Zamenjava pogona stekla levo spredaj Touareg 2003

Njupalo

Pripravnik
13. okt 2009
129
0
16
Ima morda kdo informacijo (navodila + slike) kako se zamenja pogon stekla na šoferjevih vratih na omenjenem avtu?

Uspel sem sneti oblogo vrat. Odvil vse vidne vijake, ki držijo notranjo steno vrat. Vendar notranja stena vrat je še pritrjena s 4 pop kovicami in teh ne bi rad prevrtal, če ni nujno potrebno.

Pregledal sem kup videov in youtubu vendar nisem našel pravega. Ni mi jasno, da je zadeva tako komplicirano sestavljena.

Ali je morda treba sneti okvir stekla, da se pride do pogona. In če, kako se le-ta sname.

Predlani sem moral dati zamenjati pogon na desno strani in me je zadeva stala 250€. Sam pogon sem zdaj dobil za 50€.
 

Group_Therapy

Dvojček št. 2
18. jul 2007
7.339
1
38
Podobno optimističen sem bil dve leti nazaj tudi jaz, potem sem vse skupaj v skatli odnesel na servis
smile-1.gif
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.609
710
113
vsaj kljuko in ključavnico moraš še osvobodit

google izvrže tale navodila
http://vwts.ru/body/touareg/tou_64-03.pdf


predno boš namontiral nazaj notranjo oblogo, preveri če ti notranja kovinska plošča tesni
zapreš okno in polivaš po njem za touarega ne vem, ampak ostali modeli lahko lepo zamakajo v notranjost skozi tesnilo notranje plošče
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.076
113
Za touarega ne vem, amapk na splosno imajo vagi sipo ujeto med dve kovinski plosci ki sta zanetani/zakoviceni s par 10 kovicami. Te moras odstranit, enako naredijo na uradnem servisu ... dobis tudi kit vijakov (tudi uradni servisi jih uporabijo) ki nadomesti kovice. Kot je nekdo omenil je med obema kovinskima ploscama tudi tesnilo ki se rado ob demontazi zalepi in poskoduje tako da je pametno uporabit pri ponovni spojitvi tudi silikon.

Aja ce je problem plasticen nosilec sipe se ga dobi posebej za eur ali dva, menjava celega sistema zajl ni potrebna razen ce uspesno prevec intenzivno zlorabljas pokvarjeno sipo. V tem primerju je verjetno poleg zajle in nosilcev fuc tudi vodilo zajle in ce je sreca tudi polz pri motorju. 250 eur za menjavo je potem se majhen denar, ker sam bi ce delas prvic rabil par ur dela da spravis skupaj vse v delujoce stanje!
aplauz.gif
 

Njupalo

Pripravnik
13. okt 2009
129
0
16
Citat:
Uporabnik Matko pravi:
vsaj kljuko in ključavnico moraš še osvobodit

google izvrže tale navodila
http://vwts.ru/body/touareg/tou_64-03.pdf


predno boš namontiral nazaj notranjo oblogo, preveri če ti notranja kovinska plošča tesni
zapreš okno in polivaš po njem za touarega ne vem, ampak ostali modeli lahko lepo zamakajo v notranjost skozi tesnilo notranje plošče

To navodilo sem tudi sam našel. Bojim se, da mi ne bo uspelo samemu zamenjati mehanizma. Preveč je neznank!
confused-1.gif

Ključavnic + kljuka poseben zalogaj.
frown-1.gif


Pravzaprav ne vem ali je treba samo notranjo ploščo osvoboditi ali je potrebno ločiti okvir šipe od vrat, da prideš do mehanizma.
Trenutno ni videti, da bi bila notranja plošča kako zatesnjena!
Bom še malo povprašal na servisu, če mi bodo pripravljeni kaj povedati (kar pa ne verjamem €€€).


Citat:
Aja ce je problem plasticen nosilec sipe se ga dobi posebej za eur ali dva, menjava celega sistema zajl ni potrebna razen ce uspesno prevec intenzivno zlorabljas pokvarjeno sipo. V tem primerju je verjetno poleg zajle in nosilcev fuc tudi vodilo zajle in ce je sreca tudi polz pri motorju. 250 eur za menjavo je potem se majhen denar, ker sam bi ce delas prvic rabil par ur dela da spravis skupaj vse v delujoce stanje!
Ne verjamem, da je samo plastičen nosilec. Že nekaj časa sem opazoval, da malo trdo/glasno spušča/dviguje šipo. Predvidevam, da se je strgala jeklenica. Isto se mi je zgodilo na desni strani predlani.
Ure dela niso problem, ker jih imam neskončno na voljo
smile-1.gif
Rad bi samo prihranil nekaj €.
 
Nazadnje urejeno:

digg

Pripravnik
10. okt 2008
316
0
16
Zapelji se do enga kleparja, oni to dnevno menjavajo. Sem sam imel podoben problem pa nisem uspej sam skupaj spravit. Klepar mi je zmontiral za 30e.
Pri meni je bila zajla fuč.
 

Njupalo

Pripravnik
13. okt 2009
129
0
16
Citat:
Uporabnik digg pravi:
Zapelji se do enga kleparja, oni to dnevno menjavajo. Sem sam imel podoben problem pa nisem uspej sam skupaj spravit. Klepar mi je zmontiral za 30e.
Pri meni je bila zajla fuč.
Tudi jaz sem že prišel na to misel in jo bom najverjetneje jutri udejanil!

Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Kupec Tuarega bi rad prihranil.
Hmmm, tega ne bi ravno komentiral.
Citat:
Hmm, pa to pije na sto kilometrov več kot imajo nekateri penzijo.
Raje natočim rezervoar kot preplačam servis!
Na Poršeju računajo 65€ za delovno uro in računajo tudi tiste ure ko se na tvojem avtu učijo delati.
 
Nazadnje urejeno:

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
vrata so iz zun. dela, okvirja ter notranjega dela, "pleha" ki tesni
sneti moraš pleh, da prideš do mehanizma

- najprej podreš tapeto
- potem na notranjem robu kjer je mehanizem zatič za vrata da dobiš vložek od ključevnice ven pod plastiko na robu vrat odviješ vijak vložka, pri tem držiš kljuko na ven in potegneš vložek ven (vijak se ne da komplet odviti)
- odhaklaš zajlico na kljuki nataknjeno
- tri vijake na motorju za stekla, ki je na plehu, odviješ, odkklopiš konektor
- na robu vrat, kjer si prej odhaklal plastiko zgornjo plastiko večjo snameš, čisto spodnjo okroglo malo tudi in odviješ oba vijaka mehanizma ključavnice
- na sprednjem delu vrat kjer so panti snameš spet obe plastiki, pokrovčka spodnjega in zgornjega plastičnega in odviješ oba vijaka za okvir stekla, ki sta v obeh luknjah nekje M6

- na A stebričku odhaklaš kablažo, ki pride iz šasije na vrata (konektor, narebrena gumica) in jo porineš v vrata
odviješ 9 vijakov, ki gredo po vsem plehu okrog in okrog razen na vrhu jih ni

pazi zdej:
na SPREDNJEM DELU kjer so panti ločiš komplet pleh notranji od okvirja vrat, ko se "odlepi" od tesnila, moraš komplet pleh PORINITI NAPREJ, proti pantom, s tem da paziš, da nosilec ključavnice ni še vedno zadaj nataknjen na ta pleh ki ga želiš sneti
paziš, da ti kablaža "sledi"

tako ostane mehanizem na vratih in ga imaš na voljo za popravilo
 

Njupalo

Pripravnik
13. okt 2009
129
0
16
Hvala za bolj podroben opis razstavljanja vrat! Po krajšem premisleku sem odpeljal avto k avtoličarju in tam smo zamenjali mehanizem v slabih dveh urah. Bi še prej, če ne bi zafrkaval en vijak.
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
vrata so iz zun. dela, okvirja ter notranjega dela, "pleha" ki tesni
sneti moraš pleh, da prideš do mehanizma

- potem na notranjem robu kjer je mehanizem zatič za vrata da dobiš vložek od ključevnice ven pod plastiko na robu vrat odviješ vijak vložka, pri tem držiš kljuko na ven in potegneš vložek ven (vijak se ne da komplet odviti)
- odhaklaš zajlico na kljuki nataknjeno
Za odstranjevanje vložka ključavnice je treba popustiti oba vijaka. Težaven je bil zgornji vijak, ki je torks 6 in ga nismo imeli.

Citat:
pazi zdej:
na SPREDNJEM DELU kjer so panti ločiš komplet pleh notranji od okvirja vrat, ko se "odlepi" od tesnila,
Tesnilo ostane na notranji pločevini in okviru stekla!!!
Ko odpustiš vse vijake, ključavnico, kljuko in kable, moraš vrata pri tečajih potegniti k sebi in potem vse skupaj potisniti v smer tečajev vrat, da lahko izgradiš notranjo pločevino z okvirjem stekla in steklom vred. Zadevo položiš na kašen primeren podstavek. Po možnosti potisneš steklo do spodnjega položaja (motor odstranjen), odviješ dva vijak, ki držita steklo. Odstraniš steko. Zamenjaš mehanizem. Za to je potrebno odvrtati pop kovice, ki ga držijo. Nov mehanizem pritrdiš s pop kovicami 5mmx25mm. Namestiš steklo in vse skupaj ponovno vgradiš na avto po obratnem vrstnem redu.
Ker nisem delal sam tudi nisem posnel postopka, da bi ga lahko tu objavil.

Hondi malo sem dodal k tvojemu opisu v primeru, da bi še kdo potreboval navodila. Upam, da ne zameriš.

Ker avtoličarji to delajo dnevno se jim to ne zdi ne vem kakšen postopek, zato tudi temu cena primerna.
Meni so zaračunali 20€ in delavcema sem dal za malico
smile-1.gif

Delo na Poršeju 65€ ura (z DDV) minus popust za starejše vozilo. Vsaj dve uri dela.
Cena pogona na Poršeju = 155€
Cena pogona na Ebay = 51€ s poštnino!
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
seveda ne zamerim, le zakaj bi
dejstvo je, da se mi ni dalo ELSO copy/paste z nemškim tekstom in slikami popat, pa sem na hitro direktno prevedel