Ne samo, da je to možno, po mojem mnenju je to zelo uveljavljena praksa. Še posebej pri "midi" inštrumentih, med katere na prvem mestu seveda lahko sodijo tudi klaviature, je to izjemno enostavno, saj se skozi grafični izpis lahko popravlja, obdela ali pa kar "zaigra" vsak posamezen ton. Ne dogaja se redko, da glasbenik na ta način svoj inštrumentalen del kar v celoti "nariše", namesto da bi ga "fizično odigral". Tudi upočasnjevanje ni nikakršna redkost. Že sredi prejšnjega stoletja so s spreminjanjem hitrosti koluterjev prilagajali tempo glede na (tehnične) zmožnosti posameznh glasbenikov, modernejše tehnologije (t.i. "time stretch") pa to omogočajo tudi tako, da se pri tem ohranja originalno višino tonov.
Vsi tovrstni "triki" seveda odpirajo (predvsem) tudi nove kreatvne možnosti in niso zgolj "potuha" tehnično nevestim glasbenikom, kot nekateri to radi izpostavljajo. Potrebno je namreč ločevati med uporabo in "zlorabo" takšnih tehnologij, kar pa se v končni zvočni sliki tako ali tako slej ko prej prepozna.
Kakorkoli že, če pogledamo tvoj primer sola, sem skoraj prepričan, da je bolj ali manj odigran "v živo", brez upočasnjevanja, "kvantiziranja" ipd. Glasbeniki iz te skupine so po mojem mnenju tehnično zelo dobri, klaviaturist pri tem ni nobena izjema. Moraš pa se zavedati, da preigravanje zgolj tega sola po več ur dnevno (pišem bolj karikirano) samo po sebi ne bo prineslo rezultatov, ki si jih morda želiš. Obvladovanje inštrumenta se ne doseže s preigravanjem ene in iste stvrari (sola, skladbe itd.), ampak je posledica širokega glasbenega znanja in dolgoletnega preigravanja različnih vaj, etid, sonat, srečevanja z različnimi glasbenimi zvrstmi in stili, poznavanju glasbene zgodovine itd. Neka skladba ne bo nikoli zazvenela dobro, če bo to edina stvar, ki se je bo glasbenik lotil v svojem življenju, pa čeprav jo bo zaigral in preigral tisočkrat. Tako kot ne boš mogel postati vrhunski šprinter na 100 m samo tako, da boš dneve in dneve šprintal na 100 m, se boš moral tudi za osvojitev takšnega sola lotiti še marsičesa drugega. Klaviaturist iz posnetka tega sola ni ustvaril tako, da ga je nenadoma, med študijem ekonomije, zaslišal v glavi, šel v trgovino po klaviaturo, ga nekaj ur dnevno treniral in nato odigral. V tem solu, kot tudi v vsakem drugem delcu ustvarjene glasbe, je zajeta glasbenikova celotna zgodovina: kako se je prvič srečal z glasbo, odigral prvi ton na nekem inštrumentu, kasneje pisal transkribcije skladb svojih vzornikov, morda obiskoval glasbeno šolo, preigraval Bacha, poslušal Deep Purple, s svojo prvo skupino doživel in preživel nastope pred praznimi bari itd. Če boš želel, da tudi tvoj solo zazveni tako dobro, boš moral do cilja prehoditi zelo podobno pot.