Že nekaj tednov se mi pri prejetih klicih od določenega tujega operaterja ne izpiše prava številka klicatelja, pač pa slovenska 051-XXX-XXX. Vse cifre se nahajajo pri Izimobilu, ki ga nekaj VoIP ponudnikov uporablja za terminiranje klicev v Sloveniji.
Tole mi izgleda kot "šparanje" tujega operaterja pri mednarodnih klicih in zanima me, če jo to v skladu s pravili? Saj operaterji so vsaj včasih imeli svoje združenje, ki je med drugim verjetno določalo tudi pravila igre, ali pač? Če je moj sum utemeljen tuji klicatelj plača "polno" ceno klica, rezultat pa je okrnjena storitev - manjka CLIP (oz. je napačen) in tudi kvaliteta (verjetno) ni enaka. Poleg tega povratni klic ni mogoč - sem klical na to številko in klic je bil sprejet, na drugi strani tišina, sekunde so tekle... v glavnem, priklicati originalnega klicočega ne gre.
A je tule kdo iz Simobila, ki se na zadeve kaj bolj spozna? So me prav razkurli - pri Skypu to še razumem, navsezadnje je cena precej nižja, ampak pri zasoljenih cenah mednarodnih klicev v GSM omrežju pač ne. Mater jim...
B.
Tole mi izgleda kot "šparanje" tujega operaterja pri mednarodnih klicih in zanima me, če jo to v skladu s pravili? Saj operaterji so vsaj včasih imeli svoje združenje, ki je med drugim verjetno določalo tudi pravila igre, ali pač? Če je moj sum utemeljen tuji klicatelj plača "polno" ceno klica, rezultat pa je okrnjena storitev - manjka CLIP (oz. je napačen) in tudi kvaliteta (verjetno) ni enaka. Poleg tega povratni klic ni mogoč - sem klical na to številko in klic je bil sprejet, na drugi strani tišina, sekunde so tekle... v glavnem, priklicati originalnega klicočega ne gre.
A je tule kdo iz Simobila, ki se na zadeve kaj bolj spozna? So me prav razkurli - pri Skypu to še razumem, navsezadnje je cena precej nižja, ampak pri zasoljenih cenah mednarodnih klicev v GSM omrežju pač ne. Mater jim...
B.