Zamuda leta in odškodnina

darwin

Majstr
17. avg 2007
592
369
63
Zanima me, kakšne imate izkušenje z izplačilom odškodnin pri zamudah leta.
Lani sem imel povezana leta z Air Serbio. Let Ljubljana - Beograd je imel zaradi tehničnih težav zamudo, zato sem zamudil drugi let.
Vložil sem zahtevek za izplačilo odškodnine, ampak me že več mesecev elegantno ignorirajo.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
Koliko je imel let zamude, tu je haklc, potem lahko naprej debatiramo ali si upravičen do odškodnine. Mogoče bi bilo bolj pametno se obrnit na kako firmo ki se ukvarja izključno s tem, sicer si bodo odrezali kos pogače ampak dobil boš vseeno več kot če se greš sam to zadevo
 

darwin

Majstr
17. avg 2007
592
369
63
Zamude do končne destinacije je bilo več kot 12 ur, tako da sem upravičen do 250 EUR odškodnine. Glede na to, da je šlo čez noč, sem v resnici imel kar nekaj težav.

Te informacije o pravicah sem prebral, ampak nisem vedel, da se bodo dejansko tako upirali. Če jih prijavim CAA, bodo oni sprožili svoj prekrškovni postopek, ki pa meni neposredno nič ne koristi.

Vem, da obstajajo agencije, ne vem niti, če jih sploh še lahko izkoristim, glede da sem svoj postopek že začel voditi.
Nisem si niti mislil, da bodo odreagirali tako kot so. Ignore.
 

kajpace

Guru
6. nov 2018
5.364
3.428
113
- za tvojim hrbtom...
hmpg.net
Zamude do končne destinacije je bilo več kot 12 ur, tako da sem upravičen do 250 EUR odškodnine. Glede na to, da je šlo čez noč, sem v resnici imel kar nekaj težav.

Te informacije o pravicah sem prebral, ampak nisem vedel, da se bodo dejansko tako upirali. Če jih prijavim CAA, bodo oni sprožili svoj prekrškovni postopek, ki pa meni neposredno nič ne koristi.

Vem, da obstajajo agencije, ne vem niti, če jih sploh še lahko izkoristim, glede da sem svoj postopek že začel voditi.
Nisem si niti mislil, da bodo odreagirali tako kot so. Ignore.

Kaj pa si naredil, ko nisi ujel letala naprej?

Glej, iz prve roke - lani mi je letalo Copenhagen-Varšava zamudilo toliko, da nisem ujel letala do Ljubljane. Šel sem na šalter (Transfer desk), vse povedal in gospa je začela iskat rešitev za tisti dan. Ni je našla, dobil sem hotel, večerjo in zajtrk ter naslednji dan let v Ljubljano. Pa 250€ odškodnine, ki jih je Lot izplačal po kakih dveh mesecih, jih pa je...

Kako in kam pa si se ti obrnil, pa ne vem... Pa minilo je že kar dolgo...

Tu pa je par teh, ki ti sicer poberejo cca 30%, ampak...:
 

darwin

Majstr
17. avg 2007
592
369
63
Na transfer desku so me odpeljali v hotel, dobil sem kosilo in večerjo, potem pa sredi noči nazaj na letališče in naprej.
Kakšnih 14 dni po koncu potovanja sem izpolnil njihov spletni obrazec za odškodnino, jih potem nekajkrat poklical, poslal nekaj mailov, ampak pri njih nihče nič ne ve, v oddelek me nočejo vezati.

Te posredniki tudi nič ne obljubijo, res pa, da nič ne vzamejo, če nič ne dobiš. Glede da to, da je zadeva nedvoumna, bi verjetno najlažje uspel s tožbo in potem, če je treba tudi izvržbo. Največja težava zame je, da Srbija ni v EU in da se malo lažje izogibajo.

Ja, teh 250 EUR, ki si jih ti dobil od Lota po dveh mesecih, jaz še čakam. Si jim ti zahtevek poslal samo enkrat ali si moral vmes kaj urgirati?
 

kajpace

Guru
6. nov 2018
5.364
3.428
113
- za tvojim hrbtom...
hmpg.net
Na transfer desku so me odpeljali v hotel, dobil sem kosilo in večerjo, potem pa sredi noči nazaj na letališče in naprej.
Kakšnih 14 dni po koncu potovanja sem izpolnil njihov spletni obrazec za odškodnino, jih potem nekajkrat poklical, poslal nekaj mailov, ampak pri njih nihče nič ne ve, v oddelek me nočejo vezati.

Te posredniki tudi nič ne obljubijo, res pa, da nič ne vzamejo, če nič ne dobiš. Glede da to, da je zadeva nedvoumna, bi verjetno najlažje uspel s tožbo in potem, če je treba tudi izvržbo. Največja težava zame je, da Srbija ni v EU in da se malo lažje izogibajo.

Ja, teh 250 EUR, ki si jih ti dobil od Lota po dveh mesecih, jaz še čakam. Si jim ti zahtevek poslal samo enkrat ali si moral vmes kaj urgirati?

Samo enkrat. Izpolnil sem vse na spletni strani, dobil mail, da je odobreno, pa čakal na denar (napisali so do 90 dni)...
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.836
2.116
113
Za lete, ki se začnejo v EU, veljajo ta pravila za vse prevoznike.
Turkish izplača tudi za lete, ki se začnejo izven EU. Samo lani so mi brez pripomb skartali 2x600€ zaradi nerealno kratkih povezav na isti karti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: navlixx

darwin

Majstr
17. avg 2007
592
369
63
Se pravi, da se večina prevoznikov obnaša evropsko, nekateri pa žal balkansko :(
Prijavo na CAA Slovenija sem že dal, jih bom pa prijavil še na CAA Srbija.
Počakam, da vsaj v Sloveniji prekrškovni postopek izpeljejo so konca, potem pa grem naprej. Do zastaranja imam še nekaj časa na voljo.

Če bi šlo za EU državo, bi se lahko obrnil na EPC, tako pa ali posrednik ali tožba.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
pa si že kdaj imel zamudo leta za 12 ur recimo'gre ti v ku.rac rezervacija za rentacar (spušiš lahko kar precej € na ta račun), potem ti propade transfer ali pa celo rezrevacija v hotelu. stroški so lahko konkretni in večji od 250€
 
  • Všeč mi je
Reactions: navlixx

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
To ni moje vprašanje!

Ko se boš podučil o pravicah v zvezi s stroški IN/ALI odškodninami v letalstvu se lahko pogovarjava.

Drugače pa če glih vprašaš: ne nisem imel 12 ur sem pa imel v zadnjih treh letih 2 krat po 3-4 ure, ker pri letenju striktno uporabljam zanesljive letalske družbe, ki me na koncu pripeljejo na cilj v (skoraj) predvidenem času. Povezane lete pa nikoli ne delam na 1-2 uri prestope.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
To ni moje vprašanje!

Ko se boš podučil o pravicah v zvezi s stroški IN/ALI odškodninami v letalstvu se lahko pogovarjava.

Drugače pa če glih vprašaš: ne nisem imel 12 ur sem pa imel v zadnjih treh letih 2 krat po 3-4 ure, ker pri letenju striktno uporabljam zanesljive letalske družbe, ki me na koncu pripeljejo na cilj v (skoraj) predvidenem času. Povezane lete pa nikoli ne delam na 1-2 uri prestope.


pa saj maš gor napisano v katerem primeru mu pripada odškodnina?zakaj bi se moral podučiti o pravicah saj so jasno napisane.
zanesljive letalske družbe,ja ta je dobra,ker turkishu,emiratim,cathayu se to ne dogaja-lol
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.394
231
63
Pred kratkim sem za zamujeni let (malo čez 3 ure & precej neprijetna izkušnja) za 5 potujočih zahteval in po 2.krogu pogajanj dobil odškodnino od KLM. V prvem krogu so ponudili en vavčer za 50EUR, po odločnem pismu in navdbi člena ali dveh pa so nazazali 5x nekajkratnik prej omenjene številke. Verjetno bi lahko iztržil več, a se mi je ponudba zdela sprejemljiva, zato nisem več kompliciral.
 

darwin

Majstr
17. avg 2007
592
369
63
Čisto resno vprašam: za 250€ se boš tožil?
Nisem potoval sam, ampak, ja, če imam evidentno prav in če mi druga stran zavrača vsakršno komunikacijo, potem bi se šel tožiti tudi za 250€.

Sicer pa hvala vsem za pomoč in nasvete.
Očitno je alter svjetski forum, ker so mi po več kot 3 mesecih čakanja odgovorili, da priznavajo moj zahtevek in da bodo nakazali polno odškodnino za vse potnike.

Postopek uveljavljanja odškodnine je relativno enostaven, če imata potnik in prevoznik oba sedež v EU. Če prevoznik ne odgovori, obstajajo mehanizmi, preko katerih se zadeva reši relativno enostavno.
CAA je pa v tem primeru zgolj prekrškovni organ, oni prevoznika oglobijo, če ne spoštuje uredbe, za odškodnino pa mora potnik še vedno poskrbeti sam.
 
  • Všeč mi je
Reactions: shift

raners

Majstr
4. mar 2008
2.822
442
83
Kak pa kaj obravnavajo letalske družbe odpovedi leta sedaj zaradi virusa?

Ker se virusa ne bojim in ker cene kart padajo, sem mislil bookirat letalske karte za Tenerife med prvomajskimi počitnicami (torej če dober mesec)...

Malo pa se bojim, da če bo slučajno let odpovedan, da nebi dobil denarja nazaj...

Čeprav na wizzair piše naslednje za covid19:

Due to a decrease in demand across the airline’s network, a number of low-capacity Wizz Air flights are subject to cancellations. Passengers with bookings affected by these cancellations are automatically informed (in most cases at least 14 days prior to their original date of travel) and reaccommodated (automatically re-booked) on an alternative route at the earliest possible date. Customers who have booked directly on wizzair.com or via the airline’s mobile app will receive an email notification, in which they are offered the free re-booking or full refund or 120% refund of the original fare in airline credit.

Jaz to razumem tako, da povrnejo stroške, če bo let odpovedan... Razumem prav?