Zakaj račun naknadno po pošti?

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Dne 11.10.2013 sem kupil eno zadevo pri podjetju v Mariboru. Ker gre za neke vrste skoraj računalniško firmo, me je presenetilo, da sem prejel le blagajniški prejemek, račun pa bi naj dobil naknadno po pošti.
Ker do danes še vedno nisem prejel računa, sem začel malo tuhtat, zakaj sploh pošiljajo račune naknadno po pošti? Izdelek sem predhodno naročil, ga osebno prevzel in tudi takoj plačal z gotovino. A mi niso oni dolžni v nekem doglednem času izstaviti račun, če že ne takoj ob nakupu?

Zakaj si sploh delajo stroške z naknadnim pošiljanjem? Kakšna je njihova korist pri tem?
 

Mamca

Carica
12. avg 2009
2.404
116
63
Mogoče se jim je blagajna zataknila
evil.gif
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Račun bom že dobil, ni to problem. Zanima me predvsem poanta takšnega načina poslovanja. Nekje mora biti prednost?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Sam pošljem račun po pošti, če mi zmanjka računov. Ja, se mi je že tudi to zgodilo
rolleyes-1.gif
.
Ampak nisi kupil pri meni, ker moji so vsi dobili račune. Je pa to popolnoma brez veze, ker imaš samo dodatne opravke in stroške s tem, tako da sedaj sem si potalal račune v vse možne kovčke, avtomobile, itd. Tako da, en (pardon 2) bosta ziher vedno pri roki.

Če pa nameravaš utajevat je pa druga zadeva. Pokliči jih pa povprašaj, če pošlješ blagajniški izpisek tržni inšpekciji ali jim bo prej uspelo poslati račun
evil.gif
?

Meni za eno storitev tudi enkrat niso poslali računa (čeprav je bilo dogovorjeno), pa sem lepo konec meseca poklical in je kao računovodkinja pozabila. No, potem sem ga dobil v roku 2 dni.
 

prijam

Fizikalc
2. sep 2007
1.821
4
38
Mogoče poslujejo samo B2B in imajo nek "ustaljen" proces poslovanja, potem si jih pa ti presenetil z B2C nakupom "na vratih".
 

tjuren

Fizikalc
19. nov 2007
2.440
1
36
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Račun bom že dobil, ni to problem. Zanima me predvsem poanta takšnega načina poslovanja. Nekje mora biti prednost?

Lahko so slučajno ostali brez papirja ali pa brez kartuše, lahko pa imajo tudi ločeno skladišče, kjer ne tiskajo računov in so poslali tako, račun pa naknadno.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Citat:
Uporabnik prijam pravi:
Mogoče poslujejo samo B2B in imajo nek "ustaljen" proces poslovanja, potem si jih pa ti presenetil z B2C nakupom "na vratih".
Sem bil kar kot B2B
evil.gif
.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Gre praktično za klasično trgovino, ki sploh nima spletne prodaje.
Prejel sem blagajniški prejemek, ki je bil natisnjen in na prvi pogled izgleda kot račun, tako da bi mi v osnovi lahko natisnili račun, namesto prejemka. Račun pa kakor mi je trgovec takoj pojasnil, prejmem po pošti.

Ni v ozadju nobena tehnična pomanjkljivost, da bi zmanjkalo papirja, kartuše ali česa podobnega, tudi ustrezen program najbrž imajo, ker se ukvarjajo tudi s programiranjem naprav.

Gre po moje enostavno za prakso, da račune pošiljajo naknadno, ker kot rečeno že sam blagajniški prejemek vsebuje vse podatke za izdajo računa in bi na vrhu namesto blagajniški prejemek, komot pisalo račun.
 

twinman

Fizikalc
17. jul 2012
1.172
16
38
Ljubljana
Gre verjetno za to, da se ali računi elektronsko vnašajo kasnje(drugej) ali pa da dobiš dobavnico takoj, račun pa naknadno, kwr ga verjetno pregleda in podpiše odgovorna oseba. Nobene velike teorije.