Zamenjava motorja na 200 evrov vrednem avtu

trust

PEPČEK 2007
2. maj 2008
2.023
0
36
20km iz Idrije
Hm kaj naj rečem mam slab motor na Japoncu l.95 pokur 1l olja na 1000 km, če ga stisnem pokadi plavu(niso tefloni, ampak je zanič cel motor sam dela pa še, avto je vreden v trenutnem stanju 200€, karoserija je zlo dobra, drug motor bi me prišel 100 evrov, če delam sam 0€ in servis +80€.
Glede na to, da dobim za 200 evrov drug avto.
Se sploh splača menjat, druzga motorja še nimam sem pa že kontaktiral prodajalca in mi je zatrdil, da je motor dober.

Gre se za zamenjavo motorja na Japoncu(l.95), identični motor, ista kubikaža, isti letnik in bi samo vprašal, če menjam sam ali bom naletel na kakašne komlikacije. Mehanske me niti ne skrbijo, ampak elektronki sklopi. Gledal sem, kako bi vse potekal, toda kaj hitro se lahko zalomi po montaži, da nebi vžgal zaradi elektronike.

Kakršna koli informacija.
 
Nazadnje urejeno:

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
V kolikor imaš obe mašini identični (ista generacija in isti model v istem časovnem segmentu) in da sta ECU pa menjalnik ista, potem je vse okej.

Če te toliko skrbi elektronika, potem vsaj upam, da boš motor jemal ven od spodaj. Drugače boš moral cel harnes tlačit pod mašino.
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Če vsi senzorji pašejo ni teorije da nebi vžgal. Je pa pri japoncih tako da so vsi vtikači senzorjev različni, torej se nemore zgodit da bi kaj narobe priključil.

Lahko pa poveš za kak avto se gre.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Krmilno enoto moras pustiti staro sicer ne bo vzgal.Ce menjas samo Mehaniko ne bo problemov seveda da je enak tip motorja.
 

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
Ponavadi ti letniki japonci tega nimajo, dočim evropski pa že nekateri imajo, rabi samo transponder iz ključa darovalca motorja in ni potrebno programiranja, seveda če tega nima bo potreben poseg z testerjem.
 

trust

PEPČEK 2007
2. maj 2008
2.023
0
36
20km iz Idrije
Citat:
Uporabnik Mathew pravi:
Ponavadi ti letniki japonci tega nimajo, dočim evropski pa že nekateri imajo, rabi samo transponder iz ključa darovalca motorja in ni potrebno programiranja, seveda če tega nima bo potreben poseg z testerjem.

Ok tukajle se pa že zna zgodit, da bodo problemi po menjavi.

Kakšen transponder ????

Sem napisal, da kar je emhansko ni problema bi že nekako.


Da ne bom potlej že za avtovleko dajal.

Mah ne vem, še enga znanca poznam k na l.96 z vso opremo ni šel menjat motor pa je avto vreden 2000-3000 evrov.

Se sploh splača menjat.
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
ni potrebno, tudi če kodni ključ blokira se kodna enota vzame iz računalnika in bo avto vžgal s starim ključem.
 

JustOne

Pripravnik
20. avg 2007
435
24
18
Gorenjska
Če bi končno povedal za kateri avto gre, bi lahko pol postov na temo: kaj bo.. če bo.... izpustil in morda dobil zelo konkreten odgovor
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
ni potrebno, tudi če kodni ključ blokira se kodna enota vzame iz računalnika in bo avto vžgal s starim ključem.

Katero kodno enoto pa imaš v mislih?

V računalniku je modul (oz kar navaden čip) ki dobi signal od ključavnice a.k.a kodnega ključa.
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.777
221
63
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Vem da je. Čudi me, da bi ti šel to menjati namesto ponovno kodirati ključa.

pustis vse racunalnike pri miru, samo motor zamenjas in zadeva bo spilala.
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.777
221
63
Citat:
Uporabnik trust pravi:
Hm kaj naj rečem mam slab motor na Japoncu l.95 pokur 1l olja na 1000 km, če ga stisnem pokadi plavu(niso tefloni, ampak je zanič cel motor sam dela pa še, avto je vreden v trenutnem stanju 200€, karoserija je zlo dobra, drug motor bi me prišel 100 evrov, če delam sam 0€ in servis +80€.
Glede na to, da dobim za 200 evrov drug avto.
Se sploh splača menjat, druzga motorja še nimam sem pa že kontaktiral prodajalca in mi je zatrdil, da je motor dober.

Gre se za zamenjavo motorja na Japoncu(l.95), identični motor, ista kubikaža, isti letnik in bi samo vprašal, če menjam sam ali bom naletel na kakašne komlikacije. Mehanske me niti ne skrbijo, ampak elektronki sklopi. Gledal sem, kako bi vse potekal, toda kaj hitro se lahko zalomi po montaži, da nebi vžgal zaradi elektronike.

Kakršna koli informacija.

vidim, da imas vse polno prispevkov o tehnicni plati zamenjave motorja, nihce pa se ne dotakne ekonomske plati ....

ce imas cas, voljo, denar, potem menjaj motor. ampak lahko naletis na se kaksen drug problem, ki ga nisi predvidel in 200 eur bos prekoracil v sekundi. z ekonomskega vidika je bolje, da prodas avto tak kot je (ko bi vedel kaj vse odpeljejo v bosno, srbijo, ....) in si kupis podoben avto za podoben denar.

odlocitev je pa seveda tvoja.....