI.
Na drugi strani pa me vleče Octavia, za podoben denar je na voljo 2,0 TDI z DSGjem. Večji motor, boljši pospeški, vendar mislim da bolj glasen in robat. Bencinarja zopet ne mislim imet, ker je v kombinaciji z DSGjem na voljo samo blagi hibrid, te baterije pa niso zanesljive, stroški nabave nove veliki. Problem je še moja draga nežnejšega spola, ki ob misli na Škodo dobi ošpice. Res je ni super lepotec, pa vsak drugi karavan na naših cestah je Octavija.
Tretje opcije skoraj ni, če je na dan z njo.
Situacija pa je sledeča. Počasi bo treba v nabavo nove karjole, karavan obvezno. Buđet je tam do 30K eur. Vizuelno mi je zanimiva (zopet) Opel Astra sportstourer. Vem ni je še v salonih, a bo kmalu. Do danes sem 30 let vozil bencinarje, a tega 1,2 tricilindraša ki ga ima PSA, ne mislim kupit. Alternariva je dizel, avtomatik pa v današnjih dneh že skoraj samoumeven. Torej je na voljo še samo 1,5 BlueHDI.
Na drugi strani pa me vleče Octavia, za podoben denar je na voljo 2,0 TDI z DSGjem. Večji motor, boljši pospeški, vendar mislim da bolj glasen in robat. Bencinarja zopet ne mislim imet, ker je v kombinaciji z DSGjem na voljo samo blagi hibrid, te baterije pa niso zanesljive, stroški nabave nove veliki. Problem je še moja draga nežnejšega spola, ki ob misli na Škodo dobi ošpice. Res je ni super lepotec, pa vsak drugi karavan na naših cestah je Octavija.
Tretje opcije skoraj ni, če je na dan z njo.